سخنگوی پلیس کلانشهر لندن اعلام کرد که حمله‌کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به قید وثیقه آزاد شدند.

سخنگوی پلیس کلانشهر لندن اعلام کرد که حمله‌کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندنبه قید وثیقه آزاد شدند.

این افراد جمعه شب سه ساعت پس از آنکه وارد محوطه سفارت کشورمان در لندن شدند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است تعدادی از اعضای فرقه انگلیسی شیرازی جمعه شب از بالکن سفارت ایران در لندن بالا رفته و به پرچم مقدس کشورمان هتک حرمت کردند 

پلیس کلانشهر لندن روز جمعه دلیل دستگیری آنها را ورود غیرقانونی به یک مکان دیپلماتیک و احتمال وارد کردن خسارت به آن اعلام کرد.



سربازان گمنام امام زمان (عج) دو محموله بزرگ بمب و مواد منفجره را که برای عملیات تروریستی و انفجاری در اماکن عمومی وارد کشور شده بود شناسایی و خنثی کردند.

کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله بزرگ بمب، مواد منفجره و مهمات را که به منظور عملیات تروریستی و انفجاری گسترده در اماکن عمومی وارد کشور شده بود را شناسایی و خنثی کنند.

در نخستین عملیات ۲۳ عدد بمب آماده انفجار از نوع ریموتی که با برنامه ریزی و هدایت سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی با هدف انجام اقدامات ایذایی و ایجاد ناامنی در استانهای عمقی، از شرق کشور وارد شده بود، کشف و ضبط شد.

در دومین عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کردستان موفق شدند در ادامه ضربه به تیمهای تروریستی، تجهیزات و ابزار لازم برای ساخت چندین بمب شامل ماده منفجره تی ان تی، سی ۴ ، کیتهای انفجاری و ۱۵۰ چاشنی الکترونیکی متعلق به یکی از گروههای تجزیه طلب تروریست را در مریوان کشف و ضبط کنند.

از عناصر این گروهک تروریستی که از کردستان عراق به منظور انجام اقدامات ایذایی و انفجاری وارد کشور شده بودند همچنین ۴۱ نارنجک، ۳۱ خشاب کلاشینکف ، ۴ گلوله آرپی جی و چندین قبضه سلاح جنگی کشف شد.



مراسم وداع با پیکر شهید ناوسروان تکاور دریایی بیژن زارع ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه در مصلی انزلی برگزار می‌شود.

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید بیژن زارع اعلام شد مراسم وداع با پیکر پاک شهید والا مقام، ناوسروان تکاور دریایی «بیژن زارع» ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه در مصلی بزرگ بندر انزلی برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹:۱۵ صبح روز یکشنبه اول بهمن‌ماه ۹۶ از چهار راه چراغ برق بندرانزلی به سمت آخر خط و از آنجا به منزل ابدی او واقع در گلزار شهدای سنگاچین برگزار خواهد شد.

دو روز پیش، پیکر مطهر تکاور شهید ناو سروان بیژن زارع که در حادثه برخورد ناو دماوند با موج شکن در دریای خزر مفقود شده بود بعد از چند روز جستجو کشف شد.



 ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی جان باختن کارکنان و ملوانان نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفت.

ارتش جان باختن کارکنان و ملوانان نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد و در حالی که مردم و بویژه خانواده های این عزیزان، روزها مضطرب و چشم نگران، منتظر خبری امیدوارکننده از میان زبانه ها و شعله های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند و تکاوران زبده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با آرزوی نجات جان فرزندان این ملت داوطلبانه، عاشقانه و مجاهدانه وارد منطقه حریق شده و خود را برای اجرای عملیات امداد و نجات آماده کرده بودند، متاسفانه با دلهایی پر از اندوه و چشمانی اشکبار در غم از دست دادن هموطنان خود، ماموریت شان را به پایان رساندند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان و ملوانان نفت کش سانچی، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.



 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن دلخراش و تأثرانگیز کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت.

سپاه پاسداران جان باختن کارکنان کشتی نفتکش سانچی را تسلیت گفت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن دلخراش و تأثرانگیز کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

این نفت‌کش با ۳۲ خدمه پس از تصادف با یک کشتی باری چینی در سواحل این کشور آتش گرفت و پس از هشت روز به‌طور کامل غرق شد.




دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درخواست همکاری از ارتش کشورهای چین و ژاپن برای نجات جان ملوانان نفتکش ایرانی سانحه دیده در دریای چین خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: رئیس اداره روابط و مناسبات خارجی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز جمعه در دیدار با وابستگان نظامی دو کشور چین و ژاپن با اعلام مراتب نگرانی و اضطراب خانواده های ملوانان ایرانی نفتکش حادثه دیده، خواست مقامات ارتش، مسولان و مردم کشورمان در ورود همه جانبه و مسئولانه ارتش دو کشور برای نجات جان ملوانان ایرانی را به آنها منتقل کرد.



نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.

 شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند  نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.



شهادت 3 افسر پلیس در خاش +تصاویر

 تصاویر سه نفر از پرسنل مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر روز گذشته  به درجه رفیع شهادت نائل شدند، منتشر شد.

اسامی شهدا:شهید رضا شهرکی، شهید کامبیز سنچولی، شهید محمد اصغریان

 عملیات تعقیب اشرار در حال انجام است و نتیجه اقدامات بعدی و ضربات وارده به اشرار متعاقبا اعلام خواهد شد.


معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران آخرین جزئیات خسارات وارده توسط اغتشاشگران به اموال عمومی و مردم و تعداد بازداشت‌شدگان در تهران را تشریح کرد.

علی‌اصغر ناصربخت درباره اقدامات برخی اغتشاشگران در روز شنبه در تهران اظهار کرد: روز گذشته تعداد اندکی از افراد نا‌آگاه و جاهل که شعارهای غیر معیشتی نیز زمزمه می‌کردند در طول مسیر خیابان انقلاب تهران اقدام به حرکات ناشایست و تخریب اموال عمومی مردم کردند.


وی ادامه داد: بلافاصله نیروی انتظامی برای تامین آسایش شهروندان وارد صحنه شد و برخی از عوامل جاهل و نا‌آگاه در این جریان متفرق و تعدادی نیز بازداشت شدند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تصریح کرد: تعداد اندکی از افرادی که دیروز در آسایش مردم اختلال ایجاد کرده بودند به سرعت بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.



فرمانده انتظامی استان از دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر، شدند.

سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس شناسایی شد که روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: نامبرده در چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران و به شهادت رساندن تعدادی از ماموران پلیس در مراحل مختلف، چندین فقره آدم ربایی منجر به قتل، ترانزیت ده ها تن موادمخدر و تهیه سلاح های سبک و سنگین دخالت داشته که رسیدگی به اتهامات نامبرده با همکاری دستگاه قضائی در حال پیگیری است.


 نیروی دریایی از دیرباز تاکنون همواره به عنوان یکی از ارکان قدرت کشورهای جهان مطرح بوده است تا جایی که کشورهای مختلف برای سلطه بر دیگر کشورها و استفاده از منابع وسیعی که در پهنه دریاها وجود دارد همواره بر سیادت دریایی خود نسبت به دیگران تاکید داشته و در این رابطه نیز خود را تقویت و مجهز نموده‌اند.

ایران پیش از انقلاب بواسطه حکومت‌های خودمختار و تاثیر دولتهای فرامنطقه‌ای همواره از این منابع عظیم خدادادی و توسعه دریامحور جامانده بود، تا اینکه از سال ۸۸ به فرمان مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش، به نیرویی ‏راهبردی تبدیل شده و حوزه ماموریت آن از آب های سرزمینی به آب‌های بین‌المللی و آزاد جهان ‏گسترش یافت.


دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام عملیات مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان کرمان علیه گروهک‌ها و باندهای اشرار در عمق کویر و کشف انواع سلاح و مهمات نیمه سنگین از آنان خبر داد.




دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,  امنیتی دفاعی ,   , 

ایسنا/ دزدان دریایی خلیج عدن قصد هجوم به کشتی تجاری ایرانی را داشتند که با حضور ناوشکن الوند نیروی دریایی راهبردی ارتش متواری شدند.

دزدان دریایی که بامداد امروز با هفت فروند قایق در حوالی تنگه باب المندب قصد تعرض به کشتی تجاری ایرانی را داشتند با حضور به موقع ناوشکن الوند متواری شدند.
بر اساس این گزارش دزدان دریایی خلیج عدن با استفاده از سلاح های سبک و نیمه سنگین قصد ربایش کشتی تجاری ایرانی که حامل کالاهایی با ارزش میلیاردها تومان بود را داشتند که ناوشکن الوند پس از دریافت پیام درخواست کمک این کشتی با حضور به موقع مانع از این اقدام دزدان دریایی شد.
ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «الوند» در قالب ناوگروه 48 نیروی دریایی ارتش شهریور ماه برای انجام ماموریت به آب های آزاد اعزام شده است.


Image result for ‫جزئیات حکم جاسوس تیم هسته‌ای‬‎
 
 سخنگوی قوه قضاییه خبر از قطعی شدن محکومیت دری اصفهانی به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات به بیگانگان داد و افزود: این حکم سوای از اتهام فساد مالی ایشان است.



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.
ایشان افزودند: این فجایع در مقابل چشم کشورها و دولتهای اسلامی و مجامع جهانی و دولتهای ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر از سوی دولت بی‌رحم میانمار، در حال رخ دادن است.



رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور گفت: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از 2 هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.

 سردار یعقوب سلیمانی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن اسلام بسیج عمومی شده‌اند، اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با آنها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تاریخ 17 خرداد امسال، به اثبات رساند.




دسته بندی :  ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

  شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری از آتش سوزی و انفجار داخل یک انبار مهمات متعلق به ارتش ترکیه خبر داد.

طبق اعلام این شبکه، صبح امروز، پنج شنبه درون یک انبار مهمات واقع در پادگانی متعلق به ارتش ترکیه آتش سوزی بوقوع پیوست. این پادگان در مسیر بزرگراهی میان دو شهر کیلیس ترکیه و غازی عینتاب واقع شده است.

همچنین طبق اعلام این شبکه، پس از این آتش سوزی که هنوز علت آن مشخص نشده، صداهای انفجار مهمات به گوش رسید.

مقامات ترکیه به علت حجم آتش سوزی اقدام به بستن بزرگراه کرده اند و نیروهای آتش نشانی در تلاش برای اطفای حریق هستند.

روزنامه دیلی صباح محل وقوع انفجار را استان کیلیس در مرز سوریه اعلام کرد و گفت تا این لحظه ۱۰ سرباز ارتش ترکیه در این حادثه مجروح شده‌اند.



درگیری مرزبانان با اشرار در مرز پیرانشهر

درپی درگیری نیروهای هنگ مرزی     پیرانشهر با اشرار مسلح در ارتفاعات کانیخدا یکی از مرزبانان  به شهادت رسید.

گفتنی است؛ در این درگیری ۳ تن از نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر هم زخمیشدند.

یادآور می شود این خبر از سوی مرزبانی استان آذربایجان غربی تایید شده است.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: ساعت ۵ بامداد امروز (یک‌شنبه ۱۱ تیر) نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر در حین گشت‌زنی در ارتفاعات کانی خدا پیرانشهر با قاچاقچیان و اشرار مسلح درگیر شدند که این اشرار، قاچاقچیان مشروبات الکلی بوده و متاسفانه مسلح بودند و رودرروی نیروهای مرزی قرار گرفته و  یکی از مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر به نامفرشاد رمزی شهید و سه مرزبان دیگر مجروح شدند.



دو سرباز مرزبانی در سیستان وبلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر مجروح شدند.

در آخرین ساعات شب گذشته مرزبانان متوجه ورود قاچاقچیان مواد مخدر از مرزهای جنوب شرق به داخل کشور شدند. بلافاصله ماموران گروهان قرقری مرز طلائی سیستان وبلوچستان با قاچاقچیان درگیر شده و افراد مسلح به سوی مرزبانان آتش گشودند. 
در جریان این درگیری دو سرباز مرزبانی مجروح شدند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند. حال این دو مرزبان رضایت بخش گزارش شده است. 

هنوز جزئیاتی از تلفات قاچاقچیان و میزان مواد کشف شده گزارش نشده است. 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

تسنیم/ یک معارض برجسته آل سعود به افشاگری درباره پشت پرده انفجار انتحاری در مکه مکرمه پرداخت.

در پی وقوع انفجار انتحاری در نزدیکی مسجدالحرام در مکه مکرمه، یک معارض برجسته آل سعود، از نقش محمد بن سلمان ولیعهد تازه منصوب شده این رژیم در این حادثه پرده برداشت.

«حمزه الحسن» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «#خنثی شدن_ انفجار _در حرم،‌یک حادثه ساختگی بوده و هدف از آن جلب حمایت‌های مردمی از «بن سلمان» و سرپوش گذاشتن بر برکناری «بن نایف» از ولیعهدی و پیامدهای آن بوده است».

رسانه‌های سعودی از خنثی شدن یک اقدام تروریستی در نزدیکی مسجدالحرام خبر داده بودند. منصور الترکی سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان گفته بود که نیروهای امنیتی این کشور یک اقدام تروریستی را که مسجدالحرام در مکه را هدف قرار داده بود، خنثی کرده‌اند.

وی افزود: اعضای گروه تروریستی که این عملیات را طراحی کرده بود، در استان‌های جده و مکه مکرمه مستقر بودند.

الترکی همچنین گفت که نیروهای امنیتی پنج نفر از متهمان را دستگیر کرده‌اند و این متهمان در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارند.

برخی از رسانه‌های سعودی نیز اعلام کردند که عملیات تروریستی اول در محله العسیله در مکه خنثی شد و عملیات تروریستی دوم نیز در محله اجیاد المصافی واقع در منطقه مرکزی مسجدالحرام خنثی شده است.

این عملیات تروریستی در حالی به وقوع پیوسته است که چند روز قبل «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی در حکمی حکومتی، «محمد بن‌نایف» را از ولایت‌عهدی برکنار و «محمد بن‌سلمان» را که پیشتر جانشین ولیعهد بود، به‌عنوان ولیعهد تعیین کرد.

پادشاه سعودی همچنین محمد بن‌نایف را از تمامی مسئولیت‌هایش از جمله ریاست شورای وزیران و وزارت کشور برکنار و «عبدالعزیز بن‌سعود» را به‌عنوان وزیر کشور جدید معرفی کرد.




دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,   , 

لطفا برای مشاهدهفیلم اینجا کلیک کنید.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   ,  حوادث و اتفاقات ,  امنیتی دفاعی ,   , 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای/ در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند. 

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه‌ی تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است. این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست. ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله. یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

دوستان عزیز برای مشاهده کلیپ روی عکس کلیک کنید




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

سازمان پزشکی قانونی کشور اسامی 16 شهید از 17 شهید حوادث تروریستی تهران را اعلام کرد.




دسته بندی :  ,   ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: هویت عوامل عملیات تروریستی دیروز حرم امام و مجلس شناسایی شد.

وزارت اطلاعات در پی حادثه تروریستی روز گذشته مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) اطلاعیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

بعد از مفقود شدن رئیس دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، پیکر وی در میان شهدای حادثه تروریسی امروز مجلس شورای اسلامی شناسایی شد.

به دنبال حادثه تروریسی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و شهید شدن تعداد از هموطنان به دست تروریست ها، رئیس دفتر هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، مفقود شده بود که اکنون اعلام شد که جعفر جعفر زاده در میان شهدای انتقال یافته به بیمارستان بقیه الله تهران شناسایی شده است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که یکی از تروریست‌ها زنده دستگیر شده و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.

علاالدین بروجردی در گفت‌وگو ویژه خبری سیما با اشاره به دو حادثه تروریستی در تهران گفت: یکی از این حوادث تروریستی مربوط به حرم مطهر بود.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

عکسی از تروریستی که در داخل ساختمان مجلس به هلاکت رسید.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 یک مقام آگاه از پایان عملیات تروریستی در مجلس و هلاکت 4 تروریست در این حادثه خبر داد. در همین حال رئیس اورژانس کشور در مورد حوادث تروریستی در مجلس و حرم مطهر امام(ره) گفت: تاکنون 12 نفر از هموطنانمان در این حوادث شهید شده‌اند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 ناجا در خصوص تیراندازی و حضور تروریست‌ها در حرم امام خمینی (ره) مطالبی را منتشر کرد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تروریست‌هایی که قصد ورود به حرم حضرت امام (ره) و کلانتری حرم را داشتند، با ضرب گلوله تک‌تیراندازان پلیس ناکام ماندند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

مدیر دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای تقوی کارمند دفتر وی در حادثه تروریستی امروز در مجلس به شهادت رسیدند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز (چهارشنبه 17 خرداد) در پارلمان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون امینت‌ملی مجلس قطعا به موضوع حادثه تروریستی مجلس ورود کرده و آن را پیگیری و بررسی می‌کنند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

خسرو رحمانی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ۴ مصدوم حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در بیمارستان امام حسین (ع) و ۱۱ مصدوم در بیمارستان طرفه بستری هستند.



فرد یا افرادی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده اند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

چهار نفر صبح امروز با لباس زنانه و با هدف اقدام تروریستی قصد ورود به مجلس را داشتند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

به دنبال حملات هکری به برخی وبسایت های دولتی، برخی از این پورتال‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به صورت موقت از دسترس خارج شدند اما مسئولان اعلام کردند که این حملات کنترل شده است.

در عصر روز یکشنبه هفتم خرداد، برخی وبسایت‌ها و پورتال‌های سازمان‌ها و نهادهای اجرایی از جمله ایرانسل، بانک مرکزی، وزارت تعاون، وزارت کار و رفاه اجتماعی و شرکت پست ایران بر اثر حملات هکری به صورت موقت از دسترس خارج شدند. امروز محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان فناوری اطلاعات ایران از کنترل حملات خبر دادند و جزئیاتی را از این حمله سایبری اعلام کردند.



ویروس های باجگیر یا Ransomware به ویروس هایی گفته می شود که با نفوذ به سیستم قربانی با جستجو در اطلاعات سیستم فایل ها را توسط کدهای رمزگذاری نظیر AES رمزگذاری کرده و سپس با ایجاد پیغام بر روی صفحه نمایش قربانی از او درخواست مبلغی پول را میکند که به صورت Bitcoin یا واحد پول اینترنتی است که قابلیت ردگیری ندارد.

 



دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,   , 

هکرز

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص انتشار ویروس باجگیر جدیدی که طی ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از سیستم‌های کامپیوتری بیش از ۷۲ کشور جهان در تمام قاره‌ها را آلوده کرده هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم علی نیک‌نفس در خصوص معرفی باج افزار wannacrypt  گفت: این باج افزار داده‌ها را رمز کرده و سپس درخواست  300 دلار در قالب بیت‌کوین در قبال رمز گشایی آن و اجازه دسترسی صاحبان اطلاعات را می‌کند. سپس عنوان می‌کند که اگر تا 3 روز مبلغ پرداخت نگردد میزان درخواستی آنها دو برابر خواهد شد و اگر مبلغ تا 7 روز پرداخت نگردد، داده‌های رمز شده حذف خواهند شد.




دسته بندی :  ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری شامگاه شنبه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند

 
 
 
 
 به گزارش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری شامگاه شنبه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند و فیلمی که مشاهده می‌نمایید توسط دوربین مدار بسته مغازه ضبط شده است.
 
 
 



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

چگونه کسی از آمار معدنچیان حاضر در یورت اطلاع نداشته و ندارد؟!

به فاصله هفت روز از انفجار مهیب و مرگبار معدن زغال سنگ «زمستان یورت» در استان گلستان، هنوز عملیات امداد و نجات در این معدن پایان نیافته، چون ظاهرا معلوم نیست پیکر بی جان دیگری در محل انفجار به جا مانده یا خیر؟ وضعیتی عجیب که با توجه به وجود معادن مشابه یورت در کشورمان، هراس انگیز جلوه می‌کند.



دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,   , 

خبرگزاری فارس: تونل یک مرکز هسته‌ای در آمریکا فرو ریخت

رسانه‌های آمریکایی از ریزش تونل یک مرکز هسته‌ای در ایالت واشنگتن در این کشور خبر می‌دهند.

رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند به صدها کارگر یک تأسیسات هسته‌ای در ایالت واشنگتن آمریکا دستور داده شده بعد از ریزش یک تونل در آن «پناه بگیرند.»

به گزارش «ایندیپندنت»، بعد از ریزش این تونل در صبح سه‌شنبه یکی از مدیران آن با ارسال پیامی به کارگران از آنها خواسته از تهویه هوای اتاق‌های خود اطمینان حاصل کرده و از خوردن و نوشیدن اجتناب کنند.

این تونل، حاوی مواد به شدت آلوده از جمله ترن‌های ضایعات هسته‌ای بوده که به منظور نقل و انتقال میله‌های سوختی رادیو اکتیو مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. 

این سایت هسته‌ای قبلاً مرکز تولید پلوتونیوم بوده و هفتاد سال پیش برای تولید سلاح‌های هسته‌ای آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

(( بنایی که به نا حق و برای ظلم پایه ریزی شود، به بادی فرو خواهد ریخت ))




دسته بندی :  ,  حوادث و اتفاقات ,   , 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد