گروه اجتماعی: فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود در بین اجزا و سازمان های نظام اسلامی به خصوص بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می هراسند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از فارس، امیر سرتیپ علی سامانی، فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 اردیبهشت ماه در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: هر چند ارتش و سپاه در ظاهر دو ساختار سازمانی جدا از هم دارند اما از همان روزهای ابتداییانقلاب اسلامی و به گواه تاریخ در کنار هم بوده اند و هر روز هم که می گذرد این صفا، صمیمیت و اُخوت بیشتر می شود. وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن از برکات انقلاب اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی نیز هست، گفت: مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از بدو تولد تاکنون وظایفی را که برایش تعریف شده در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیار خوب به انجام رسانده است. فرمانده ارشد ارتش در استان فارس با تأکید بر اینکه دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود در بین اجزا و سازمان های نظام اسلامی به خصوص بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می هراسند، گفت: یکی از نکات مهمی که همواره باید از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد تقویت همین همکاری و تعامل تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) است. وی با بیان اینکه ارتش و سپاه همچون دو بالِ رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: محبت موجود بین نیروهای ارتش و سپاه مثال زدنی است و دل های آنان به هم نزدیک هستند، تنها رنگ لباس ها متفاوت است. سامانی ضمن قدردانی از اجرای بسیار خوب یادواره 450 شهید یگان های زرهی استان فارس از سوی سپاه، گفت: زحمات بسیاری برای سازماندهی این یادواره کشیده شد و به شکل بسیار خوبی هم اجرا شد، مهمانان ارتشی در این مراسم از نحوه اجرا بسیار خرسند بودند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

1453963662716_AMIN KHOSROSHAHI-28.jpg

فرمانده نیروی دریایی با حضور در تیپ تفنگداران امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با تفنگداران این تیپ و تکاوران تیپ مسلم ابن عقیل دیدار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه تیپ تفنگداران دریایی امام حسین (ع) سابقه‌ای درخشانی دارد گفت: نامگذاری این تیپ به نام تیپ امام حسین (ع) به این دلیل است که تکاوران این تیپ در دفاع مقدس از جزایر و مرزهای آبی با جانفشانی دفاع کردند و مردانه ایستادند و اجازه نداد دشمن به جزایر ما دست درازی کند و با اقتدار جنگید و نام نیکی از خود بر جای گذاشت.

 

امیر دریادار سیاری در ادامه گفت: تیپ مسلم بن عقیل و تکاوران دریایی دلاور آن، ریشه پرافتخاری دارند. شما وارث راه تکاورانی هستید که کمر دشمن را شکستند و در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی فقط با یک گردان در مقابل ۲ لشکر دشمن، ۳۴ روز مقاومت کردند و توانستند راهبرد دشمن را در تسلط سریع بر خرمشهر شکست دهند.

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه عملیات رعدی که شما در خلیج عدن انجام دادید در نوع خود بی‌نظیر و نمونه است، خاطر نشان کرد: شما در آن عملیات ویژه در فاصله ۳۰۰۰ کیلومتر دور‌تر از مرز این میهن توانستید از منافع کشور و انقلاب دفاع کنید و این نشان از روحیه و اعتقاد بالای شماست و الان با این اقتدار در دریای سرخ حضور دارید و با حفظ امنیت خطوط مواصلاتی بر اقتصاد کشور نیز تاثیر گذار هستید. قدر اینجایگاه خود را بدانید و امروز به برکت وجود انقلاب و به ویژه تدابیر مقام معظم رهبری در جنوب کشور دیوار دفاعی به وجود آورده‌اید که هیچ دشمنی جرأت جسارت را به خود نمی‌دهد که به مرزهای آبی و خاکی ما نزدیک شود.

 

امیر دریادار سیاری در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی خود را بالا ببرید تا از غافلگیری جلوگیری کنید، زیرا هر روز تهدید‌ها و شکل آنها در حال تغییرند، پس باید تلاش کنیم تا غافلگیر نشویم و این می‌سر نمی‌شود مگر با استفاده از اعتقادات، ایمان و روحیه وآمادگی در نیروی انسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

1450178032264__MG_0080 copy.jpg

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راه اندازی اردوی دانشجویی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را به عنوان یکی از یادگاران ارزشمند سپهبد صیاد شیرازی دانست و از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سند افتخار کشور یاد کرد.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا که در تیپ 72 مکانیزه دوکوهه که با حضور امیر سرتیپ آراسته و سایر مسئولین هیت معارف جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا برگزار شد، ضمن بیان اهداف بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به اهمیت توجه به بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) درباره نفوذ دشمن اشاره کرد.

 

وی در ادامه سخنانش به برخی الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر نفوذ دشمن از جمله وحدت و همدلی آحاد ملت، اقتدار نیروهای مسلح، مأنوس شدن با قرآن و فرهنگ قرآنی، مبارزه هوشیارانه با دشمن، حفظ روحیه انقلابی و اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین یکی از مهم ترین الزامات را تداوم راه امام (ره) دانسته و خاطر نشان کرد: کسانی که پیرو امام خمینی (ره) هستند باید از مقام معظم رهبری تبعیت محض نمایند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن بیان اهمیت اقتدار نیروهای مسلح گفت: اگر نیروهای مسلح ما مقتدر باشند دشمن به هیچ وجه فکر نفوذ در بُعد نظامی و سایر ابعاد را نخواهد کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

 

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 
افسران - اعتراف جالب وندی شرمن: سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

 

به گزارش فارس، رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده آمریکایی (وندی شرمن) گفت:
«نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است، این است که شکی وجود ندارد که ایران می‌تواند این پول را برای مقاصد دیگر استفاده کند و سوالی وجود ندارد که با رفع تحریم‌ها، اقتصاد ایران می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و شک ندارم که با بهبود وضعیت اقتصادی، سپاه پاسداران هم پول بیشتری به دست می‌آورد. اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که سپاه پاسداران و نیروی قدس، با همان مبالغ کم، توانسته بود کارهای زیادی انجام دهد.»




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

نیمه شعبان

چند روز مانده به نیمه شعبان و باید گفت این روز از جمله ایامی است که باید برای ورود به آن آماده شد و ارزش دارد بدانیم وارد چه شبی و با چه فضیلتی می‌شویم. برای چند ساعتی که ارزش شب قدر را دارد باید همان‌طور که کم‌کم کوچه‌ها را چراغانی می‌کنیم... .




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیشتر افراد به محض استفاده از محتوای تخم مرغ، پوست‌های آن را دور می‌اندازند در حالی که با این کار خود را از خواص آن ماده محروم می‌کنند. در واقع، پوست تخم مرغ سرشار از مواد معدنی مختلف همچون کلسیم است. جذب و هضم این منبع کلسیم برای بدن بسیار آسان‌تر از منابع دیگر است. 
تحقیقات نشان داده کلسیم موجود در پوست تخم مرغ شبیه به کلسیم موجود در استخوان‌ها و دندان‌ها است. این نوع کلسیم علاوه بر استحکام دندان و استخوان، کلسیم مورد نیاز بافت‌ها و عصب‌ها را تامین می‌کند. از طرف دیگر، پودر پوست تخم مرغ سبب کاهش فشار خون و کلسترول می‌شود. 
نصف قاشق پودر پوست تخم مرغ حاوی حدود 1000 تا 1500 میلی گرم کلسیم است. برای بهره‌مند شدن از خواص پوست تخم مرغ ابتدا چند تخم مرغ را به مدت 10 دقیقه بجوشانید تا باکتری‌ها و میکروب‌های آن زدوده شود. بگذارید سرد شوند سپس آن‌ها را خرد کرده تا به پودر تبدیل شوند و آن پودر را در شیشه‌ای تمیز نگه دارید. می‌توانید از آن در غذاها، نوشیدنی‌ها و اسموتی‌ها استفاده کنید. 


افسران - پیام امام خمینی:دست از تقلید غرب بردارید

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

در این مطلب مبارزه شیرهای نر و ماده در پارک ملی کنیا را مشاهده می کنید.
عکس/ دعوای زن و شوهری


به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پیشگیری طبیعی از سرطان به اعمال تغییراتی در الگوی زندگی بستگی دارد که در اینجا به 18 مورد از موثرین آنها اشاره شده است.
 
1-پرهیز از نوشیدنی های شیرین
 
2-مصرف نشاسته مقاوم 3-تحرک بدنی
 
 
 
4-مصرف کلم بروکلی     5-مصرف آجیل    6-مصرف سیر    7-مصرف خانواده کلم  8-خوردن کنگر فرنگی
 
9-قرار گیری 15 دقیقه ای در معرض خورشید  10-پرهیز از مصرف گوشت گریل 11-نوشیدن چای سبز
 
12-مصرف ماهی  13-تاریک نگه داشتن اتاق خواب  14-مصرف پیاز   15-پیاده روی در روز به مدت 30 دقیقه
 16-پرهیز از برنزه کردن   17-نوشیدن شیر   18-مصرف انواع توت ها


افسران - نحن قوه

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

فرمانده کل ارتش توان رزمی گردان موشکی پدافند هوایی کنارک را بازدید کرد
 امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در بخش های مختلف گروه پدافند هوایی کنارک از طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده بازدید و با حضور در گردان موشکی توان رزمی این گروه پدافندی را بررسی و ارزیابی کرد. 
وی در پایان با حضور در مسجد تازه تاسیس فاطمه الزهرا(س) گروه پدافند هوایی کنارک در نماز جماعت ظهر و عصر را شرکت کرد. 
در این بازدید امیر سپهری‌راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است، ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.  
وی با اشاره به اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، از مصوبه فرمانده کل قوا در خصوص ارائه تسهیلات به سربازان متأهل و موارد مطرح شده در آن سخن گفت.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - ◄  کبد چرب

 



افسران - امام خامنه ای در دیدار امروز: خودتان را برای این جهاد بزرگ آماده کنید♡♡♡

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - پیام ولایت

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

سامانه‌های "آرو" می‌توانند با موشک‌های غول‌پیکر "عماد" و "سجیل" منهدم شوند.

انهدام سامانه‌های



افسران - تکه نان ...

 



افسران - Hezbollah is shining like a sun

 

حزب‌الله آنجا مثل #خورشیدی دارد میدرخشد. 
حزب‌الله مایه‌ی افتخار دنیای #اسلام است. 
جوان‌های حزب‌الله و گروه حزب‌الله در لبنان مایه‌ی #افتخار دنیای اسلامند. 
اینها کاری کردند که #ارتش‌ های سه کشور عربی در دو سه جنگ نتوانستند انجام بدهند
اینها #اسرائیل را شکست دادند. قبل از شکستی که اینها به اسرائیل وارد کنند
حدّاقل در دو جنگ در جنگ اوّل همه‌ی کشورها #شریک نبودند امّا در دو جنگ ، 
مصر و اردن و سوریه ارتش‌هایشان را آوردند در مقابل اسرائیل و #شکستخوردند
ارتش های سه کشور ، آن هم کشوری مثل مصر که ارتش قوی‌ای هم داشت یا مثل سوریه 
که ارتش قوی‌ای داشت ، و کشور #اردن ، در مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کردند 
و در جنگ نظامی شکست خوردند. همین رژیم #صهیونیستی را بعد از آنکه قوی‌تر هم شده بود ، 
#حزب‌الله در ظرف ۳۳ روز شکست داد. این چیز کوچکی است؟ این چیز کمی است؟ 
غلط است که ما بگوییم اینها مایه‌ی افتخار دنیای اسلامند؟ 
حالا یک ورق‌پاره‌ای هم یک جا اینها را #محکوم بکند ، خب کرده باشد ، چه#اهمّیّتی دارد؟




دسته بندی :  ,   , 

افسران - قابل توجه خاندان

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - نام دشمنان اهل بیت برسردر باشگاه فوتبال...

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

افسران - بزرگترین جهاد

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - امریکایی‌ها فقط زبان قدرت و زور را می‌شناسند، آنها منطق نمی‌فهمند

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

سامانه دفاعی ایرانی "فالانکس"برای مقابله با موشک کروز و تهدیدات دریایی کاربرد دارد.

آتش سنگین




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاخباریه لبنان، با گذشت دو روز از ترور شهید مصطفی بدر الدین --فرماندۀ نیروهای حزب الله در سوریه-- اکنون جزئیاتی دربارۀ سلاح استفاده شده در این اقدام تروریستی منتشر شده است. 
بر این اساس، اطلاعات دقیق حاکی از آنست که شهید مصطفی بدر الدین، پنجشنبه شب، زمانی هدف ترور قرار گرفته است که جلسۀ او در یکی از قرار گاه های حزب الله در نزدیکی فرودگاه دمشق پایان یافته بود. 
بنابراین گزارش،  پس اتمام جلسه، اغلب همرزمان شهید از وی جدا شدند و در حالی که او همچنان در حیاط قرار گاه بود، انفجار شدید رخ داد که اکنون مشخص شده عامل آن یک موشک هدایت شوندۀ بسیار پیشرفته بوده که در فاصلۀ دو متری شهید بدر الدین فرود آمده است.



دسته بندی :  ,   , 

 
افسران -

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - شهادت بنت الهدی صدر.

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - تصاویر / جشن قهرمانی استقلال خوزستان در اهواز

 

 تصاویر بیشتر


سردار ناظری به علت عارضه قلبی درگذشت
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه پاسداران شب گذشته مصادف با روز پاسدار به علت عارضه قلبی درگذشت.
 
وی از جمله فرماندهان حاضر در عملیات دستگیری متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های کشور در خلیج فارس بود که در مجموعه تلویزیونی فرمانده نیز نقش فرماندهی را ایفا می‌کرد. 
سردار ناظری که شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در بندر لنگه سخنرانی داشته بعد از این مراسم و در مسیر جزیره فارو دچار عارضه قلبی شده و به رحمت خدا رفته است.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - حرم مطهر قمر منیر بنی هاشم علیه السّلام (همین الان )

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - مرگ انسانیت...

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکا حماقت کند تمام ناوهایش غرق می‌شوند‼️

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

 افسران - اقای روحانی وقتی اقتدار داشته باشی هر کشوری مجبور است زبان کشور شما را یاد بگیرد



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتهای آیة الکرسی نظر خود را بیان کردند.

حد آیة الکرسی تا کجاست؟

متن سئوال و پاسخ این مرجع تقلید به شرح ذیل است.
سؤال: آیا آیة الکرسی که در نماز خوانده می شود باید تا کجا ختم شود تا «وهو العلی العظیم» یا تا «هم فیها خالدون» ؟
پاسخ: آیة الکرسی تا «و هو العلی العظیم» است ولی در موارد خاصّی مثل نماز لیلة الدفن، احتیاط آن است که تا «هم فیها خالدون» خوانده شود.
منبع:حوزه



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - روز جانباز پیشاپیش مبارک....

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران که صبح امروز (سه‌شنبه)‌در نشست تخصصی تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)‌ سخن می‌گفت، روز میلاد امام حسین (ع)‌ را به روز میلاد پاسداری از مکتب اسلام توصیف کرد و گفت: امام حسین مظهر پاسداری از مکتب اسلام است و امروز پاسداران در دفاع از مکتب و حقیقت اسلام در صحنه حاضر هستند.  همچنین سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص وضعیت خان‌طومان باید گفته شود که این یک تغییر و تحول تاکتیکی است و اثر استراتژیک در مجموعه میدان ندارد.

هر چه دشمن در عراق، سوریه، یمن و لبنان هزینه می‌کند جبهه حق سود می‌برد

وی افزود: ما در مجموع درباره وضعیت میدانی سوریه آینده مطمئنی را سراغ داریم. ما نظام سوریه را بخشی از جبهه مقاومت می دانیم و بر اوضاع کاملا مسلط هستیم و این تغییر تاکتیکی کوچک نمی‌تواند اثری بر صحنه جغرافیایی نبرد بزرگ داشته باشد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هر چند تلاش می‌شود این قطعاتی که در روزهای اخیر تکفیری‌ها اشغال کردند، بازپس گرفته شود.
وی پیرامون توان جبهه مقاومت گفت: محور مقاومت از انسجام بالایی  نسبت به گذشته برخوردار است و حزب‌الله لبنان یک واقعیت دفاعی نیرومند در جهان اسلام است که امروز همه مسلمانان به وجود او افتخار می‌کنند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، گروه تروریستی داعش نیروهای خود را زنده به گور می کند.

 
 یک منبع آگاه در استان "نینوای" عراق با اعلام این خبر گفت: "داعش 45 نفر از عناصر خود را که از میدان جنگ فرار کرده بودند، زنده به گور کرد. 
وی افزود: "داعش این افراد را در یک گور دفن کرد. همه آنها زنده بودند. این افراد به جرم گریختن از  صحنه های نبرد در شهر "بشیر" واقع در جنوب "کرکوک" به این مجازات گرفتار شدند." 
با پیشروی نیروهای ارتش عراق و همچنین نیروهای بسیج مردمی این کشور، آشوب و هرج و مرج در گروه تروریستی داعش فراگیر شده است. در عملیات ارتش عراق شهر بشیر به طور کامل آزاد 
شد.



دسته بندی :  ,   ,