دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - آموزش آسان سازی نماز شب




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - کمی  تأمل......



افسران - مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای بخاطر عجله در زودتر به سرانجام رساندن #توافق است. #برجام




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - قابل توجه کاسبان برجام




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - رحلت رسول خدا و شهادت امام حسن مجتبی بر همه مسلمانان جهان تسلیت باد




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

 

 بار دیگر مدافع حرمی عطر و بوی حرم حضرت زینب (س) را برایمان به ارمغان آورده بود. برای وداع با پیکر شهید پا به حسینیه معراج الشهدای تهران گذاشتیم. 

صدای گریه مردی( فرزاد قاسم زاده برادر شهید) توجه همه را جلب کرده بود. حال خودش را نمی شناخت. آنقدر بغض در گلو داشت که بلندبلند درد دل می کرد. می‌گفت «روز اربعین در کربلا بودم که به من زنگ زد و گفت داداش! زیارتت قبول باشه. منم به زودی برمی گردم و میام کنارتون. یدالله مثل همیشه بر قولش ماند و امروز آمد.» 
به اینجا که رسیدیم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد ناگهان حاضرین صبرشان تمام شد؛ گویی دل پرغصه جمع برای آتش گرفتن نیاز به یک جرقه داشت و آخرین خاطره این برادر از برادر شهیدش اشک و آه همه را درآورد.
(من به نوبه خودم شهادت دلاور مدافع حرم اهلبیت(علیهم السلام) را خدمت خانواده محترم ایشان و به خصوص برادر ارجمند آقای فرزاد قاسم زاده تبریک و تسلیت عرض می نمایم.امیدوارم روحش جاودانه و با اباعبدالله الحسین محشور شود)



دسته بندی :  ,   , 

فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شکاری وحدتی بازدید کرد

 امیرشاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شکاری وحدتی از قسمت‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.
در این بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش ابتدا با حضور در مسجد خاتم الانبیا(ص) با جمعی از کارکنان و خانواده های پایگاه شکاری وحدتی دیدار کرد.
وی در ادامه با حضور در بیمارستان پایگاه وحدتی ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، از بیماران عیادت و دلجویی کرد و در جریان وضعیت رسیدگی به آنان قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین از تمامی قسمت های مختلف این یگان از قبیل معاونت عملیات، بازآماد، گردان آموزشی، آماد و پشتیبانی و آلرت بازدید کرد و در جلسه ای که با حضور فرماندهان و مسئولان برگزار شد، ضمن بررسی آمادگی عملیاتی توصیه های لازم را در پیشبرد تخصصی امور ارائه کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌الملل است/ آمریکا را کدخدای جهان نمی‌دانیم/ وجود اختلاف میان نیروی دریایی ارتش و سپاه را تکذیب می‌کنم
 امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت: هفتم آذرماه روز پیروزی عملیات مروارید است که به روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، این روز روزی است که 67 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی به کشور، عملیات مروارید با موفقیت به پایان رسید و از آنجا که نتایج ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بایستی مانند ناوگان دریای عمان، ناوگانی خاص اقیانوس هند داشته باشیم. نیاز به پایگاهایی در دور دست داریم و شاید در زمانی امکان داشته باشد که در سواحل یمن یا سوریه پایگاه داشته باشیم.
دولت تنها 20درصد بودجه دفاعی را پرداخت کرده است/ احتمال ایجاد پایگاه دریایی ایران در سوریه و یمن در آینده
به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش گردهمایی فرماندهان مناطق دریایی که در ستاد نداجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز داوطلبان زیادی برای حضور در صحنه دفاع از حرم در نیروی دریایی و دیگر نیروها وحود دارند که اگر فضا ایجاد شود، آماده جان فشانی هستند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افشین رضایی حداد

امیر دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از تاکید و توجه ویژه رهبر انقلاب نسبت به خزر خبرداد و اینکه چگونه حتی حاضر بودند با تکه تکه کردن شناورها در جنوب و حمل آنها به شمال در آنجا هم ناو داشته باشیم.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی کشورمان به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که به فکر تعدی به منافع ایران در دریا باشد.

 حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قدرت بسیج اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است و به معنی واقعی قدرت مردم است، بسیج با انرژی و توانی که دارد، می‌تواند در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: در هر جایی که کشور مشکل داشته باشد، بسیج می‌تواند ورود کند، توان دفاعی و بازدارندگی کشور زمانی بالا است که متکی به پشتیبانی مردم باشد و در دوران دفاع مقدس زمانی که توان بسیج را داشتیم، موفق شدیم.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

عزیز جعفری

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تهدیدات نظامی و امنیتی علیه ایران به "فرصت" تبدیل شده است، گفت:‌ مخالفان داخلی و ضدانقلاب‌های داخلی نیز نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شده‌اند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

اللواء محمد عباس سوریا

 

یک سرتیپ ارتش سوریه تأکید کرد نقش ترکیه در منطقه به‌ویژه در سوریه خرابکارانه است و کسانی که نظامیان ترکیه‌ای را در داخل سوریه به هلاکت رساندند در حقیقت از وطنشان در برابر متجاوزان دفاع کردند.



نشست خبری وزیر دفاع

سردار دهقان گفت: خرید جنگنده "سوخو۳۰" در دستور کار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

مسئولان از حوادث دردناک «حله» عراق و تصادف قطار به‌آسانی عبور نکنند/ دغدغه‌ حلّ ریشه‌ای این مصائب در اولویت قرار گیرد
رهبر انقلاب
 

رهبر معظم انقلاب در پی حوادث دردناک شهادت زائران در عراق و تصادف قطار تأکید کردند که دغدغه حل ریشه‌ای حوادث دردناک باید اولویت مسئولان باشد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

مٹلٹ شوم امریکا ، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی مسببان حادثه تروریستی الشوملي عراق«داعش با برداشتن مرزهای عراق و سوریه خدمت بزرگی به واشنگتن کرده است»




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

زیردریایی
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی طارق و ناو خارک که بومی‌سازی شده، آماده ماموریت هستند.
  سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان نیروی دریایی ارتش که صبح امروز(شنبه 6 آذر) در ستاد نیروی دریایی برگزار شد، با بیان اینکه هر انسانی زمانی که عبادت می‌کند، این عبادت تبدیل به عادت می‌شود که هر دو خوب است، اظهار داشت: اما باید به گونه‌ای عبادت شود که ملکه ذهن شود، اما سعی کنیم عبادات به عادات تبدیل نشود. 

فرمانده کل ارتش افزود: باید از خداوند بخواهیم نوآوری‌ها را در ذهن‌مان متجلی کند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

ناوگروه‌های ارتش ایران نقش مهمی در امنیت شمال اقیانوس هند و خلیج عدن دارند
 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در همایش گردهمایی فرماندهان مناطق دریایی نداجا که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروی دریایی امروز در ابعاد مختلف نیروی انسانی و تجهیزات و زیرساخت‌ها و پایگاه ها و تسلط اطلاعاتی و توان رزمی بالا در عرصه دریا حضور فعال دارد و توان بازدارندگی خود را به معرض نمایش می‌گذارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اعزام ٤٩ ناوگروه این نیرو به ماموریت‌های مختلف برون‌مرزی را مظهر اقتدار نظام دانست و ادامه داد: این ماموریت‌ها نقش موثری در تامین امنیت شمال اقیانوس هند و خلیج عدن داشته و تاکنون 3هزار 844 کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه‌های ما اسکورت شده‌اند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 
احتمال پرواز مجدد جنگنده‌های روسیه از پایگاه هوایی همدان

 

 اسپوتینک در خبری فوری نوشت: رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه   (روز شنبه)، اظهار داشت پس از آنکه ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنتسوف» مرزهای سوریه را برای انجام مأموریتی جدید ترک کند، مسکو ممکن است از پایگاه نظامی نوژه (واقع در همدان) برای انجام حملات هوایی علیه تروریست‌ها در سوریه استفاده کند. 
 
به گزارش اسپوتنیک، «حسین دهقان»، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز( شنبه)، اعلام کرده بود تهران حاضر است به جنگنده‌های روسیه برای انجام حملات هوایی علیه تروریست‌ها در سوریه، اجازه پرواز از پایگاه هوایی همدان را صادر کند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - #خسارت_محض




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - وصیت شهدا زمین نماند




دسته بندی :  ,   , 

افسران - قطعا جمهوری اسلامی در برابر تحریم های جدید واکنش نشان خواهد داد




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - اهمیت بصیرت




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

عبد الباری عطوان

یکی از نویسندگان برجسته جهان عرب در مقاله‌ای به تشدید اختلافات میان مصر و عربستان اشاره کرد و نوشت که ائتلاف چهارگانه جدیدی متشکل از مصر، سوریه، عراق و الجزایر در مقابل ائتلاف به سرکردگی عربستان در جهان عرب در حال شکل گیری است.



امروز نقش و جایگاه جوانان در جوامع گوناگون و اعتماد کردن به این نسل نشان از یک کشور موفق در تمام مراحل علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی خواهد داشت. 
 
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها با اتکاء به جوانان این کشور، موفق به پیروزی‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف شده است. همانطوری که قبل و بعد از انقلاب اسلامی و همچنین در زمان هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگ جوانان و دانشگاهیان را که با بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل پیرامون خود وارد عرصه مبارزه شدند و صاحب پیروزی‌های مداوم شدند.
 
خوشبختانه امروز شاهدیم که جوانان در عرصه‌های مختلف در صف اول مبارزه با دشمن هستند چرا که، جوان امروز همانند جوانان گذشته، بر سه اصل کلی استوار بوده و سرلوح تلاش های خود قرار داده است.
 
اول، ایمان راسخ به خداوند؛ دوم، به کار گیری هدایت و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ سوم، وحدت بین تمام اقشار جامعه.



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

حمله یک میمون ناقلا به دختران قبیله ای در شهر "سبها" لیبی و ایجاد ترس و وحشت بین آنها منجر به جنگی 4 روزه شد. بر اثر این درگیری خونین 16 تن کشته و پنجاه تن دیگر زخمی شدند. در بین زخمی ها تعدادی زن و کودک نیز دیده می شوند. 

میمون ناقلا باعث کشته و زخمی 66 تن شد+عکس 

 



امیر پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: یکی از برنامه های دستور کار ارتش ارتقای ظرفیت‌های نیروی هوایی است. صحبت‌هایی شده هواپیماهای جدید خریداری شوند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

بدون تردید خدمت نظام وظیفه یا همان سربازی یکی از موضوعات حائز اهمیت برای جوانان و نوجوانان محسوب می شود،مقطعی که ذهن بخش قابل توجهی از جوانان را به خود مشغول می سازد.  
زوایای پیدا و پنهان هراس جوانان از خدمت نظام وظیفه/چرا سربازی سخت می‌گذرد؟،خدمت نظام وظیفه بر اساس قوانین تعریف شده در کشور از ضروریاتی است که جوانان و نوجوانان ذکور پس از رسیدن به سن تعریف شده موظف به انجام آن هستند.
 
همواره  از سوی بزرگان و افراد مجرب هر خانواده ای از سربازی به نیکی یاد می شود و آن را مقطعی انسان ساز توصیف می کنند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

با خوردن این خوراکی ها در خانه خوش اخلاق باشید

حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو باخبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: از آنجایی که تغذیه نقش به سزایی در بهبود خلق و خوی افراد دارد بنابراین مصرف موادغذایی طبیعی برای خوش اخلاقی توصیه می شود. مغزها یکی از منابعی هستند که سبب رفع استرس، تنش و افسردگی می شوند.




دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معرفه فرماندهان نیروی زمینی ارتش که صبح امروز برگزار شد، نیز ضمن قرائت احکام فرماندهان اظهار داشت: امیدواریم فرماندهان قدم بزرگی را بردارند و با فکر و تدبیر خواسته های رهبری معظم انقلاب را اجرا کنند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در نشست خبری که در آستانه 7 آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، اعزام 44 ناوگروه به آب‌های ازاد و بین‌تالمللی را نشسانه افقتدا نروی درایی ارتش دانست و گفت: علاوه بر این، تاکنون 5 ناوگروه صلح و دوستی نیز به دیگر کشورها رفته‌اند.
سیاری با تاکید بر استمرار حضور در خلیج عدن به جهت ایجاد امنیت پایدار اظهار داشت: تاکنون 3 هزار و 844 فروند نفتکش و تجاری را در خلیج عدن اسکورت کردیم تا اقتصاد کشور دچار آسیب نشود.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 
 ، آبمیوه و آب سبزیجات تازه یک نوشیدنی عالی برای تامین برخی از نیازهای بدن است. این نوشیدنی ها سرشار از مواد مغذی و انرژی بخش هستند. نوشیدن آبمیوه و آب سبزیجات تازه به صورت روزانه نه تنها سلامت کلی انسان را حفظ می کند، بلکه در سم زدایی و خروج سموم از بدن نیز تاثیر گذار است. افزون بر این، آنها می توانند به روند کاهش وزن کمک کنند. در ادامه برخی از بهترین ترکیب ها برای آبمیوه و سبزیجات تازه را ارائه می کنیم. شما می توانید با نسبت دو به یک با یخ آنها را تهیه کنید.


دختری با لباسای نه خیلی مذهبی

 اما ساده توی خیابون راه میرفت..

 پسرخطاب به دختر:سیبیلو؛سیبیلو؛سیبیلو

 

 دختر جواب داد:

وقتی تو ابرو بر میداری من مجبورم سیبیل بذارم تا این جامعه یه مرد

 هم داشته باشه



نشست خبری امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

 مراسم تودیع امیر احمدرضا پوردستان فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش و معارفه امیر کیومرث حیدری فرمانده جدید این نیرو صبح امروز در محل سالن شهیدمطهری نزاجا برگزار شد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کردامیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد.

 
وی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی نیروها را مورد ارزیابی قرار داد.
 
امیر اسماعیلی همچنین از گروه‌های پدافند هوایی تبریز و ارومیه و ایستگاه رادار بیله سوار در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بازدید و سطح آمادگی عملیاتی این یگان‌ها را مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در آنجا تقدیر کرد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

انتصاب جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتشحضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 
متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد، تجربه و شایستگی، شما را به سمت "جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع معضلات معیشت کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ موسوی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای
 
۲۹ آبان ۱۳۹۵    
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت "فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
تلاش شایسته برای ارتقای تحرّک و کارآمدی یگان‌ها برابر با نیازهای عملیاتی روز، مورد انتظار است.
 
از تلاش‌های مؤثر امیر سرتیپ پوردستان در دوره‌ی تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای



دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 یکی از مشکلاتی که امروزه میلیون ها انسان در سراسر جهان با آن مواجه هستند ریزش موی سر است. بر اساس آمارها ریزش مو در مردان شدیدتر از زنان است.
 
حفظ زیبایی و سلامت موهای سر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود و در مقابل، ریزش موهای سر افسردگی و فاصله از سن بیولوژیک را به همراه دارد.
 
پژوهشگران اعتقاد دارند عوامل مختلفی باعث ریزش موهای سر می شود از جمله عوامل وراثتی، سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری ها، مصرف برخی داروها، وسواس کندن موهای سر، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری آلوپسی آره آتا، استرس، مشکلات تیروئیدی و نیز ابتلا به دیابت که همگی می توانند حتی در سنین جوانی فرد را با ریزش موهای سر مواجه کنند.



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

تانک کرار

 

وزیر دفاع از رونمایی تانک پیشرفته کرار و بالگرد ملی صبا ۲۴۸ در آینده نزدیک خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش اعلام کرد: بالگرد ملی صبا 248 و تانک پیشرفته بومی کرار در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

رادار نظیر

 

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به راهپیمایی میلیونی زائران اربعین حسینی(ع) از افزایش توان موشکی، راداری و اطلاعاتی این قرارگاه در مرزهای غربی و جنوب‌غربی کشور خبر داد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

ناوگروه روسیه

یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس‌شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

ناوگروه روسیه

یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس‌شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - حاجی...خوب نگاه کن...




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   , 

 

6 راه کم دردسر برای کاهش وزن!کاهش وزن کار ساده‌ای نیست و اتفاقا می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. اکثر افراد نیز به خاطر عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و یا تمرین کافی قادر به کاهش وزن نیستند. دلیلش البته واضح است: دنبال کردن یک رژیم غذایی پیچیده و انجام فعالیت‌های بدنی بیشتر، کاری طاقت‌فرسا است!


قرار نیست شما حتما از رژیم غذایی سرسختانه‌ای پیروی کنید و تمرین‌های سخت ورزشی را انجام دهید. راه‌های آسان‌تر و کم‌دردسرتری هم برای کاهش وزن وجود دارند.



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 



افسران - جریان نفوذ و خیانت آنها در حق مردم ایران




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

امروز مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان، استان اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است.
تمدید تحریمها به معنی لگد زدن به برجام است"علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره سرداران و4 هزار شهید استان گلستان که درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است و ملت ایران این لگد زدن را بی پاسخ نمی گذارد.
 
وی ادامه داد : بسته فنی فراهم کرده ایم که اگر این لگد زدن حاصل شد آن بسته فنی را عمل کنیم به نفعی که آنها مات و مبهوت شوند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

هادی العامری

 

رئیس سازمان «بدر» عراق اعلام کرد، نیروهای حشد الشعبی بعد از آزادسازی این کشور، به درخواست دمشق، وارد سوریه خواهند شد.

  «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و از فرماندهان «حشد الشعبی» (بسیج مردمی)، روز سه‌شنبه اعلام کرد: نیروهای حشد بعد از آزادسازی عراق از اشغال گروه تروریستی داعش، وارد سوریه خواهند شد.




دسته بندی :  ,   ,