رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در دوران پس از دفاع مقدس هیچ گاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه ای به قداست، صلابت، ولایت مداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که به استان خوزستان سفر کرده است در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی ارتش جنوب غرب گفت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش میکند فرهنگ، دین، ناموس، وشخصیت ما را مورد هدف قرار دهد.


دستگاه دیپلماسی کشورمان درباره تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای و برخی اقدامات آمریکا بیانیه مهمی صادر کرد.

وزارت امور خارجه کشورمان درباره تمدید اسقاطیه‌های الزامی تحریم‌های برجام و برخی تحریم‌های جدید توسط دولت آمریکا بیانیه مهمی صادر کرد.

به نام خدا

روز جمعه مورخ ۲۲دی ۱۳۹۶ رئیس جمهور آمریکا علیرغم تلاش یک ساله خود برای از بین بردن برجام، بار دیگر ناگزیر به تمدید اسقاطیه های الزامی در برجام گردید. استحکام درونی برجام و حمایت بین المللی از این توافق، راه را بر تلاش های آقای ترامپ، رژیم صهیونیستی و اتحاد نامیمون تندروهای جنگ طلب برای لغو این توافق یا ایجاد تغییرات در آن بسته است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارلله سپاه گفت: افرادی با پول بیگانگان علیه نظام اسلامی مقابله می‌کنند و می‌خواهند آن را ساقط کنند.

افرادی با پول بیگانگان علیه نظام عمل می‌کنند/ جنایات داعش را هیتلز هم مرتکب نشد سردار سرتیپ محمد اساعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش از شلمچه تا حرم که عصر امروز پنجشنبه ۲۱دی ماه در مسجد قاسم بن الحسن (ع) بزرگراه شهید محلاتی برگزار شد، اظهار کرد: افرادی در این روزها در گوشه‌ای از تهران و شهرهای کوچک  آمده‌اند تا نظام را خدشه‌دار کنند و بعد از آن پروژه براندازی راه بیندازند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد نظامی، هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند چرا که نیروهای مسلح و ارتش جمهری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.
  

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش،امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، در جمع  فرماندهان و جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در بعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و ارتش در بالاترین سطح آمادگی نظامی و دفاعی خود قرار دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آمادگی نیروهای نظامی برای مقابله با تهدیدات احتمالی آمریکا را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: آمریکا علیه ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این مسئله در بین تمام نیروهای نظامی ما نهادینه شده است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

وزیر دفاع گفت: همکاری ایران با کشورهای جهان در موضوع برجام حسن نیت ما با جهان را نشان داد اما آمریکایی‌ها نشان دادند که اصلاح پذیر نیستند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دومین کنفرانس امنیتی تهران گفت: در دوران پوست اندازی راهبردی در منطقه هستیم و دوران شبه جنگ‌ها به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: در حالی که برخی کشورهای منطقه با الگوهای ذهنی به منطقه نگاه می‌کنند واقعیت جدیدی در منطقه جریان دارد که مهمترین آنها این است که آمریکا نه قدرت قدیمی خود را دارد و نه مردم منطقه مردم گذشته هستند و ملت‌های منطقه به توانایی‌های خود آگاهی یافته اند و با اطمینان از آینده مطلوب خود سخن می‌گویند.

وزیر دفاع اظهار کرد: نظام بین الملل دیگر تحمل هژمونی، تک صدایی شدن و خودخواهی را ندارد و هرگونه تلاشی در این زمینه بی فایده است.



پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه و رسیدگی به طبقات محروم جامعه، تلاش برای کاهش فقر و شنیدن بی واسطه درد و دل مردم، یکی از اساسی ترین اهداف انقلاب به شمار می رود، هدفی که از ابتدای پیروزی نهضت اسلامی در ایران مورد تاکید امام بزرگوار بوده؛ به گونه ای که ایشان خیر دنیا و آخرت برای مسئولان نظام را در رسیدگی به محرومان جامعه عنوان کرده اند. در این گزارش با یکی از مسئولانی که ساده زیستی و با مردم بودن را در متن برنامه های خود قرار داده آشنا می‌شویم؛ اصولی که بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی، همه مسئولان نظام باید به آن پایبند باشند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  دین و مذهب ,   , 

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای حماسه ملی ایرانیان در مقابله با آشوب‌های اخیر را باطل‌السحر فتنه جدید دانست.

سپاه از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی کرد

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حماسه آفرینی مردم و حضور بسیج، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این عرصه قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند، آگاه، مؤمن و انقلابی ایران در کنار درخشش حضور ده‌ها هزار نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه آرام‌سازی آشوب‌ها و مجاهدت خالصانه برادران نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، زنجیر به هم پیوسته آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین و سلطنت طلبان را در هم شکست و باطل السحر فتنه جدید شد.

این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمان‌های بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه از ملت بزرگ ایران و بسیجیان عزیز- این ملائک زمین-، عزیزان نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) برای خلق این حماسه تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال برای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آن ملت بزرگ ایران توفیقات روزافزون مسئلت می‌نماید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده کل ارتش گفت: عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.

باید قدر دفاع مقدس را بدانیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس دارای ابعاد بسیاری است که هر چه زمان بگذرد، در حوادث روزگار این ابعاد روشن‌تر و گویاتر می‌شود.

وی افزود: باید قدر دفاع مقدس را بدانیم و به آموزه‌های آن عمل کنیم. عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.



فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: همه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت‌های محله محور بسیج صورت گرفته است.

گشت‌های محله محور بسیج به زودی در تهران آغاز می‌شودبه نقل از خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد، اما برقراری امنیت کامل در تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در پایتخت لازم است را تأمین کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعا‌های کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، گفت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچکس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نداجا گفت: نیروی دریایی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، دو عضو یک خانواده هستند و هیچ مرزی بین این دو نیست.

نیروی دریایی ارتش و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، دو عضو یک خانواده هستندامیر دريادار «امیر رستگاری» رئيس سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع با امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رستگاری در اين ديدار با اشاره به جایگاه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای دریایی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌­ها و پروژه­‌های‌ در دست اقدام سازمان صنایع دریایی پرداخت‌.

وی اظهار کرد: امروز سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با قابلیت‌های خوبی که در بخش‌های مختلف نظامی و غیر‌نظامی دارد توانسته‌ با استفاده از توان علمی و تخصصی در پشتیبانی از ناوگان‌های نیروهای دریایی کشور به عنوان یک بازوی مقتدر عمل كند.

امیر خانزادی نیز در این دیدار گفت: مجموعه صنایع دفاعی کشور به ویژه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نقطه افتخار نیروهای مسلح است و این یک کار جهادی جهت عبور از مرزهاست.

وی افزود:

امیر دريادار «امیر رستگاری» رئيس سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع با امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کرد.

امیر رستگاری در اين ديدار با اشاره به جایگاه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای دریایی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌­ها و پروژه­‌های‌ در دست اقدام سازمان صنایع دریایی پرداخت‌.

وی اظهار داشت: امروز سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با قابلیت‌های خوبی که در بخش‌های مختلف نظامی و غیر‌نظامی دارد توانسته‌ با استفاده از توان علمی و تخصصی در پشتیبانی از ناوگان‌های نیروهای دریایی کشور به عنوان یک بازوی مقتدر عمل كند.

امیر خانزادی نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه صنایع دفاعی کشور به ویژه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نقطه افتخار نیروهای مسلح است و این یک کار جهادی جهت عبور از مرزهاست.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان دو عضو یک خانواده هستند و هیچ مرزی بین این دو مجموعه نیست.

فرمانده نداجا تاكيد كرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ‌‌با حفظ وحدت و ‌یک نگاه ملی باید در جهت استحکام نظام و ایجاد قدرت بازدارندگی اقدام كنند.



امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از هوشیاری و حضور مردم عزیز، نیروی انتظامی مقتدر و صبور و بسیجیان بی‌ادعا در خاموش کردن فتنه اخیر قدردانی کرد. متن کامل این پیام بدین شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام‌ٌعلیکم، خدا قوت
شیطان بزرگ و رژیم نحس صهیونیستی، پیاده‌نظام روسیاه خود، منافقین جنایتکار را به میدانی که خالی تصور می‌کردند فرستادند تا با سوءاستفاده از برخی کاستی‌ها، امنیت مثال‌زدنی ایران سربلند اسلامی را مختل کنند. اما بار دیگر با حضور هوشیارانه مردم عزیز و به دست پرتوان نیروی انتظامی مقتدر و صبور جمهوری اسلامی ایران ناکام شدند تا یک روسیاهی دیگر برای فریب‌خوردگان، یک شکست دیگر برای نظام سلطه و یک برگ زرین دیگر بر کارنامه فرزندان انقلاب افزوده شود.
اگرچه این فتنه کور آن‌قدر حقیر بود که صرفاً با بخشی از توان نیروی انتظامی در نطفه خفه شد اما همان‌طور که بارها اعلام آمادگی کردیم، مطمئن باشید اگر لازم می‌شد همرزمان شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بازو در بازوی دلاوران آن نیروی سربلند رودرروی فریب‌خوردگان شیطان بزرگ می‌ایستادند تا آتش زنندگان بی‌هویت پرچم مقدس ایران سربلند اسلامی، خبر ضربت سیلی محکم انقلاب اسلامی را به گوش اربابان شکست‌خورده خود برسانند.
شیطان بزرگ به دور از ابتدایی‌ترین ملاحظات دیپلماتیک معمول، ذوق‌زده و عریان به حمایت از آشوبگران قاتل پرداخت تا دوباره چهره کریه دشمنی عمیق خود را به ملت بزرگ ایران نمایان سازد. باشد که این ملت بصیر دیگربار نفرت خود را از این جرثومه‌های بین‌المللی فساد و ترور نشان دهد تا بلکه این بار بفهمند ایران کنام شیران است.
اینجانب بر خود لازم می دانم از طرف کارکنان و خانواده‌های ارتش ولایتمدار، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران از همراهی اقشار مختلف مردم و آحاد همرزمان فداکارم در نیروی انتظامی قهرمان و برادران بی‌ادعای بسیجِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی نمایم و دیگربار بر آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران - دست در دست نیروهای مسلح - برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در هر مأموریت ابلاغی تأکید نمایم.
                                                                                                                                                                      برادر شما  سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

شهادت 3 افسر پلیس در خاش +تصاویر

 تصاویر سه نفر از پرسنل مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر روز گذشته  به درجه رفیع شهادت نائل شدند، منتشر شد.

اسامی شهدا:شهید رضا شهرکی، شهید کامبیز سنچولی، شهید محمد اصغریان

 عملیات تعقیب اشرار در حال انجام است و نتیجه اقدامات بعدی و ضربات وارده به اشرار متعاقبا اعلام خواهد شد.



امام جمعه موقت تهران با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر اقتصاد مقاومتی پیاده می‌شد دیگر جوان بیکار در کشور نداشتیم.

آیت‌الله کاظم صدیقی شامگاه شنبه در اجتماع بزرگ مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان خمینی‌شهر که مصادف با یوم‌الله 9 دی در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد،‌ با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی پیاده می‌شد دیگر جوان بیکار در کشور نداشتیم، افزود: اقتصاد مقاومتی درون‌زاست، عدالت محور است و اگر اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شد دیگر جوانان حسرت شغل و دغدغه اشتغال را نداشتند.آیت‌الله صدیقی ادامه داد: دنیای اروپا گرفتاری اقتصادی دارد، وضعیت اشتغال در آمریکا بهتر از ایران نیست، دنیای آفریقا گرفتار گرسنگی است.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نهم دی‌ماه را چراغی برای گم نکردن مسیر انقلاب اسلامی خواند و گفت: نهم دی‌ماه یکی از ایام الله و بزرگترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(شنبه 9 دی‌ماه) در همایش علمی الگوی شاخص‌های فرهنگ دفاعی در آجا مبتنی بر رهنمودها و تدابیر فرماندهی کل قوا در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نهم دی‌ماه را یکی از ایام الله و بزرگترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی نامید و گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که بعنوان نقاط عطف و برجسته به حساب می آیند، این روزها با هم شباهت هایی دارند و بعضی هم ویژگی های خود را دارند. در اکثر این نقاط عطف، ولایت و امامت و رابطه ی امت و امام و لبیک گویی به ندای رهبری مشترک است.



ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش، در 9 دی سال 88 ضمن اعلام پای بندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه های فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن ها به نمایش گذاشتند.

متن کامل بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم .حماسه نهم دی ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رهبرانقلاب

 با انتشار سخنان رهبر انقلاب، گمانه‌زنی‌ها درباره مخاطب اصلی سخنان ایشان در این سخنرانی آغاز شد و بسیاری بر سر مخاطب اصلی بیانات امروز ایشان، اتفاق نظر داشتند.

لطفا برای مشاهده کامل خبر بر روی تصویر کلیک کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

امیر دریادار حسین خانزادی  در همایش فرماندهان و مدیران مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش که در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، مهندسان را جهادگران عرصه سازندگی در نیروی دریایی معرفی کرد و بیان داشت: تبادل ایده‌ها و نظرات است که سبب رشد و بلوغ می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های این‌چنینی موجب به اشتراک گذاشتن و هم‌اندیشی در مورد مسائل علمی می‌شود گفت: انسان‌های آگاه و مسئول همواره به فکر این هستند که برای پیشرفت آینده ظرفیت‌سازی کنند و ظرفیت‌سازی برای پیشرفت آیندگان امری ضروری است.


مشاور فرمانده معظم کل قوا پدافند هوایی را اصلی ترین نیروی مقابله با دشمن دانست و گفت: تهدیدهای جدید تنها از طریق آسمان می تواند باشد و پدافند هوایی، طلایه دار حراست از امنیت آسمان ایران است.

 امیر «علی غلامی» در جمع دانشجویان مرکز آموزش عالی رسته ای اصفهان با اشاره به اینکه دشمن با شناختی که در هشت سال دفاع مقدس از ایران بدست آورده است هیچ گاه وارد جنگ زمینی با کشور ما نخواهد شد گفت: تهدیدات جدید فقط از طریق آسمان است به همین دلیل مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» همواره پدافند هوایی را اولویت اول دانسته و بر آن تاکید می کند.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز جنگ هوایی یکی از بخش های تاثیر گذار به شمار می رفت و در این دوران پدافند هوایی توانست تعداد زیادی از هواپیماهای دشمن را منهدم سازد که این خود افتخاری بزرگ برای پدافند هوایی است.
امیر غلامی در این خصوص شهید ستاری را الگوی بسیار ارزشمندی برای فرماندهان جدید پدافند هوایی قلمداد کرد و بر لزوم مطالعه ابعاد شخصیتی این شهید تاکید کرد و گفت: عملیات والفجر ۸ را تجربه ای ارزشمند برای فرماندهان قلمداد کرد و گفت: عملکرد غرور آفرین پدافند هوایی در انهدام هواپیماهای دشمن در پیروزی این عملیات آنقدر مهم و سرنوشت ساز بود که مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در این مورد فرمودند: «اگر آن پدافند قدرتمند نبود عاقبت والفجر ۸ چیز دیگری بود».
وی بر لزوم عملکرد هوشمندانه و نقش آن در پیروزی در جنگ تاکید کرد و گفت: با مطالعه عملیات های دوران دفاع مقدس می توان به این نکته پی برد که میزان موفقیت عملیات ها رابطه ی مستقیمی با میزان موفقیت پدافند هوایی داشته است که خود این به ما اهمیت پدافند هوایی را گوشزد می کند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در همایش سراسری فرماندهان ارتش گفت: تمامی اقدامات و برنامه های ارتش باید در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی و توجه جدی به تهدیدات دشمنان باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش فرماندهان ارتش با عنوان "ارتش انقلابی"که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است گفت : دفاع از انقلاب و نظام اسلامی , حفظ استقلال و تمامیت ارضی و مقابله با تهدیدات به معنای عام و زوج خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار به معنای خاص آن، دو وظیفه ارتش است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 معاون هماهنگ کننده ارتش دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان با درود بر بنیان گذار انقلاب اسلامی  و تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان حاضر در همایش بویژه سردار سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح گفت : با توکل به خداوند بزرگ در اجرای تدابیر فرماندهی محترم کل ارتش , نخستین همایش سراسری فرماندهان با اهداف زیر برگذار می شود .
رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ج.ا.ا. به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت و افزود: اهمیت  تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست های قرارگاه مرکزی و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش می باشد.
دریادار سیاری افزود : تبیین جهت گیری های امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش ج. ا. ا از دیگر مباحث مهم این همایش است.
این فرمانده عالیرتبه ارتش با اشاره به تبیین ویژگی های فرماندهی جهادی در این همایش بیان داشت: بهره برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از موارد دیگر مورد بررسی در همایش می باشد.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه افزود : فردا نیز همایش با اهداف یاد شده همچنان برقرارست  امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات مورد بحث ببرند .
دریادار سیاری در پایان این مراسم ایشان از سردار محترم سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر حضور و ارائه ی رهنمودهایشان تشکر کرد .



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سرلشکر محمد باقری در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست ستاد کل نیروهای مسلح تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با قدردانی از حضور به موقع، مفید و موثر ارتش در جریان زلزله اخیر کرمانشاه گفت: اگر در این زلزله کمک نیروهای مسلح نبود مطمئنا آلام بیشتری به مردم منطقه کرمانشاه وارد می آمد.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

همایش سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ابلاغ تدابیر و خط مشی فرمانده کل ارتش مبتنی بر تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی ) و نیز تبیین راهبردهای ارتقای توانمندی و توان رزمی در راستای اهداف و ماموریتهای واگذاری به ارتش آغاز شد.

در آغاز این همایش سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ، روسای سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، فرماندهان نیروها و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و فرماندهان یکان های عمده ارتش و معاونان ستاد ارتش حضور دارند.



تصویر قدیمی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران تبعید به ایرانشهر؛ سال ۱۳۵۶.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا با برگزاری رزمایش‌های تخصصی و بزرگ و رزمایش‌های مشترک با دیگر کشور ارتقا یافته است.

 امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ایران گفت: «دریا» همواره در تفکر و فرهنگ ایرانیان، سرچشمه برکت، رونق اقتصادی و ایجاد روابط بین المللی با رعایت احترام متقابل بوده است. 
بخش عظیمی از آب‌های کره زمین میراث مشترک بشریت است و اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی عرصه لازم برای گفت‌وگوی ملت‌ها و تبادل فرهنگ‌های ملل‌های مختلف را فراهم آورده و دریاها می‌توانند عرصه مشترک همکاری و روابط انسانی بیشتر را به دور از هرگونه تعصب برای بشر به ارمغان آورند.


 اختلاف طبقاتی و عدم توجه به قشر مستضعف، بلایی است که می تواند عواقب سخت دنیوی و اخروی برای مدیران جامعه به دنبال داشته باشد.
امام خمینی که خود پرچمدار مبارزه با فساد و سیستم سرمایه سالارانه است، بارها و بارها نسبت به نتایج شوم دنیاگرایی مسئولین هشدار داده و فرمودند: انفجاری که از باطن یک مملکتی که مدّعی اسلامی است پیدا شده و مأیوس از اسلام شده‌اند، مأیوس از برنامه‌های اسلام شده‌اند؛ یک همچو انفجاری را هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد...


رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ضمن تشریح آخرین دستاوردهای این سازمان در حوزه‌های نظامی و غیرنظامی، گفت: امروز کشور به توانایی تولید نیروگاه‌های کوچک هسته‌ای دست یافته است و ما برای پیشران زیردریایی به همین مقیاس و با توان بیشتر نیاز داریم. اما هنوز دستور ساخت زیردریایی اتمی و با رانش هسته‌ای به ما داده نشده است ولی قابلیت ساختش را در کشور داریم.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

صدور دوازدهمین هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله خامنه‎ای، توصیه‌ای از رهبر انقلاب به جمعی از اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق را درباره آیت‎الله سیستانی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کردند: مجلس اعلا یک جواهر گرانبها در دست شماست و امیدوارم تمام تلاش خود را برای حفاظت از آن انجام دهید. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم مرجعیت در عراق فرمودند: قدر آیت‌الله سیستانی را بسیار بدانید و به نصایح ایشان گوش دهید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آنچه در نیروی دریایی ارتش اتفاق افتاده عنایت خداوند متعال و حرکت در راه ولایت فقیه و تلاش همه کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش است.

Image result for ‫امیر سیاری‬‎

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش گفت: همه کارکنان نیروی دریایی باید به شعار راه ما راه حسین (ع) است توجه و بدانند که حرکت در مسیر، کار عظیمی است.
امیر سیاری با اشاره به موفقیت های به دست آمده در نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: آنچه در نیروی دریایی ارتش اتفاق افتاده عنایت خداوند متعال و حرکت در راه ولایت فقیه و تلاش همه کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حمایت سلسله مراتب فرماندهی ارتش که همواره ما را مورد حمایت قرار داده‌اند و تلاش و کوشش، از خود گذشتگی و ولایتمداری کارکنان نیروی دریایی باعث موفقیت‌های این سال‌های نیروی دریایی بوده است. بنده همواره گفته‌ام که کارکنان نیروی دریایی ایثارگر، ولایتمدار، مؤمن و تلاشگر هستند.



پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای/ حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:


سرتیپ دوم جعفری از فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام برقراری پوشش کامل پدافندی در ایام اربعین برای زائرین گفت: رصد و مراقبت ویژه کلیه پروازهای فرا منطقه ای در حال فعالیت در آسمان کشور عراق اعم از با سرنشین و بدون سرنشین در ایام اربعین به صورت ویژه صورت می پذیرد.

Image result for ‫رصد و مراقبت پدافندی در ایام اربعین‬‎

   امیر جعفری افزود: با توجه به عبور روزانه بیش از1000 پرواز مسافربری از فضای کشور ایران،‌ در ایام اربعین حسینی روزانه دهها فروند هواپیمای مسافربری از فرودگاه های نجف و کربلا انتقال زائران حسینی را انجام می دهند که کلیه پرواز ها تحت مراقبت و رصد کامل سامانه های راداری ثابت و تاکتیکی انجام می پذیرد.
وی به پایش مستمر فضای مسیر تردد زائرین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: سایت های راداری و موشکی و سامانه های شنود الکترونیکی ثابت و تاکتیکی استقراری در مرز جمهوری اسلامی ایران جهت مراقبت از فضای داخل و خارج مرز و انجام هر گونه اقدام تاکتیکی در صورت لزوم مستقر هستند.
امیر سرتیپ دوم جعفری ادامه داد: رصد و مراقبت کامل پرواز بالگردها با ماموریت انتظامی، اورژانس هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین خودی در مرز جمهوری اسلامی با عراق جهت گشت هوایی و شناسایی منطقه صورت می پذیرد.
وی همچنین از آمادگی بهره گیری از باند های پروازی فرودگاه های مرزی جهت کمک به هواپیماهای در حال اضطرار حامل زائرین اربعین حسینی در صورت لزوم خبر داد


سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو‌های مسلح، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، سرلشکر محسن رضایی، سرلشکر غلامعلی رشید و سرلشکر سید یحیی صفوی، امیر دریابان علی شمخانی و سرلشکر حسین حسنی سعدی ۹ سرلشکری بودند که در مجلس ترحیم پدر سرلشکر قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) حضور یافتند.


مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش، که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد. رهبر معظم انقلاب در این مراسم به یکی از جانبازان ارتشی هدیه ای اعطا نمودند.

 



Image result for ‫دیدار رهبری با نخبگان‬‎
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر نخبگان فرمودند: از ترور جسمی خطرناک‌تر، ترور مغزی و فکری است. گاهی دانشمندان ما را ترور کردند، شهیدشان کردند امّا از آن بدتر و تلخ‌تر این است که دانشمند ما را اسیر کنند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

 
Image result for ‫ویدئو/ نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا‬‎
 
ویدئویی از نمایش محشر و نظم خیره‌کننده دانشجویان افسری ارتش درحضور فرمانده کل قوا را ببینید.
لطفا برای مشاهده ویدئو بر روی تصویر کلیک کنید.


 
 نماینده آیت‌الله سیستانی از رهبران کرد خواست براساس قانون اساسی با بغداد به همکاری بپردازند.
به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، نماینده آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کربلا از طرف‌هایی که برای ممانعت از برخورد مسلحانه در کرکوک و دیگر مناطق مورد مناقشه تلاش کردند، قدردانی کرد.
وی تأکید کرد: ورود نیروهای امنیتی به این مناطق پیروزی برای یک طرف و شکست برای طرف دیگر نیست بلکه پیروزی برای تمامی عراقی‌هاست.
نماینده آیت‌الله سیستانی خواهان کاهش تنش در مناطق مورد مناقشه شد و نسبت به برخورد انتقام جویانه هشدار داد.
وی از رهبران کرد خواست متحد شده و براساس قانون اساسی برای حل بحران کنونی، با بغداد به همکاری بپردازند.
آیت الله سیستانی تأکید کرد که دولت عراق باید برای جلب اطمینان و اعتماد شهروندان کرد و حمایت از آن‌ها اقدامات بیشتری را اتخاذ کند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

تسنیم/ سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح در اسرع وقت مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل دهند.

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است:
مشتاقان زیارت اربعین توجه داشته باشند که صرفا با ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت وجه اینترنتی در این سامانه، دریافت ویزا برای آنان امکان‌پذیر نیست.

ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح لازم است در اسرع وقت، مدارک خود شامل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و دو قطعه عکس ٤*٣ پشت زمینه سفید و ترجیحاً شبیه عکس گذرنامه را به دفاتر زیارتی که در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند، تحویل دهند تا هر چه زودتر روادید اربعین برای آنان صادر شود.

تاکنون قریب به 60 هزار نفر برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.


جانشین فرماندهی کل ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، تاکید کرد و گفت: امروز متناسب با تهدید ظرفیت دفاعی خود را بالا برده ایم 

به گزارش روابط عمومی ارتش ج. ا.ا امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیینی به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار رزمندگان اسلام به ویژه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس افزود: هنوز که هنوز است دشمن وجود دارد و در کمین است و الان وارد جنگ ترکیبی شده است؛ در این جنگ از همه چیز استفاده می کند تا به ما ضربه بزند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

باشگاه خبرنگاران/ به تازگی نشر این عکس بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. گفته می شود این افراد برای آنکه از رضایت صاحبان منازل اطراف برای نماز خواندن آنها اطمینان نداشتند ، نماز جماعتشان را در پیاده رو و زیر باران شدید خواندند.






دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 



فارس/ ارتشبد حلوصی آکار رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه که به تهران سفر کرده است بعد از ظهر امروز با حضور در محل وزارت دفاع کشورمان با امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
امیر حاتمی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی مدت دوستی ایران و ترکیه و برخورداری دوملت از اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی گفت: ترکیه از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی- دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه امروز غربی‌ها با همراهی رژیم صهیونیستی، نسخه جدیدی برای منطقه پیچیده اند، افزود: آمریکا و اسرائیل پس از شکست سناریوی داعش، راهبرد تجزیه کشورهای منطقه را در دستور کار خود دارند اما ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار منطقه، اجازه تحقق سناریوی جدید را به آنها نخواهد داد.
وی افزود: تحولاتی که ظرف سال های اخیر در منطقه شکل گرفته است به نفع رژیم صهیونیستی و به ضرر جهان اسلام بوده و موجب خارج شدن فلسطین از اولویت جهان اسلام شده است.
وزیر دفاع با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه، گفت: مشارکت سه کشور ایران، ترکیه و عراق می تواند در ایجاد ثبات و امنیت منطقه و مقابله با اقدامات تجزیه طلبانه مفید و موثر باشد.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده کل ارتش گفت: اولا اینکه ما می‌گوییم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، معنی‌اش این نیست که حتما ۲۵ سال کامل عمر می‌کند. ثانیا شرط این فرصت هم آن جمله معروف است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره «مشق عشق» شهدای استان قم تاکید کرد: عزت و قدرت امروز کشور را از شهداء و خانواده شهداء داریم.

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح ابعاد مقوله دفاع همه‌جانبه گفت: ما با اصطلاح دفاع آشنا هستیم، دفاع مصطلح معمولا در برابر تهاجم نظامی شکل می‌گیرد. وقتی یک کشور مورد تهاجم نظامی قرار می‌گیرد آن کشور در مقابل تهاجم بیگانه از خود دفاع می‌کند اما دفاع همه‌جانبه معنی وسیع‌تر و پیچیده‌تری دارد و انجام آن هم گسترده‌تر است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

Image result for ‫ویدئو/ پاسخ کوبنده‌ای که نگاه‌ها را تغییر داد‬‎



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

Image result for ‫عکس از رهبر معظم انقلاب‬‎

دوستان گرامی لطفا برای مشاهد ی ویدئو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.
ایشان افزودند: این فجایع در مقابل چشم کشورها و دولتهای اسلامی و مجامع جهانی و دولتهای ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر از سوی دولت بی‌رحم میانمار، در حال رخ دادن است.



 حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام صادر نمودند.

 متن این پیام که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده‌ی ولیّ فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مراسم برائت از مشرکان در صحرای عرفات قرائت شد به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد خاتم النّبیّین و آله الطّاهرین و صحبه المنتجبین.

خدای بزرگ را سپاس میگویم که امسال نیز سعادت حج‌گزاری را به خیل انبوه مؤمنان از سراسر جهان عطا فرمود تا از این سرچشمه‌ی گوارا و فیّاض برخوردار شوند و در روزها و شبهایی که ساعات مغتنم و مبارکش، همچون اکسیری معجزه‌گر میتواند دلها را منقلب و جانها را پاکیزه و مزیّن سازد، در مجاورت خانه‌ی با عظمت خداوند و مواقیتِ عبادت و خشوع و ذکر و تقرّب باشند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

  به گزارش خط حزب‌الله، دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که رهبر انقلاب در دیدار با طلاب استان تهران فرمودند: «باید مبارزه کرد؛ بدون مبارزه هیچ‌چیز به دست نمی‌آید... البتّه معنای مبارزه، [گفتنِ] «زنده باد مرده باد نیست.» به همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، به چگونگی تداوم یافتن انقلاب، مجاهدت، گفتن، فکر کردن و متشکّل شدن در این راه از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

رهبر انقلاب: جنگ نرم بسیار حساب شده‌ای علیه جمهوری اسلامی وجود دارد/ تغییر باورهای مردم هدف امروز دشمن است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

فارس/ ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه‌ای از ثبت نام متقاضیان اربعین از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد ثبت نام در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

در این اطلاعیه آمده است:

1- ثبت نام از زائرین اربعین از ساعت 10:00 صبح امروز چهارشنبه 1‏/6‏/1396 برابر یکم ذی الحجه سال 1438 همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سامانه سماح به آدرسsamah.haj.ir آغاز شد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد