اصلی‌ترین ادعای در عرفان حلقه، شعار درمانگری با استفاده از شبکه شعور کیهانی است. عرفان حلقه از یک طرف ندای عرفان سر می‌دهد و از سوی دیگر، ادعای برون‌ریزی و تشعشع دفاعی دارد. این‌گونه درمان‌گراها اگر گاهی در ظاهر خود را مثبت نشان دهد و انسان را اندکی به مرز درمان نزدیک کند، به تعطیلی قوای معنوی و الهی انسان می‌انجامد؛ چنان‌که حالت خشوع و خضوع کم‌رنگ می‌شود و بسیاری از گرایش‌های منفی در ساحت روح انسان فعال می‌گردد...




دسته بندی :  ,   , 

زین العابدین کامل مبلغ سلفی وهابی به تازگی فتوای عجیبی صادر کرده است.

فتوای عجیب مُبلغ وهابی دنیا را به خنده انداختبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مبلغان وهابیت هر از گاهی با فتواهای عجیبی که می دهند خودشان را به سوژه ای داغ و خنده دار برای رسانه ها تبدیل می کنند، فتواهای بی سر و تهی که فاقد هرگونه ارزش بوده و فقط برای مدتی اسباب سرگرمی را برای مردم بوجود می آورند.

 
آخرین فتوایی که از طرف یکی از مبلغان سلفی وهابی به نام زین العابدین کامل صادر شده، جنجال زیادی به پا کرده است . این مفتی وهابی کشتار سگ های سیاه را مجاز دانسته، از نظر وی سگ های سیاه خودِ ابلیس هستند چون شیطان درون جسم آنها حلول کرده است. این مبلغ کشتن سگ های هار را نیز بلامانع اعلام کرده و بر از بین بردن سگ های موذی و آسیب‌رسان تأکید کرده است.
 
این طور که معلوم است رویش انواع فتواهای غیر منطقی و بیهوده از طرف این فرقه تمامی ندارد و حالا حالاها قصد ندارند از مضحکه کردن خود دست بردارند.



دسته بندی :  ,   ,   , 

تصور می‌شود فقط با مصرف گوشت می‌توان آهن جذب کرد، اما باید دانست که میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند منبع فوق‌العاده این ماده معدنی محسوب شود.

 آهن یک ماده معدنی ضروری است که اکسیژن را به تمامی نقاط بدن می‌رساند. متأسفانه کمبود آهن حتی به صورت جزئی هم می‌تواند باعث کم‌خونی، خستگی و ضعف شود و در حالت جدی آن باعث مشکلاتی در ارگان‌های بدن می‌شود؛ به همین خاطر در این مطلب قصد داریم سبزیجات و میوه‌های سرشار از آهن را به شما معرفی کنیم.
 
 



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

مردم در صف‌های طولانی انتخابات نشان دادند همیشه مشتری انقلاب اسلامی ایران هستند.

مردم در صف‌های طولانی انتخابات نشان دادند همیشه مشتری انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

لینک دانلود




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

پیروز انتخابات، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند/دولت آینده رعایت قشرهای ضعیف و برخورد با فساد را در صدر برنامه‌ها قرار دهد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات تشکر کردند.

رهبر معظم انقلاب از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تشکر کردنددر پی حضور پر شکوه و حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی صادر و بر نکات مهمی تأکید کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

Clean MasterClean Master برنامه ای کاربری می باشد که فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، فایل های cache، تاریخچه نرم افزار ها، بسته های برنامه و … را از روی حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند.  این برنامه همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن RAMM برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. فایل های اضافه و cache ها به مرور زمان سرعت گوشی را پایین می آورد. این نرم افزار باعث بهبود سرعت و عملکرد گوشی خواهد شد.

لینک دانلود




دسته بندی : اندروید ,   , 

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد
  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   , 

امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد

 

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکرد

سردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند. 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   , 

اموزش يعنى ايجاد امادگى براى پذيرش مسؤليت

 ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

اهواز- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت:پرسنل ارتش جمهوری اسلامی بدون جانبداری از کاندیدای خاصی در انتخابات حضوری حد اکثری خواهند داشت.

 

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه روز پنجشنبه در همایش فرماندهان عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب که با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با محوریت انتخابات برگزار شد اظهار کرد: این همایش ها تاثیر بسزایی در بینش و عملکرد فرماندهان و زیر مجموعه های ارتش خواهد دارد.
وی افزود: در حال حاضر یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقدامات فرهنگی ، اعتقادی و بصیرتی سرامد بوده و در عرصه های انتخاباتی همواره حضوری پرشور و پررنگ دارد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ادامه داد: یگان های ارتش در منطقه جنوب غرب به همراه خانواده های خود در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری حضوری حداکثری داشته و در این دوره نیز با تمام قوای خود حضور خواهد داشت.
وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در عرصه های انتخابات بخصوص در دوره های ریاست جمهوری بدون دخالت در انتخابات و حمایت از شخص خاصی شرکت می کند.
امیر سرتیپ دوم ظریفی یگانه اظهار کرد: اکنون نیروهای ارتش در منطقه جنوب غرب کشور با آمادگی بالایی از 400 کیلومتر مرزهای خوزستان و ایلام با اقتدار حفاظت می کند.
وی بیان کرد: انتخابات یکی از رویدادهای بزرگ و سیاسی کشور به شمار می رود و وظیفه عمومی هر یک از ما به عنوان یک ایرانی حکم می کند که حضوری پررنگ در این عرصه داشته باشیم.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

حضور عروس و داماد ترکمن در استان گلستان برای شرکت در انتخابات را مشاهده می‌کنید.

 حضور عروس و داماد ترکمن در استان گلستان برای شرکت در انتخابات را مشاهده می‌کنید.
 
 
 
  



دسته بندی : اقتدار ملی ,  دیدنی ها ,   , 

 راي گيري از پرسنل ناو خارك روی دریا



دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از مردم خواستند هرچه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از مردم خواستند هرچه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند.
 
 



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   , 

Image result for ‫خبرنگاران خارجی در انتخابات‬‎

دانلود از سافت گذر




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 سوال : نحوه محاسبه حق بیمه درمان چگونه است ؟  بیمه شدگان قطعی و غیر قطعی چه کسانی هستند؟ 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

  به لحاظ استقبال بازنشستگان نیروهای مسلح از خدمات تخفيف 30 درصدي خريد اقلام سوپري از فروشگاه هاي اتكا و توزيع چهار قلم كالا علاوه بر اقلام مصوب طرح حكمت و به منظور تداوم اين خدمات خرسند ساز، در تاريخ 96/02/10 توافق نامه استمرار ارايه اين خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 1396 به امضاء مسؤلين ساتا، سابا و اتكا رسيد.

بر اساس این گزارش؛ در این توافق نامه موارد زیر به تصویب رسید:

الف) اعطای تخفيف 30 درصدي خريد اقلام سوپري از اتكا به بازنشستگان نیروهای مسلح، علاوه بر تخفيف مصوب اتكا تا سقف 5 میلیون ریال خريد در هر ماه

ب) توزيع يك نوبت مرغ در ماه مبارك رمضان به ميزان يك برابر بيش از ميزان سهميه حكمت

ج) توزيع يك نوبت گوشت قرمز در هفته دفاع مقدس به ميزان يك برابر بيش از ميزان سهميه حكمت

د)  توزيع يك نوبت برنج در دهه مبارك فجر به ميزان سرانه 5 كيلو بيش از ميزان سهميه حكمت.

همچنين توافق شد به منظور كمك ويژه به بازنشستگان داراي شرايط خاص، در دوره هاي زماني مشخص، اعتباري به صورت بن در كارت حكمت افراد مورد نظر شارژ و اتكا نيز  3 درصد به اين اعتبار اضافه نمايد.

شایان ذکر است؛ 50 درصد هزينه كالاهاي اساسي یادشده توسط بازنشستگان و 50 درصد توسط ساتا تأمين خواهد شد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

Image result for ‫همه بیایند‬‎

 

 

دانلود از سافت گذر




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

Image result for ‫دیدار مردمی با آقادر ایام انتخابات‬‎

دانلود از سافت گذر




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

Image result for ‫رهبر و انتخابات‬‎

رهبر انقلاب در باینات اخیر خود بر این نکته که « مشارکت حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می‌کند که زمینه دست‌اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می‌کند.» تاکید بسیار زیادی داشته اند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

تخریبچی مدافع حرم «علیرضا قبادی» در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تامین امنیت ملی کشورمان، روز گذشته بدست تروریست‌های تکفیری در حماه سوریه به شهادت رسید و آسمانی شد.روز گذشته تخریبچی مدافع حرم «علیرضا قبادی» در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تامین امنیت ملی کشورمان، توسط تروریست‌های تکفیری در حماه سوریه به شهادت رسید و آسمانی شد.این شهید بزرگوار آذری زبان و ساکن تهران بود.




دسته بندی :  ,   , 

دبیر شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از مردم دعوت کرد در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.آیت‌الله احمد جنتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد نظارت بر انتخابات افزود: انتخابات به ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری حساس و سرنوشت ساز است‌چرا که رئیس جمهور امور اجرایی کشور را به دست می‌گیرد.وی با اشاره به ضروت مشارکت عمومی مردم در پای صندوق‌های رای گفت: توصیه و تاکید می‌کنم مردم از هر فرقه و مذهبی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که خیر و شر انتخابات عاید همه خواهد شد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در حالی در جشنواره سینمایی کن فرانسه حضور یافت که لباسی با تصویر بخش قدیمی شهر قدس را به تن داشت. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، میری رگو، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی این لباس را برای جشن پنجاهمین سالگرد اشغال قدس درخواست کرده است که اسرائیلی‌ها آن را "یکپارچگی قدس" می‌خوانند و طی روزهای آینده برای آن جشن می‌گیرند.

 




دسته بندی :  ,   , 

گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس 
 
تانک آتش نشان + عکس

 




دسته بندی : دیدنی ها ,   , 

واشنگتن پست مدعی شد دونالد ترامپ در خلال دیدار هفته گذشته وی با مقامات روسیه اطلاعاتی فوق محرمانه در اختیار آنها گذاشته است.

 

   



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

مجسمه‌هایی جالب و تا حدودی نامتعارف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که شاید تاکنون ندیده باشید. تصاویر تعدادی از آنها را اینجا از نظر می‌گذرانید.

عجیب‌ترین مجسمه‌های دنیا +تصاویر




دسته بندی : دیدنی ها ,   , 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

جنگ نرم چیست ؟

   جنگ نرم مقابله و تلاشی است از طرف نیروهای شیطان و استبداد برای به نابودی و مذلت کشاندن و برگرداندن مسلمانان از راه نجات، چنان که شیطان وعده ی آن را داده است.

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

 انواع شیطان پرستی

شیطان پرستی به چهار دسته شیطان پرستی فلسفی، شیطان پرستی لاوی، شیطان پرستی دینی و شیطان پرستی گوتیک(شرپرستی) تقسیم می شود.

شیطان پرستی فلسفی

این نوع گرایش عبارت است از اینكه" محور و مركز عالم، انسان است‌" این شاخه از شیطان‌پرستی به پایه‌گذاری این فرقه به نام « آنتوان لاوی» نسبت داده می‌شود ...



دسته بندی :  ,   , 

Dr.Web Security Space 11.1.1 for Android +4.0

این بار یک آنتی ویروس را برای سیستم عامل اندروید معرفی می کنیم. آنتی ویروس دکتر وب از آنتی ویروس های قدیمی و مطرح می باشد که از سال 1992 معرفی شده است. نسخه اندروید این آنتی ویروس با امکانات بالا ، محیط کاربری آسان و قابلیت آپدیت به کاربران سافت گذر تقدیم می گردد.

 دانلود از سافت گذر




دسته بندی : اندروید ,   , 

Besharat 2.0

نرم افزار بشارت که توسط گروه برنامه نویسی پرنیان تولید شده، نرم افزار کامل قرآن می باشد، که مناسب عموم مسلمانان عزیز است که به صورت روان و ساده امکانات فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به راحتی نصب شده و برای اجرا به سی دی نیاز ندارد و به صورت کاملا رایگان منتشر گردیده است. این برنامه بر روی مرورگر اجرا می شود و برنامه اجرایی ندارد. شما می توانید قاری خود را از لیست قاری های موجود انتخاب نمایید و به همراه ترجمه قرآن را تلاوت کرده و گوش فرا دهید.

لینک دانلود




دسته بندی : نرم افزار  ,   , 

 
مقام های هند اعلام کردند کارمندِ یکی از مراکز تشخیص هویت که "صدام حسین" نام دارد، سعی داشت با ارائۀ عکسی غیر واضح از "اسامه بن لادن"، کارت شناسایی برای او صادر کند.
به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، درخواست صدور کارت شناسایی به این اسم، تعجب و شگفتی مسئولان تشخیص هویت در هند را برانگیخت به همین سبب، فوراً پلیس را در جریان گذشتند و نیروهای پلیس، فوراً "صدام حسین المنصوری" شهروند 25 سالۀ هندی را بازداشت کردند. او مدیر مرکز ثبت نام برای صدور کارت شناسایی در آدهار واقع در شهر ماندال هند بود.
بر پایۀ این گزارش، صدام حسین، با دانلود عکس غیرواضحی از اسامه بن لادن و پر کردن فرم مربوط به اطلاعات شخصی، سعی داشت برای بن لادن کارت شناسایی صادر کند.
این متهم، به موجب قانون فن آوری اطلاعات، در تمام مدت تحقیقات، در بازداشت خواهد بود.



دسته بندی : دیدنی ها ,   , 

تاریخ دخالت نظامی آمریکا در امور سایر کشورها و اجرای عملیات ویژه نظامی در نقاط مختلف جهان، پنج شکست بزرگ را برای آنها به یادگار گذاشته است.

5شکست بزرگ عملیات ویژه آمریکا در جهان
 
شکست عملیات «پنجه عقاب» در ایران
 پس از تسخیر سفارت آمریکا در تهران در سال ۱۹۷۹ که در جریان آن بیش از ده دیپلمات آمریکایی به اتهام جاسوسی به اسارت گرفته شدند، "جیمی کارتر" رئیس جمهوری وقت آمریکا تصمیم گرفت به جنگ با ایران نپردازد، ولی بطور سری تصمیم به اجرای عملیات ویژه نظامی برای آزادسازی و خروج اسرا از تهران گرفت.



دسته بندی :  ,   , 

خیلی از خودروهایی را که در فیلم‌ها و تبلیغات می‌بینید در سرزمین اصلی یعنی شهرهای کشورمان قابل دسترس نیست. برخی‌هایشان که بالای 2500 سی‌سی هستند، اجازه ورود به ایران را ندارند و برخی‌هایشان هم آنقدر گران‌قیمت و لوکس هستند که اگر تا آخر عمر کار کنید باز هم نمی‌توانید بخرید. اما کسانی که عشق ماشین دارند و دوست دارند حداقل یکبار این خودروها را تست کنند می‌توانند به مناطق آزاد بروند. مناطق آزاد مکان مناسبی و البته ارزان‌قیمتی برای اجاره خودرو‌هایی است که رویای سوار شدن بر آن‌ها را داریم. یکی از این مناطق کیش است جایی که انواع خودروهای مختلف را می‌توان در آن دید و با قیمت‌های پایین خریداری کرد. اگر هم تنها برای چند روز به کیش می‌روید می‌توانید خودروی مورد علاقه خود را اجاره کنید. در حقیقت یکی از بزرگترین جاذبه‌های این مناطق اجاره خودرو است.



دسته بندی : دیدنی ها ,   , 

هیئت عربستان در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت مدعی شد: ایران قانون بین‌المللی را نقض می‌کند و باعث به وجود آمدن جنایت‌های جنگی و ضد بشری می‌شود. همچنین در این پیام مدعی شد که نیروهای نظامی ایران از تروریست ها و نیروهای مخالف یمنی حمایت می‌کنند تا کشور یمن را اشغال و امنیت عربستان را به خطر بیندازند. روزنامه عکاظ در پایان نوشت: این نامه عربستان در واکنش به نامه‌ی ایران به سازمان ملل پس از اظهارات محمدبن سلمان جانشین ولیعهد عربستان علیه ایران است. به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می کنند که هدف ایران ایجاد صلح، ثبات، امنیت و همزیستی مسالمت‌آمیز در منطقه است و ما آمادگی گفت‌وگو و تفاهم را با کشورهای عربی داریم و هدف عربستان از این ادعاها ایجاد تنش میان ایران و کشورهای منطقه است.



دسته بندی :  ,   , 

ایسنا/ مدیرعامل ایران‌ایر با بیان این‌که ورود چهار هواپیمای ATR نتیجه ۱۵ ماه مذاکره مداوم است اعلام کرد: طبق توافقات صورت گرفته تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ۹ فروند هواپیما به ناوگان ایران‌ایر اضافه خواهد شد.



 رئیس‌جمهوری روسیه تأکید کرد که مسکو آمادگی دارد تا فایل صوتی دیدار وزیر خارجه روسیه با رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کند.

پس از جنجال‌های بوجود آمده در خصوص گزارشی که اخیرا یک نشریه آمریکایی درباره افشای اسرار فوق محرمانه در نشست رئیس‌جمهوری آمریکا و وزیر خارجه روسیه منتشر کرده بود، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه امروز چهارشنبه تأکید کرد، مسکو آمادگی دارد تا فایل صوتی دیدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه را منتشر کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد، مسکو آماده است تا فایل مربوط به گفت‌وگوها میان ترامپ و لاوروف را در صورت صلاحدید واشنگتن در اختیار کنگره آمریکا قرار دهد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

*تأکید میکنم مراقبت شود که امانت آراء مردم حفظ شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

کدام شما حاضرید یک «مین» منور رو با درجه حرارت 1600 درجه سانتیگراد که توی سکوت و تاریکی شب داره میسوزه و نزدیکه که عملیات لو بره و جون هزاران رزمنده به خطر بیفته توی شکمتون بگیرید

و ذره ذره آب بشید و بسوزید و ذغال بشید و دم نزنید؟! . . .

پسری 15 ساله،رضا میرزائی،منور،عکس پسر،عکس مذهبی

31 سال پیش یک همچین روزی
این شهید 15 ساله
[رضا میرزائی]
این کار رو کرد !!
روحش شاد و یادش گرامی باد



دسته بندی :  ,   , 

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بودشناسایی و دستگیر کنیم. 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

یگان نخبه صابرین در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/نزسا در اوج امادگی قرار دارد

سردار سرتیپ "علی اکبر پور جمشیدیان" معاون هماهنگ کننده نزسا  درباره توانمندی یگان های نزسا در مقابله با اشرار و تروریست ها اظهار داشت : یگان های نیروی زمینی همیشه اماده اند. 
وی افزود: یگان های نیروی زمینی در امادگی کامل به سر می‌برند و در مرزهای شمال غرب ، غرب و جنوب شرق کشور ماموریت و مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. 
سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: یگان های نزسا برای امنیت پایدار ماموریت دارند و این ماموریت را به شایستگی انجام می دهند. 
معاون هماهنگ کننده نزسا درباره امادگی یگان ویژه "صابرین" عنوان داشت : یگان ویژه "صابرین" به عنوان یک نیروی واکنش سریع در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا هر جا لازم باشد وارد عمل شوند. 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.
حجت الاسلام والمسلمین"مهدی طائب"پیرامون تحولات شبه جزیره کره اظهار داشت: شیطنت‌های  آمریکا در برابر کره شمالی نمایش دروغین قدرت است.
رییس قرارگاه عمار گفت: ترامپ در تبلیغات رییس جمهوری خود به مردم آمریکا اعلام کرد که بدهکاری‌ها مردم آمریکا را نابود می کند و این بدهکاری ها ناشی از حضور ما در عراق افغانستان و خلیج فارس است.ما باید نیروهایمان را برگردانیم و اینها باعث شد که در دنیا آمریکا هیمنه خودش را کاملا از دست بدهد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

نمایشگری به ضخامت یک میلیمتر ساخته شده است که می‌توانید آن را مانند کاغذ رول کرده و با خود حمل کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگری به ضخامت یک میلیمتر ساخته شده است که می‌توانید آن را مانند کاغذ رول کرده و با خود حمل کنید.
 
 



دسته بندی : اندروید ,   , 




دسته بندی :  ,   , 

تهران - ایرنا - رزمایش روی نقشه مشترک آبخاکی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس ارتش) صبح امروز(شنبه 23 اردیبهشت 96) به مدت 5 روز در محل این دانشگاه آغاز شد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,