فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می‌شود برود و با چشم خود، پیشرفت‌ها را ببیند.

سیاری تصریح کرد: همه سلسله مراتب از پایین تا بالا باید دغدغه مقوله اشراف را داشته باشند و به این روند کمک کنند، درست است که اشراف حجم بالایی از کار را می طلبد و قطعا نواقصی وجود دارد اما ارزشمند است چون هدفش رشد فرماندهان است، باید سختی ها تحمل شود تا رشد کنیم پس باید از این منظر به اشراف نگاه کنیم که اشراف برای پیشرفت خودمان است.
وی گفت: بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می شود برود و با چشم خود، پیشرفت ها را ببیند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ حج و در آستانه‌ اعزام حاجیان به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

*حج بیشترین ظرفیت اجتماعی را دارد؛ حج جایی برای ابراز عقیده‌ی امت اسلامی است. امام می‌گفتند حج بی برائت را قبول ندارند.
*الان قضیه‌ی مسجدالاقصی مطرح است؛ صهیونیست‌ها جری و گستاخ شده‌اند و به خود حق داده‌اند که به صاحبان مسجدالاقصی سخت بگیرند و مانع آنان شوند.
*امت اسلامی کجا بهتر از حج می‌تواند پیدا کند که درباره‌ی مسجدالاقصی اظهارنظر کند؟ اظهار موضع درباره‌ی حضور شرارت‌آمیز آمریکا در منطقه جایش کجاست؟ حج بهترین جاست.
*نفس اینکه امسال توفیق حج برای مردم ما پیدا شد، خبر خوبی است. مسئولین کشور در هر سه قوه، اطراف قضیه را سنجیدند و تصمیم گرفتند امسال حج برگزار شود.
*مسئله‌ی امنیت حجاج مهم است؛ ما قضایای حج ۹۴ را فراموش نمی‌کنیم، امنیت حجاج بر عهده‌ی کشوری است که حرمین شریفین در اختیار اوست. دولت‌های دیگر هم درباره‌ی امنیت حجاج مطالبه کنند.
*باید امنیت و ایمنی و عزت و رفاه حجاج محفوظ بماند. مراقب باشیم قضایای مسجدالحرام و منا نباید تکرار شود.
*درباره‌ی حج امسال نگرانی‌هایی وجود داشت که خوشبختانه مسئولان قوای محترم و شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفتند حج برگزار شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری برای افزایش بصیرت و اتمام حجت، اجازه مذاکره با آمریکا در موضوع برجام در گذشته را دادند.

  تحریم ها چیز تازه ای نبوده و برای ملت ایران مورد وحشتناکی نیست، زیرا ما ملتی هستیم که خسته نمی شویم و دشمن را خسته می کنیم. خاتمی اضافه کرد: در ایران اسلامی رهبر اجازه مذاکره را به دولت دادند ولی فرمودند که چشمم آب نمی‌ خورد؛ در نهایت همه مردم ایران فهمیدند در مذاکرات، آمریکا اوج رفتار بی‌ رحمانه خود را نشان داد و با اینکه ما همه مفاد را عملی کردیم اما آمریکایی‌ها هیچ ‌کدام از تعهدات را عملی نکرده اند. 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

دستیارو مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:کسانیکه در مقابل تدابیر رهبری و ولایت فقیه می ایستند و یا زاویه می گیرند، سرانجام رسوا و ناکام می شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: در بعد داخلی نیز متاسفانه برخی بر خلاف نظر مقام معظم رهبری جامعه را به سمت دو قطبی شدن و به سمت اختلاف پیش می‌برند، لیکن تجربه حدود 39سال گذشته جمهوری اسلامی ایران و مدیریت‌های کلان آن نشان می‌دهد کسانیکه در مقابل تدابیر رهبری و ولایت فقیه می‌ایستند و یا زاویه می‌گیرند، سرانجام رسوا و ناکام می‌شوند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 از حدود دو هفته قبل، یک جریان خبری که از پشتیبانی پر حجم رسانه‌های خارج از کشور نیز برخوردار است، درصدد القای این ادعاست که تک‌تک اعضای کابینه با نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) انتخاب می‌شوند.درصورتیکهرویکرد کلی رهبر انقلاب در قبال دولت‌ها، رویکرد حمایتی است و ایشان بارها بر استمرار این رویکرد تأکید کرده‌اند از جمله در دیدار رمضانی با مسئولان نظام و در شرایط پسا انتخابات، مجدداً و مؤکداً گفتند: «دأب بنده هم این است که همیشه از همه‌ی دولت‌ها که بر سرکار هستند حمایت میکنم؛ امروز هم همین‌جور است، بعد از این هم ان‌شاءالله تا زنده هستیم همین‌جور خواهد بود. ۲۲/۳/۹۶»




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و رئیس ائتلاف ملی سه‌شنبه شب موجودیت جریان «حکمت ملی» را اعلام و تاکید کرد که شعار آن «عراق پل همکاری و نه میدان جنگ است.»
وی در ادامه از جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و ملت این کشور به دلیل مواضع آن در حمایت از عراق تقدیر و تشکر کرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

محمدسعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون حدود ۴٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

  معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: عملیات بغداد از بارزترین مصادیق و نمادهای قدرت هوایی است که موجب لغو برگزاری کنفرانس کشورهای غیر متعهد در بغداد شد.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور معاونین و فرماندهان نهاجا برگزار شد، گفت: رشادت شهید دوران و همرزمانش در انجام عملیات بغداد برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
وی با بیان اینکه شهید دوران یک اسطوره در نیروی هوایی است، افزود: این شهید والامقام رکورد بیشترین پرواز را در دو سال نخست جنگ از آن خود کرد و در عملیات بغداد نیز همانند دیگر عملیات‌هایش جسورانه عمل نمود.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: شهید دوران بهترین الگو برای خلبانان، کارکنان و حتی جوانان ایران اسلامی است که در راه دفاع از کشور و آرمان های خود از تقدیم جان خود نیز دریغ نداشت. 
 وی در ادامه گفت: در شرایطی که ما با رژیم بعث درگیر جنگ تمام عیار بودیم، صدام  برای بهره‌برداری‌های سیاسی و صدور بیانیه‌ها علیه ایران و مهمتر از همه تحقیر سیاسی_نظامی کشور عزیزمان، در صدد برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در بغداد بود و از سوی دیگر، بارها اعلام کرده بود که آسمان بغداد کاملاً امن است و هیچ پرنده‌ای جرأت پرواز در آسمان این شهر را ندارد.
سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: زمانی که دستگاه دیپلماسی کشور با تمام تلاش های خود نتوانست مانع از برگزاری کنفرانس غیر متعهد در بغداد شود، ایجاد ناامنی در بغداد از طریق نظامی در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت و این مهم از توان هر نیروی نظامی غیر از نیروی هوایی ارتش خارج بود.
وی اظهار داشت: شهید دوران و همرزمانش با یک عملیات جسورانه توانستند تا ضمن نا امن کردن بغداد، تأسیسات پالایشگاهی «الدوره» را هدف قرار داده و مانع از برگزاری نشست سران غیرمتعهدها در این شهر شوند.
معاون هماهنگ کننده نهاجا درپایان با بیان اینکه این عملیات نشان دهنده اهمیت قدرت هوایی است، تصریح کرد: قدرت هوایی موجب تحمیل اراده خود بر دشمن است و در صحنه نبرد هر کدام از طرف های درگیر بتوانند قدرت برتر هوایی را کسب کند خیلی از معادلات را به نفع خود می‌تواند تغییر دهد.





دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

Image result for ‫عکس از رهبری‬‎

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهیدان امیدیان ضمن گفت‌وگویی با مادر و برادران شهیدان، اظهار داشتند: بعضی نمی‌فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی‌کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود؟!

دوستان عزیزلطفا برای مشاهده ی ویدیو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 

 روند تحولات غرب آسیا بسیار شدت گرفته است. در عراق نیروهای مردمی موسوم به حشدالشعبی، بزرگ‌ترین پیروزی یعنی آزادسازی موصل را کسب کردند و اکنون در نقاط دیگر به پیشروی ادامه می‌دهند. عملیات آزادسازی شهر "تلعفر"، واقع در غرب استان نینوا نیز شروع شده و داعش تنها در چند نقطه‌ی محدود در عراق پنهان شده است.

در سوریه نیز روند پیروزی‌های ارتش بسیار چشمگیر است. در حالی که عملیات کُردها با حمایت آمریکا در شهر رقه به خوبی پیش نمی‌رود، آن سوی جبهه، ارتش سوریه به‌سمت دیرالزور در حرکت و در ریف جنوب غربی رقه پیشروی‌های چشمگیری داشته است. این وضعیت باعث شده است تا حامیان تروریست‌ها به جنب‌وجوش بیفتند و سعی کنند تا مانع از کمک‌های ایران به سوریه شوند، چرا که شکست خود در سوریه را به دلیل حضور ایران می‌بینند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

در این طرح که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رئیس و مسئولان قوه قضائیه است ، چهار نعمت از جمله جوانان، محبت مردم به نظام اسلامی ، جمهوری اسلامی و نعمت قوه قضائیه برشمرده شده است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس قوه قضائیه و مسئولان دستگاه قضایی کشور در تاریخ 12 تیر سال جاری در جمع‌بندی سخنانشان، مراقبت از نعمت‌های الهی را ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: «نعمت جوانان»، «نعمت جمهوری اسلامی»، «نعمت قوه قضائیه و توانایی‌های آن» و «نعمت همراهی و محبت و اطاعت مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی»، از جمله نعمت‌های بزرگ پروردگار هستند و همه باید مراقبت کنند که این نعمت‌ها تضییع نشود و از آنها استفاده حداکثری شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

مرسوم است که خطیب نماز، سلاحی همراه خود داشته باشد. سلاحی که امروز آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام ایراد خطبه های نماز عید فطر به همراه داشتند یک قبضه دراگانوف SVD دوربین دار بود که به آن تک تیرانداز قناسه نیز گفته می شود.

 

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

leader.ir/ به مناسبت عید سعید فطر،‌ جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (دوشنبه) در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   ,   , 

khamenei.ir/ رهبر انقلاب: در پذیرش برجام، شرایط صریحی را بصورت مکتوب مشخص کرده ایم که هیأت نظارت بر برجام باید_مراقبت_کند تا این شرایط به دقت رعایت شود.۹۶/۳/۲۲




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

leader.ir/ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه با تجلیل از وحدت و انسجام همه جریانهای سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با داعش، «نیروهای مردمی» را پدیده ای مهم و مبارک و عامل اقتدار در عراق خواندند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی سرزمین عراق، گفتند: باید در مقابل امریکایی‌ها هوشیار بود و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکرد زیرا امریکا و اذناب او، مخالف «استقلال، هویت و وحدت عراق» هستند. 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   , 

اینستاگرام رهبر انقلاب تصویری از شلیک موشک به سمت تروریست ها را منتشر کرده و به نقل از رهبری آورده است؛ ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می لرزد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فارس/ فرمانده کل ارتش با بیان اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می‌دهیم.
امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رهبر انقلاب اسلامی، مقامات جدید کاخ سفید را بی‌تجربه و تازه‌کار خواندند و تأکید کردند: این افراد بی‌تجربه، ملت و مسئولان ایران را نشناخته اند و هنگامی که تو دهنی بخورند، آن زمان متوجه خواهند شد، حساب و کتاب چیست!




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

leader.ir/ در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات، عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,  دیدنی ها ,   , 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

لطفا برای شاهده تیتراژ اینجا کلیک کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

مهر/ فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با نیروی انسانی الهی محور و متعهد می‌توانیم مقتدرانه در برابر هر تهدیدی بایستیم.
امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محفل انس با قرآن کریم که با حضور مسئولان استانی در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، گفت: امنیت موجب رشد، پیشرفت و تکامل همه جانبه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح محور اصلی امنیت در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی هستند، بیان‌ داشت: برقراری امنیت در آب‌های آزاد، خلیج عدن و اقیانوس هند و همچنین مقابله با پدیده شوم دزدان دریایی به منظور پویایی چرخه اقتصاد در کشور از اهم رسالت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، تامین امنیت از سوی نداجا در آب‌های کشور و منطقه را کار بزرگی خواند و گفت: افتخار می‌کنیم که رسالت خود را در راستای برقراری امنیت به خوبی انجام می‌دهیم.
امیر سیاری در ادامه به نیازمندی‌های این نیرو اشاره کرد و تصریح داشت: یکی از این نیازمندی‌ها، تجهیزات است، با توجه به اینکه در شرایط خاصی، در آب‌های آزاد حضور پیدا می‌کنیم و به دریانوردی در بلند مدت می‌پردازیم باید به دست توانمند خودمان تجهیزات مورد نیازمان را بسازیم.
وی ادامه داد: امروز سینه سپر می‌کنیم و در کارخانجات بندرعباس به دست توانمند نیروهای داخلی تجهیزات را ساخته و با اقتدار و غرور در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، نقش تجهیزات در نیروی دریای را مهم خواند که نمی‌توان به راحتی وارد کرد و گفت: پس با شعار ما می‌توانیم تمام تجهیزات خود را در ایران در نیروی دریایی و با کمک تمام سازمان‌ها و دانشگاهیان می‌سازیم.
امیر سیاری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: یکی دیگر از نیازمندی‌های ما یک نیروی انسانی الهی محور با تمام مشخصات متعهد، با اقتدار، نترس، با اعتماد به نفس، مومن و ولایی است که بتواند با ایمان و شجاعت و دانش خود با اقتدار در برابر هر تهدیدی بایستد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 

لطفا برای مشاهده کلیپ روی عکس کلیک نمایید




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 در شام میلاد کریم اهل‌‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هندوستان، افغانستان و ترکیه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با ابراز خرسندی از حرکت رو به رشد و پیش‌رونده شعر کشور، شعر را یک «ثروت ملی» خواندند و افزودند: از اول انقلاب، تلاشهایی برای جهت دادن به شعر در مسیر اهدافی غیر از اهداف انقلاب وجود داشت و این تلاشها همچنان وجود دارد




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

Related image




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

ایرنا/ ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با محکوم کردن تلاش های دردمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با حرکات کور و خباثت‏ آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش در این بیانیه آمده است: بدون شک، حمله تروریستی اخیر، در به خاک و خون کشیدن جمعی از مردم بی ‏دفاع و روزه ‏دار ایران اسلامی، نشان از رفتار سبوعانه و خوی وحشیگری دشمنان دین مبین اسلام داشته و مؤید کینه و دشمنی مزدوران استکبار با ملت شریف ایران، انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است که نتیجه‌ آن چیزی جز افزایش نفرت از اینگونه ددمنشی ها نخواهد بود.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای/ در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند. 

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه‌ی تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است. این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست. ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله. یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

دوستان عزیز برای مشاهده کلیپ روی عکس کلیک کنید




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

صفحه توییتر منسوب به مقام معظم رهبری چند یادداشت کوتاه از واکنش معظم له به حوادث تروریستی امروز تهران منتشر کرد.

شرح این توییت‎ها به قرار زیر است: ملت ایران دارد حرکت می کند و پیش می رود؛ این ترقه بازی هایی هم که امروز شد هم در اراده مردم تاثیری نخواهد گذاشت.
این را همه بدانند؛ اینها کوچکتر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند.
این حوادث نشان داد اگر جمهور اسلامی در مرکز اصلی این فتنه ها ایستادگی نمی کرد، گرفتاری های زیادی داشتیم. انشالله کلک اینها کنده خواهد شد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   , 

 رهبرانقلاب: انقلاب میتواند جوانها را به سمت اهداف بلند بسیج کند و حرکت بدهد. از قدرت بسیج‌کنندگی انقلاب غفلت نکنید




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

Related image




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

مقاله قیام 15 خرداد




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

حضور امیر سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و سردار عزیزجعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه برخی میگویند چالش هزینه دارد؛ افزودند: دولت سعودی برای اینکه با رییس جمهور جدید آمریکا سازش کند مجبور می شود بیش از نیمی از بودجه خود را در خدمت آمریکا قرار دهد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   , 

لطفا برای تماشای کلیپ بر روی تصویر کلیک نمائید.



Related image




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 

 

عکس ذیل را امام خمینی(ره) برای رهبر انقلاب امضا کردند و هنوز روی دیوار خانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 

Image result for ‫کلیپ خاطرات رهبری از امام‬‎

 

 

دوست عزیز لطفا برای مشاهده کلیپ بر روی عکس کلیک کنید

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

Image result for ‫سخنرانی آقا د رخصوص مرگ برای مسیولین‬‎

رهبر معظم انقلاب در سخنانی و در هشدار به مسئولین فرمودند: سوال و جواب آن دنیا مثل اینجا نیست که بتوانیم طرف را با استفاده از عواطفش از واقعیت دور کنیم.

 

لطفا برای مشاهده کلیپ بر روی عکس کلیک نمائید.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - فتنه‌ها در پیش است




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سال‌ها خدمات مجاهدت‌آمیز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز منصوب کردند




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

Image result for ‫اجرای سرود ارغوان در حضور اقا‬‎

 

 

لطفا برای مشاهده کلیپ بر روی تصویر کلیک کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اهدای مبلغ 313 میلیون تومانی، چراغ سی امین جشن گلریزان ستاد دیه کشور را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد روشن کردند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم اقامه‌ نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه‌روزه به جز جمعه‌ها تا پایان ماه مبارک در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برقرار است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

رسانه های عرب زبان بیانات مقام معظم رهبری در محفل نورانی انس با قرآن کریم را که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ایراد گردید، انعکاس دادند.
 بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان که طی محفل نورانی انس با قرآن کریم ایراد گردید در رسانه های عرب زبان بازتاب و انعکاس داشت.
در همین راستا، پایگاه النشره با انتشار بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت که نباید فریب عربستان و ظواهر را خورد چرا که آنها باطل هستند و سقوط خواهند کرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 11 صفحه بعد