احسان علیخانی در هجدهمین برنامه «ماه عسل» میزبان همسر شهید خلبان علی اقبالی بود.
 
در هجدهمین برنامه ماه عسل، شب گذشته احسان علیخانی میزبان همسر شهید علی اقبالی بود و او پس از پخش تیتراژ ویژه شب های قدر با صدای ایمان قیاسی و میلاد بابایی با مهمان  خود به گفتگو پرداخت.
علیخانی راوی اسطوره آسمان شد/ نحوه شهادت شهید اقبالی از زبان همسرش
همسرش شهید اقبالی با اشاره به اینکه خودش اهل محلات است و شهید اقبالی اصالتا رودباری بود، از نحوه آشنایی خودش با همسرش  گفت: آشنایی ما در یک مراسم عروسی رقم خورد و پس از دوسال به دلیل اینکه درس می‌خواندم قبول کردم به خواستگاریم بیاید. البته همیشه و همه جا  در تحقیقاتی که خانواده من  از او داشتد، همه از خوبی‌های او برای ما می‌گفتند.

 علیخانی در ادامه گفت: من یک سوال معروف دارم که سوژه خیلی از دوستان است، اینکه چه اتفاقی افتاد و چه فکری کردید که به او بله گفتید؟

همسر شهید اقبالی ادامه داد: ابتدا به خاطر شغل شهید تردید داشتم تا اینکه یکی از دوستان به صورت تصادفی فوت کردند من به این فکر کردم که مرگ دست خداوند است، بنابراین بعد از آشنایی و شناخت با توکل بر خدا جواب بله را به او دادم و ازدواج کردیم.


به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه، عصر امروز در ارتباط تلفنی با سپهبد علی ایوب وزیر دفاع این کشور، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی به تمامیت ارضی سوریه، از ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه در مقابل متجاوزین تقدیر و تشکر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تجاوز آشکار و شتابزده ائتلاف غربی که به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی صورت گرفته است را ناشی از عصبانیت متجاوزین و حامیان منطقه ای آنان از شکست قطعی تروریست‌ها و پیروزی های چشمگیر ملت و ارتش سوریه و متحدان او بخصوص در غوطه دانست.

سرلشکر باقری اظهار داشت: جنایتکاران نه‌تنها از این اقدام غیرقانونی و وحشیانه سودی نخواهند برد، بلکه ملت و دولت سوریه را در مقابل تهاجم دشمنان خارجی و داخلی خود متحد و منسجم تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر ادامه همدلی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشور سوریه افزود ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چونان گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.

در ادامه، سپهبد علی ایوب، وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش سوریه نیز ضمن تشکر از تماس تلفنی سردار باقری، با ارائه توضیحاتی در مورد چگونگی عملیات موشکی غرب علیه سوریه اعلام کرد که اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی خوشبختانه خسارت چندانی در بر نداشته و نیروهای ارتش سوریه با پدافند دقیق، تعداد قابل توجهی از موشک‌های متجاوزان را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: عدم توفیق نیروهای غربی در انجام این عملیات باعث افزایش روحیه نیروهای ارتش و ملت سوریه شده و شرایط بسیار خوبی بر اوضاع سیاسی نظامی سوریه حکمفرماست و این اقدامات تجاوزکارانه هیچ گونه خللی در اراده محور مقاومت و نیروهای سوریه برای ادامه مبارزه با تروریسم و اخراج قطعی آنها از سوریه وارد نخواهد ساخت و همچنان با همکاری مشترک روسیه و جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت با تروریست ها مقابله خواهند کرد.



 ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه نوزدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم؛
شهادت بالاترین مزد فی سبیل الله است. حضرت امام خمینی(ره)
یادآوری خاطرات مردان مبارزی که سال های سربلندی ایران عزیز را در میدان های آتش وخون رقم زدند وحماسه هایی از جنس غیرت وشرف را در کتاب قطور پایمردی به ثبت رساندند، همواره موجب عزت وافتخار است.
شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست منافقان کوردلی که از اقتدار فرزندان غیور و ایثارگر ایران سربلند اسلامی به خشم آمده بودند، جلوه های اخلاص، شجاعت وروحیه انقلابی کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران وسایر نیروهای مسلح را متبلور ساخت.
بدون تردید اقدامات راهبردی وتفکرات انقلابی این شهید والامقام چه در وقایع پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی وچه در دوران ۸سال دفاع مقدس وپس از آن در ایجاد وحدت وهمدلی نیروهای جان برکف قوای مسلح ج.ا .ا بسیار تاثیر گذار  بوده و توفیقات ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه  رشادهای برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری آن شهید سرافراز  است و امروز فرماندهان غیور و انقلابی ارتش که درس آموخته آن شهید والامقام ودیگراسطوره ها وقهرمانان مبارز و مدافع استقلال ، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی  می باشند همواره در راه پاسداشت ارزش های اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند و تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی )اجازه نخواهند داد، امنیت ماندگار ایران به دست بدخواهان ودشمنان خدشه دار شود.


نوزدهمین سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی سه شنبه (۲۱ فروردین ماه) ساعت ۱۱ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌‍شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و گرامیداشت ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح روز سه شنبه (۲۱ فروردین ماه) ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده شهید صیاد شیرازی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در تالار خلیج فارسِ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.



فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی ها عقرب جراره هستند و کارشان زهر در جان ملت ها ریختن است، عقرب جراره را باید زیر پا له کرد.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مهدی و حمید باکری که دوشنبه شب ۲۱ اسفندماه در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: سیره و زندگی این شهیدان را مطالعه کردم تا ببینم چه برای ما به عنوان بازماندگان این قافله بزرگ آورده اند و چه درسی می توانیم از سیره آنان برای خودمان و آیندگان استخراج کنیم.



مراسم وداع با پیکر شهید ناوسروان تکاور دریایی بیژن زارع ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه در مصلی انزلی برگزار می‌شود.

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید بیژن زارع اعلام شد مراسم وداع با پیکر پاک شهید والا مقام، ناوسروان تکاور دریایی «بیژن زارع» ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه در مصلی بزرگ بندر انزلی برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹:۱۵ صبح روز یکشنبه اول بهمن‌ماه ۹۶ از چهار راه چراغ برق بندرانزلی به سمت آخر خط و از آنجا به منزل ابدی او واقع در گلزار شهدای سنگاچین برگزار خواهد شد.

دو روز پیش، پیکر مطهر تکاور شهید ناو سروان بیژن زارع که در حادثه برخورد ناو دماوند با موج شکن در دریای خزر مفقود شده بود بعد از چند روز جستجو کشف شد.



فرمانده کل ارتش گفت: عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.

باید قدر دفاع مقدس را بدانیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس دارای ابعاد بسیاری است که هر چه زمان بگذرد، در حوادث روزگار این ابعاد روشن‌تر و گویاتر می‌شود.

وی افزود: باید قدر دفاع مقدس را بدانیم و به آموزه‌های آن عمل کنیم. عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.



سرلشکر خلبان شهید عباس دوران در بیستم مهرماه سال ۱۳۲۹ در شهرستان شیراز در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. پس از طی دوران ابتدایی وارد دبیرستان شد و در سال ۱۳۴۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم طبیعی از دبیرستان سلطانی شیراز شد و به این ترتیب دوران کودکی، نوجوانی و جوانی را در شیراز گذراند. در همان سال به خدمت مقدس سربازی اعزام شد. بعد از طی دوره سربازی به دلیل علاقه زیادی که به خلبانی داشت، در سال 1351 وارد دانشکده خلبانی نیروی هوایی شد و پس از طی دوره مقدماتی پرواز در ایران، برای ادامه تحصیل و طی دوره تکمیلی خلبانی به آمریکا اعزام شد. او ابتدا درپایگاه «لکلند» دوره تکمیلی زبان انگلیسی را طی کرد و سپس در پایگاه «کلمبوس» در ایالت «می سی سی پی» موفق به آموختن خلبانی و پرواز با هواپیماهای بونانزا، تی۴۱ و تی ۳۷ شد. در همان زمان، در یکی از تمرینات ورزش اسکیت، در اثر برخورد با زمین، پای چپش مصدوم شد و به مدت دو ماه از برنامه پروازی باز ماند.



مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش، که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد. رهبر معظم انقلاب در این مراسم به یکی از جانبازان ارتشی هدیه ای اعطا نمودند.

 



 
Image result for ‫ویدئو/ نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا‬‎
 
ویدئویی از نمایش محشر و نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا را ببینید.
لطفا برای مشاهده ویدئو بر روی تصویر کلیک کنید.


امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به همراه سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان  با دو خانواده شهید در رشت دیدار کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرزندان و همسر شهید مدافع حرم  جاوید الاثر محمد رضا یعقوبی گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم و امنیت کشورمان دفاع می کنند.
امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت خانواده هایشان را داشتند افزود : باید با تمام  توان از خانواده های شهدا حمایت کرد چرا که این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این دیدار گفت: برای دفاع از دین،  کشور و ناموس خود از گرانبهاترین متاع یعنی جان خود گذشتند و امروز وظیفه ماست که از آرمان های شهدا حفاظت کنیم. 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با خانواده سرهنگ شهید علیرضا محمدی نژاد هم دیدار کرد.
امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در این دیدار با قدردانی از صبر و مقاومت خانواده های شهدا گفت: صبر و استقامت خانواده های شهدا ستودنی است واین عزیزان با تحمل سختی های فراوان الگویی ارزشمند برای نسل امروز هستند.
وی افزود: سرکشی از خانواد های شهدا باید دراولویت کارهای مسئولان قرارگیرد در غیر این صورت باید پاسخگوی شهدا باشیم.


روزنامه جوان/ حسین زیاری ۷۶ سال دارد و اهل لاریم از توابع شهرستان جویبار است. همه دارایی‌اش دو فرزند بود؛ یکی دختر و دیگری پسر که همان تک پسر در ۱۶ سالگی به شهادت رسید. اگرچه پدر نتوانست در دفاع مقدس شرکت کند، اما احمد نبودن او را در جبهه جبران کرد. آنچه در پی می‌آید ماحصل همکلامی ما با حسین زیاری پدر و ام‌کلثوم کارگر مادر شهید احمد زیاری است.



دسته بندی : دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 

باشگاه خبرنگاران/ به تازگی نشر این عکس بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. گفته می شود این افراد برای آنکه از رضایت صاحبان منازل اطراف برای نماز خواندن آنها اطمینان نداشتند ، نماز جماعتشان را در پیاده رو و زیر باران شدید خواندند.





ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر و در آن دفاع مقدس را گنجینه ای از دلاورمردی‎ها و سلحشوری رادمردان ایران اسلامی دانست که عاشقانه و جان برکف قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را سرودند.

به گزارش خبرآنلاین متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران از این قرار است:

گنجینه ارزشمند و پشتوانه‌ عظیم دفاع مقدس برگ های نوینی از مبارزه با ظلم و جور جهانی را فراروی ملل آزاده و استکبار ستیز قرار داده و تابوی شکست ناپذیری زورگویان عالم را از بین برده و تأثیر مقاومت و اراده ملل آزادیخواه و انقلابی دنیا در حفظ استقلال را فراروی چشم جهانیان قرارداده و این پیام را به جهانیان داده است که توکل و اعتقاد به نصرت الهی در کنار روحیه مقاومت، سلحشوری و شهادت طلبی؛ عامل پیروزی و ایستادگی در مقابل ظالمان و استعمارگران می باشد.

تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان کشور رسالت خطیری است که همانند سال های دفاع مقدس بر عهده جانبازان، ایثارگران و آحاد دلسوزان نظام و انقلاب گذاشته شده تا این مقطع از تاریخ پرافتخار میهن اسلامیمان به فراموش سپرده نشده و از آن به عنوان الگویی راستین در مبارزه با ظلم و جور جهانی استفاده شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن اعلام آمادگی دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی همانند سال های دفاع مقدس؛ پیروی از ولایت فقیه و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و تکیه بر توان داخلی و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را تنها راه ایستادگی در برابر استعمارگران می‎داند.


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعش با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهد به سرنوشت خود ادامه دهد اما به‌زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

 

سردار رسول سنایی راد شامگاه یک‌شنبه در یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد بابیان اینکه داعش با جنایت‌های بزرگ خود فراتر از هیتلر پیش رفته است، اظهار کرد: برای همه روشن است که داعش دست‌پرورده لیبرال دموکراسی است و از ترس قدرت نظام اسلامی جنایت‌های غیرانسانی را انجام می‌دهد.



امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مذاکرات نتیجه‌ای جز بتن ریختن در رآکتور اراک و تحریم مجدد ایران نداشت، گفت: شهید حججی داعش را اسیر عظمت و اقتدار خود کرده بود.

 سید احمد خاتمی در یادواره بزرگ شهید محسن حججی که با حضور بسیار پرشور و کم نظیر مردم یزد در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) امام شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه سلفی گرفتن نمایندگان با موگرینی در واقع زیرپا گذاشتن ارزش‌های انقلاب و ملت ایران بود، اظهار داشت: در چنین شرایطی شهید محسن حججی آمد تا عزت ایران و ایرانی را حفظ کند و نگذارد که برخی به وسیله سلفی گرفتن با بیگانگان اقدام به تخریب چهره ایران در جهان کنند.



لطفا برای مشاهده برنامه ارتش ج.ا.ا بر روی تصویر کلیک کنید.



  معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: عملیات بغداد از بارزترین مصادیق و نمادهای قدرت هوایی است که موجب لغو برگزاری کنفرانس کشورهای غیر متعهد در بغداد شد.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور معاونین و فرماندهان نهاجا برگزار شد، گفت: رشادت شهید دوران و همرزمانش در انجام عملیات بغداد برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
وی با بیان اینکه شهید دوران یک اسطوره در نیروی هوایی است، افزود: این شهید والامقام رکورد بیشترین پرواز را در دو سال نخست جنگ از آن خود کرد و در عملیات بغداد نیز همانند دیگر عملیات‌هایش جسورانه عمل نمود.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: شهید دوران بهترین الگو برای خلبانان، کارکنان و حتی جوانان ایران اسلامی است که در راه دفاع از کشور و آرمان های خود از تقدیم جان خود نیز دریغ نداشت. 
 وی در ادامه گفت: در شرایطی که ما با رژیم بعث درگیر جنگ تمام عیار بودیم، صدام  برای بهره‌برداری‌های سیاسی و صدور بیانیه‌ها علیه ایران و مهمتر از همه تحقیر سیاسی_نظامی کشور عزیزمان، در صدد برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در بغداد بود و از سوی دیگر، بارها اعلام کرده بود که آسمان بغداد کاملاً امن است و هیچ پرنده‌ای جرأت پرواز در آسمان این شهر را ندارد.
سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: زمانی که دستگاه دیپلماسی کشور با تمام تلاش های خود نتوانست مانع از برگزاری کنفرانس غیر متعهد در بغداد شود، ایجاد ناامنی در بغداد از طریق نظامی در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت و این مهم از توان هر نیروی نظامی غیر از نیروی هوایی ارتش خارج بود.
وی اظهار داشت: شهید دوران و همرزمانش با یک عملیات جسورانه توانستند تا ضمن نا امن کردن بغداد، تأسیسات پالایشگاهی «الدوره» را هدف قرار داده و مانع از برگزاری نشست سران غیرمتعهدها در این شهر شوند.
معاون هماهنگ کننده نهاجا درپایان با بیان اینکه این عملیات نشان دهنده اهمیت قدرت هوایی است، تصریح کرد: قدرت هوایی موجب تحمیل اراده خود بر دشمن است و در صحنه نبرد هر کدام از طرف های درگیر بتوانند قدرت برتر هوایی را کسب کند خیلی از معادلات را به نفع خود می‌تواند تغییر دهد.


Image result for ‫عکس از رهبری‬‎

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهیدان امیدیان ضمن گفت‌وگویی با مادر و برادران شهیدان، اظهار داشتند: بعضی نمی‌فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی‌کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود؟!

دوستان عزیزلطفا برای مشاهده ی ویدیو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 

فارس/ بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته به پارلمان، اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم عملیات تروریستی در طبقه چهارم ساختمان مراجعات مردمی خانه ملت بوده است، بخشی از راهروی طبقه چهارم و یکی از اتاق‌های طبقه چهارم که بیشترین تخریب در آن انجام شده است، برای سند جنایت تروریسم بدون بازسازی باقی می‌ماند و تبدیل به موزه می‌شود.



لطفا برای تماشای کلیپ بر روی تصویر کلیک نمائید.



فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با آمادگی کامل هر تهدیدی را در هم می‌کوبند، گفت: عملیات بیت‌المقدس ماشین جنگی دشمن را منهدم کرد.

 Image result for ‫امیر سیاری در مجلس‬‎

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با آمادگی کامل هر تهدیدی را در هم می‌کوبند، گفت: عملیات بیت‌المقدس ماشین جنگی دشمن را منهدم کرد.



چه بهانه ای بهتر از سوم خرداد تا یارانی که هر کدام با خود یادگاری از دوران جهاد و کوله باری از خاطرات ناگفته دارند را در حسینیه امام خمینی (ره) گردهم جمع کنی.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، سومین شب خاطره این حسینیه با سومین روز خرداد تقارن خوش یمن و معنا داری را نشان میدهد؛ اگر بفهمیم. بزمی که میتوان در آن ریشه های اقتدار و ایستادگی یک ملت که نه، بلکه یک تاریخ را به ناظره نشست و از شهد آن کام خود و مستمعین را شیرین کرد، این حقیقت را لکنت صدای «علی خوش لفظ» تایید می‌کند. اصلاً جنس این نمایش یک جور دیگری است. روایتها از تاریخ پرافتخار ملتی مقاوم و مظلوم آنقدر جذاب و پر کشش است که فکر پایان یافتن آن هم رنجت میدهد. عشق در این محفل فلسفه را هم به چالش میکشد. اجتماع نقیضین محال است؛ اما «چشم گریان و لب خندان» حاضران این قاعده و معادلات آن را به هم ریخته است.



دسته بندی : دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 




دسته بندی :  ,  دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 

رهبر معظم انقلاب روایتی را از لحظه ای که خبر آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ را شنیدند, بیان می‌کنند.




دسته بندی : دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 
صفحه قبل 1 صفحه بعد