سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو‌های مسلح، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، سرلشکر محسن رضایی، سرلشکر غلامعلی رشید و سرلشکر سید یحیی صفوی، امیر دریابان علی شمخانی و سرلشکر حسین حسنی سعدی ۹ سرلشکری بودند که در مجلس ترحیم پدر سرلشکر قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافتند.


مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش، که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد. رهبر معظم انقلاب در این مراسم به یکی از جانبازان ارتشی هدیه ای اعطا نمودند.

 



Image result for ‫دیدار رهبری با نخبگان‬‎
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر نخبگان فرمودند: از ترور جسمی خطرناک‌تر، ترور مغزی و فکری است. گاهی دانشمندان ما را ترور کردند، شهیدشان کردند امّا از آن بدتر و تلخ‌تر این است که دانشمند ما را اسیر کنند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

 
Image result for ‫ویدئو/ نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا‬‎
 
ویدئویی از نمایش محشر و نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا را ببینید.
لطفا برای مشاهده ویدئو بر روی تصویر کلیک کنید.


 
 نماینده آیت‌الله سیستانی از رهبران کرد خواست براساس قانون اساسی با بغداد به همکاری بپردازند.
به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، نماینده آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کربلا از طرف‌هایی که برای ممانعت از برخورد مسلحانه در کرکوک و دیگر مناطق مورد مناقشه تلاش کردند، قدردانی کرد.
وی تأکید کرد: ورود نیروهای امنیتی به این مناطق پیروزی برای یک طرف و شکست برای طرف دیگر نیست بلکه پیروزی برای تمامی عراقی‌هاست.
نماینده آیت‌الله سیستانی خواهان کاهش تنش در مناطق مورد مناقشه شد و نسبت به برخورد انتقام جویانه هشدار داد.
وی از رهبران کرد خواست متحد شده و براساس قانون اساسی برای حل بحران کنونی، با بغداد به همکاری بپردازند.
آیت الله سیستانی تأکید کرد که دولت عراق باید برای جلب اطمینان و اعتماد شهروندان کرد و حمایت از آن‌ها اقدامات بیشتری را اتخاذ کند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

تسنیم/ سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح در اسرع وقت مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل دهند.

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است:
مشتاقان زیارت اربعین توجه داشته باشند که صرفا با ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت وجه اینترنتی در این سامانه، دریافت ویزا برای آنان امکان‌پذیر نیست.

ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح لازم است در اسرع وقت، مدارک خود شامل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و دو قطعه عکس ٤*٣ پشت زمینه سفید و ترجیحاً شبیه عکس گذرنامه را به دفاتر زیارتی که در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند، تحویل دهند تا هر چه زودتر روادید اربعین برای آنان صادر شود.

تاکنون قریب به 60 هزار نفر برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.


جانشین فرماندهی کل ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، تاکید کرد و گفت: امروز متناسب با تهدید ظرفیت دفاعی خود را بالا برده ایم 

به گزارش روابط عمومی ارتش ج. ا.ا امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیینی به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار رزمندگان اسلام به ویژه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس افزود: هنوز که هنوز است دشمن وجود دارد و در کمین است و الان وارد جنگ ترکیبی شده است؛ در این جنگ از همه چیز استفاده می کند تا به ما ضربه بزند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

باشگاه خبرنگاران/ به تازگی نشر این عکس بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. گفته می شود این افراد برای آنکه از رضایت صاحبان منازل اطراف برای نماز خواندن آنها اطمینان نداشتند ، نماز جماعتشان را در پیاده رو و زیر باران شدید خواندند.






دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 



فارس/ ارتشبد حلوصی آکار رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه که به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز با حضور در محل وزارت دفاع کشورمان با امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
امیر حاتمی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی مدت دوستی ایران و ترکیه و برخورداری دوملت از اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی گفت: ترکیه از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی- دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه امروز غربی‌ها با همراهی رژیم صهیونیستی، نسخه جدیدی برای منطقه پیچیده اند، افزود: آمریکا و اسرائیل پس از شکست سناریوی داعش، راهبرد تجزیه کشورهای منطقه را در دستور کار خود دارند اما ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار منطقه، اجازه تحقق سناریوی جدید را به آنها نخواهد داد.
وی افزود: تحولاتی که ظرف سال های اخیر در منطقه شکل گرفته است به نفع رژیم صهیونیستی و به ضرر جهان اسلام بوده و موجب خارج شدن فلسطین از اولویت جهان اسلام شده است.
وزیر دفاع با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه، گفت: مشارکت سه کشور ایران، ترکیه و عراق می تواند در ایجاد ثبات و امنیت منطقه و مقابله با اقدامات تجزیه طلبانه مفید و موثر باشد.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده کل ارتش گفت: اولا اینکه ما می‌گوییم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، معنی‌اش این نیست که حتما ۲۵ سال کامل عمر می‌کند. ثانیا شرط این فرصت هم آن جمله معروف است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره «مشق عشق» شهدای استان قم تاکید کرد: عزت و قدرت امروز کشور را از شهداء و خانواده شهداء داریم.

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح ابعاد مقوله دفاع همه‌جانبه گفت: ما با اصطلاح دفاع آشنا هستیم، دفاع مصطلح معمولا در برابر تهاجم نظامی شکل می‌گیرد. وقتی یک کشور مورد تهاجم نظامی قرار می‌گیرد آن کشور در مقابل تهاجم بیگانه از خود دفاع می‌کند اما دفاع همه‌جانبه معنی وسیع‌تر و پیچیده‌تری دارد و انجام آن هم گسترده‌تر است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

Image result for ‫ویدئو/ پاسخ کوبنده‌ای که نگاه‌ها را تغییر داد‬‎



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

Image result for ‫عکس از رهبر معظم انقلاب‬‎

دوستان گرامی لطفا برای مشاهد ی ویدئو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.
ایشان افزودند: این فجایع در مقابل چشم کشورها و دولتهای اسلامی و مجامع جهانی و دولتهای ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر از سوی دولت بی‌رحم میانمار، در حال رخ دادن است.



 حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام صادر نمودند.

 متن این پیام که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده‌ی ولیّ فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مراسم برائت از مشرکان در صحرای عرفات قرائت شد به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد خاتم النّبیّین و آله الطّاهرین و صحبه المنتجبین.

خدای بزرگ را سپاس میگویم که امسال نیز سعادت حج‌گزاری را به خیل انبوه مؤمنان از سراسر جهان عطا فرمود تا از این سرچشمه‌ی گوارا و فیّاض برخوردار شوند و در روزها و شبهایی که ساعات مغتنم و مبارکش، همچون اکسیری معجزه‌گر میتواند دلها را منقلب و جانها را پاکیزه و مزیّن سازد، در مجاورت خانه‌ی با عظمت خداوند و مواقیتِ عبادت و خشوع و ذکر و تقرّب باشند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

  به گزارش خط حزب‌الله، دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که رهبر انقلاب در دیدار با طلاب استان تهران فرمودند: «باید مبارزه کرد؛ بدون مبارزه هیچ‌چیز به دست نمی‌آید... البتّه معنای مبارزه، [گفتنِ] «زنده باد مرده باد نیست.» به همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، به چگونگی تداوم یافتن انقلاب، مجاهدت، گفتن، فکر کردن و متشکّل شدن در این راه از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

رهبر انقلاب: جنگ نرم بسیار حساب شده‌ای علیه جمهوری اسلامی وجود دارد/ تغییر باورهای مردم هدف امروز دشمن است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

فارس/ ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه‌ای از ثبت نام متقاضیان اربعین از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد ثبت نام در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

در این اطلاعیه آمده است:

1- ثبت نام از زائرین اربعین از ساعت 10:00 صبح امروز چهارشنبه 1‏/6‏/1396 برابر یکم ذی الحجه سال 1438 همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سامانه سماح به آدرسsamah.haj.ir آغاز شد.


پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

صفحه منتسب به سرلشکر باقری در اینستاگرام با انتشار تصویری خاص روز چپ‌دست‌ها را به رهبرانقلاب تبریک گفت.

تبریک خاص روز چپ دست ها به رهبر انقلاب +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 22 مرداد به عنوان روز جهانی چپ‌دست‌ها شناخته می‌شود، افرادی که به گفته آمار ده درصد از مردم جهان را تشکیل میدهند.

در شبکه های اجتماعی نیز  کاربران  به عناوین مختلف این روز را به چپ دست ها تبریک گفتند، در این میان صفحه منتسب به سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این روز را با انتشار یک تصویر زیبا از رهبر انقلاب داخل ضریح امام رضا علیه‌السلام تبریک گفتند.

گفتنی است رهبر انقلاب ذاتا چپ دست نیستند بلکه پس از ترور ایشان در 6 تیرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران دست راست ایشان مجروح شد و از آن پس با دست چپ کارهایشان مانند نگارش  را انجام می‌دهند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه اعلام کرد همه به این واقعیت اذعان دارند که حزب الله بزرگترین تهدید برای اسراییل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت یازدهمین سالروز پیروزی بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006 گفت: من سالگرد این پیروزی بزرگ را به تمام مردم لبنان و جبهه مقاومت تبریک می گویم.

وی اعلام کرد این روز ، روز بزرگی است که در آن نیروهای مقاومت تلاش دشمن صهیونیستی را برای سیطره بر لبنان ناکام گذاشته و در برابر آنها ایستادگی کردند. اگر دشمن صهیونیستی بار دیگر به لبنان حمله کند سرنوشتی به مراتب بدتر در انتظار آن خواهد بود.

 



حسن روح الامینی از گرافیست‌های کشورمان، پوستری درباره لحظه شهادت محسن حججی از شهدای مدافع حرم طراحی کرد.

سه روز پیش خبری مبنی بر اسارت یکی از مدافعین حرم به نام محسن حججی بدست ترویست‌های تکفیری در مرز عراق و سوریه منتشر شد. پس از گذشت دو روز از این خبر روز گذشته، ترویست‌های تکفیری این رزمنده مدافع حرم ایرانی را به شهادت رسانده و تصاویر آن را منتشر کردند.
در همین زمینه حسن روح الامینی گرافیست و هنرمند انقلابی کشورمان پوستری زیبا از لحظه شهادت این شهید به تصویر کشیده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

جایی اگر نبود خدا را صدا کنید
باب الجواد(ع) و سایه ی ایوان طلا که هست

نکته۱
در سال ۲۰۳ و به قولى ۲۰۲ هجرى قمرى که حضرت رضا علیه السلام در طوس به شهادت رسیدند بدن مطهر آن امام همام را در باغ حمید بن قحطبه و در کنار قبر هارون خلیفه عباسى به خاک سپردند و نخستین بناى حرم مطهر همان بقعه هارون الرشید است که بعدها حرم را روى دیوارهاى قدیمى آن بنا نهادند و از آن به بعد طوس به مشهد الرضا تغییر نام یافت.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند:«اتحاد ملت» را مهم بشمارید و حفظ کنید و مراقب باشید، التهاب آفرینی و دو دستگی مضر میان مردم ایجاد نشود.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

لطفا برای مشاهده برنامه ارتش ج.ا.ا بر روی تصویر کلیک کنید.



رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی با ارائه توصیه هایی فرمودند: مقابل رژیم آمریکا با اقتدار و صلابت ظاهر شوید و از نظر مخالف آشفته نشوید.

محورهای سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:




دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   ,   , 

Image result for ‫خادما گریه کنون صحنتو جارو م یزنن‬‎

دوستان عزیز لطفا برای شنیدن صوت بر روی تصویر کلیک کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

بنا به سنت هر ساله در آستانه ولادت امام رضا (ع) و به مناسبت دهه کرامت، صحن های حرم مطهر رضوی آذین بندی شدند.

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می‌شود برود و با چشم خود، پیشرفت‌ها را ببیند.

سیاری تصریح کرد: همه سلسله مراتب از پایین تا بالا باید دغدغه مقوله اشراف را داشته باشند و به این روند کمک کنند، درست است که اشراف حجم بالایی از کار را می طلبد و قطعا نواقصی وجود دارد اما ارزشمند است چون هدفش رشد فرماندهان است، باید سختی ها تحمل شود تا رشد کنیم پس باید از این منظر به اشراف نگاه کنیم که اشراف برای پیشرفت خودمان است.
وی گفت: بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می شود برود و با چشم خود، پیشرفت ها را ببیند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ حج و در آستانه‌ اعزام حاجیان به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

*حج بیشترین ظرفیت اجتماعی را دارد؛ حج جایی برای ابراز عقیده‌ی امت اسلامی است. امام می‌گفتند حج بی برائت را قبول ندارند.
*الان قضیه‌ی مسجدالاقصی مطرح است؛ صهیونیست‌ها جری و گستاخ شده‌اند و به خود حق داده‌اند که به صاحبان مسجدالاقصی سخت بگیرند و مانع آنان شوند.
*امت اسلامی کجا بهتر از حج می‌تواند پیدا کند که درباره‌ی مسجدالاقصی اظهارنظر کند؟ اظهار موضع درباره‌ی حضور شرارت‌آمیز آمریکا در منطقه جایش کجاست؟ حج بهترین جاست.
*نفس اینکه امسال توفیق حج برای مردم ما پیدا شد، خبر خوبی است. مسئولین کشور در هر سه قوه، اطراف قضیه را سنجیدند و تصمیم گرفتند امسال حج برگزار شود.
*مسئله‌ی امنیت حجاج مهم است؛ ما قضایای حج ۹۴ را فراموش نمی‌کنیم، امنیت حجاج بر عهده‌ی کشوری است که حرمین شریفین در اختیار اوست. دولت‌های دیگر هم درباره‌ی امنیت حجاج مطالبه کنند.
*باید امنیت و ایمنی و عزت و رفاه حجاج محفوظ بماند. مراقب باشیم قضایای مسجدالحرام و منا نباید تکرار شود.
*درباره‌ی حج امسال نگرانی‌هایی وجود داشت که خوشبختانه مسئولان قوای محترم و شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفتند حج برگزار شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری برای افزایش بصیرت و اتمام حجت، اجازه مذاکره با آمریکا در موضوع برجام در گذشته را دادند.

  تحریم ها چیز تازه ای نبوده و برای ملت ایران مورد وحشتناکی نیست، زیرا ما ملتی هستیم که خسته نمی شویم و دشمن را خسته می کنیم. خاتمی اضافه کرد: در ایران اسلامی رهبر اجازه مذاکره را به دولت دادند ولی فرمودند که چشمم آب نمی‌ خورد؛ در نهایت همه مردم ایران فهمیدند در مذاکرات، آمریکا اوج رفتار بی‌ رحمانه خود را نشان داد و با اینکه ما همه مفاد را عملی کردیم اما آمریکایی‌ها هیچ ‌کدام از تعهدات را عملی نکرده اند. 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

دستیارو مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:کسانیکه در مقابل تدابیر رهبری و ولایت فقیه می ایستند و یا زاویه می گیرند، سرانجام رسوا و ناکام می شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: در بعد داخلی نیز متاسفانه برخی بر خلاف نظر مقام معظم رهبری جامعه را به سمت دو قطبی شدن و به سمت اختلاف پیش می‌برند، لیکن تجربه حدود 39سال گذشته جمهوری اسلامی ایران و مدیریت‌های کلان آن نشان می‌دهد کسانیکه در مقابل تدابیر رهبری و ولایت فقیه می‌ایستند و یا زاویه می‌گیرند، سرانجام رسوا و ناکام می‌شوند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 از حدود دو هفته قبل، یک جریان خبری که از پشتیبانی پر حجم رسانه‌های خارج از کشور نیز برخوردار است، درصدد القای این ادعاست که تک‌تک اعضای کابینه با نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) انتخاب می‌شوند.درصورتیکهرویکرد کلی رهبر انقلاب در قبال دولت‌ها، رویکرد حمایتی است و ایشان بارها بر استمرار این رویکرد تأکید کرده‌اند از جمله در دیدار رمضانی با مسئولان نظام و در شرایط پسا انتخابات، مجدداً و مؤکداً گفتند: «دأب بنده هم این است که همیشه از همه‌ی دولت‌ها که بر سرکار هستند حمایت میکنم؛ امروز هم همین‌جور است، بعد از این هم ان‌شاءالله تا زنده هستیم همین‌جور خواهد بود. ۲۲/۳/۹۶»




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و رئیس ائتلاف ملی سه‌شنبه شب موجودیت جریان «حکمت ملی» را اعلام و تاکید کرد که شعار آن «عراق پل همکاری و نه میدان جنگ است.»
وی در ادامه از جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و ملت این کشور به دلیل مواضع آن در حمایت از عراق تقدیر و تشکر کرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

محمدسعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون حدود ۴٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

  معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: عملیات بغداد از بارزترین مصادیق و نمادهای قدرت هوایی است که موجب لغو برگزاری کنفرانس کشورهای غیر متعهد در بغداد شد.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور معاونین و فرماندهان نهاجا برگزار شد، گفت: رشادت شهید دوران و همرزمانش در انجام عملیات بغداد برای همیشه در تاریخ ماندگار است.
وی با بیان اینکه شهید دوران یک اسطوره در نیروی هوایی است، افزود: این شهید والامقام رکورد بیشترین پرواز را در دو سال نخست جنگ از آن خود کرد و در عملیات بغداد نیز همانند دیگر عملیات‌هایش جسورانه عمل نمود.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: شهید دوران بهترین الگو برای خلبانان، کارکنان و حتی جوانان ایران اسلامی است که در راه دفاع از کشور و آرمان های خود از تقدیم جان خود نیز دریغ نداشت. 
 وی در ادامه گفت: در شرایطی که ما با رژیم بعث درگیر جنگ تمام عیار بودیم، صدام  برای بهره‌برداری‌های سیاسی و صدور بیانیه‌ها علیه ایران و مهمتر از همه تحقیر سیاسی_نظامی کشور عزیزمان، در صدد برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در بغداد بود و از سوی دیگر، بارها اعلام کرده بود که آسمان بغداد کاملاً امن است و هیچ پرنده‌ای جرأت پرواز در آسمان این شهر را ندارد.
سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: زمانی که دستگاه دیپلماسی کشور با تمام تلاش های خود نتوانست مانع از برگزاری کنفرانس غیر متعهد در بغداد شود، ایجاد ناامنی در بغداد از طریق نظامی در دستور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت و این مهم از توان هر نیروی نظامی غیر از نیروی هوایی ارتش خارج بود.
وی اظهار داشت: شهید دوران و همرزمانش با یک عملیات جسورانه توانستند تا ضمن نا امن کردن بغداد، تأسیسات پالایشگاهی «الدوره» را هدف قرار داده و مانع از برگزاری نشست سران غیرمتعهدها در این شهر شوند.
معاون هماهنگ کننده نهاجا درپایان با بیان اینکه این عملیات نشان دهنده اهمیت قدرت هوایی است، تصریح کرد: قدرت هوایی موجب تحمیل اراده خود بر دشمن است و در صحنه نبرد هر کدام از طرف های درگیر بتوانند قدرت برتر هوایی را کسب کند خیلی از معادلات را به نفع خود می‌تواند تغییر دهد.





دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

Image result for ‫عکس از رهبری‬‎

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهیدان امیدیان ضمن گفت‌وگویی با مادر و برادران شهیدان، اظهار داشتند: بعضی نمی‌فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی‌کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود؟!

دوستان عزیزلطفا برای مشاهده ی ویدیو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  دفاع مقدس- شهید و شهادت ,   , 

 روند تحولات غرب آسیا بسیار شدت گرفته است. در عراق نیروهای مردمی موسوم به حشدالشعبی، بزرگ‌ترین پیروزی یعنی آزادسازی موصل را کسب کردند و اکنون در نقاط دیگر به پیشروی ادامه می‌دهند. عملیات آزادسازی شهر "تلعفر"، واقع در غرب استان نینوا نیز شروع شده و داعش تنها در چند نقطه‌ی محدود در عراق پنهان شده است.

در سوریه نیز روند پیروزی‌های ارتش بسیار چشمگیر است. در حالی که عملیات کُردها با حمایت آمریکا در شهر رقه به خوبی پیش نمی‌رود، آن سوی جبهه، ارتش سوریه به‌سمت دیرالزور در حرکت و در ریف جنوب غربی رقه پیشروی‌های چشمگیری داشته است. این وضعیت باعث شده است تا حامیان تروریست‌ها به جنب‌وجوش بیفتند و سعی کنند تا مانع از کمک‌های ایران به سوریه شوند، چرا که شکست خود در سوریه را به دلیل حضور ایران می‌بینند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

در این طرح که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رئیس و مسئولان قوه قضائیه است ، چهار نعمت از جمله جوانان، محبت مردم به نظام اسلامی ، جمهوری اسلامی و نعمت قوه قضائیه برشمرده شده است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس قوه قضائیه و مسئولان دستگاه قضایی کشور در تاریخ 12 تیر سال جاری در جمع‌بندی سخنانشان، مراقبت از نعمت‌های الهی را ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: «نعمت جوانان»، «نعمت جمهوری اسلامی»، «نعمت قوه قضائیه و توانایی‌های آن» و «نعمت همراهی و محبت و اطاعت مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی»، از جمله نعمت‌های بزرگ پروردگار هستند و همه باید مراقبت کنند که این نعمت‌ها تضییع نشود و از آنها استفاده حداکثری شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

مرسوم است که خطیب نماز، سلاحی همراه خود داشته باشد. سلاحی که امروز آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هنگام ایراد خطبه های نماز عید فطر به همراه داشتند یک قبضه دراگانوف SVD دوربین دار بود که به آن تک تیرانداز قناسه نیز گفته می شود.

 

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

leader.ir/ به مناسبت عید سعید فطر،‌ جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (دوشنبه) در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   ,   , 

khamenei.ir/ رهبر انقلاب: در پذیرش برجام، شرایط صریحی را بصورت مکتوب مشخص کرده ایم که هیأت نظارت بر برجام باید_مراقبت_کند تا این شرایط به دقت رعایت شود.۹۶/۳/۲۲




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

leader.ir/ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه با تجلیل از وحدت و انسجام همه جریانهای سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با داعش، «نیروهای مردمی» را پدیده ای مهم و مبارک و عامل اقتدار در عراق خواندند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی سرزمین عراق، گفتند: باید در مقابل امریکایی‌ها هوشیار بود و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکرد زیرا امریکا و اذناب او، مخالف «استقلال، هویت و وحدت عراق» هستند. 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,   , 

اینستاگرام رهبر انقلاب تصویری از شلیک موشک به سمت تروریست ها را منتشر کرده و به نقل از رهبری آورده است؛ ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می لرزد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فارس/ فرمانده کل ارتش با بیان اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می‌دهیم.
امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رهبر انقلاب اسلامی، مقامات جدید کاخ سفید را بی‌تجربه و تازه‌کار خواندند و تأکید کردند: این افراد بی‌تجربه، ملت و مسئولان ایران را نشناخته اند و هنگامی که تو دهنی بخورند، آن زمان متوجه خواهند شد، حساب و کتاب چیست!




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد