چهار نفر صبح امروز با لباس زنانه و با هدف اقدام تروریستی قصد ورود به مجلس را داشتند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 


در میان سکوت حقوق بشر در مقابل جنایت‌های وحشیانه قاچاقچیان و تروریست‌های تکفیری بازهم سندی جدید از وحشی‌گری‌های دست‌نشانده‌های خلفای سعودی و هم‌پیمانان ترکیه‌ای و غربی خود به ویژه آمریکا منتشر شده است. فیلمی که دل هر بیننده را به لرزه می‌اندازد. فعالان شبکه‌های اجتماعی سوریه فیلمی منتشر کرده‌اند که گفته می‌شود در ترکیه ضبط شده و لحظاتی را نشان می‌دهد که قاچاقچیان ، در صدد خارج کردن اعضای بدن یک دختر بچه سوری هستند!




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

اتباع قطری که به علت تحریم های عربستان و متحدانش باید خاک کشورهای میزبان را ترک کنند ، از خدمات هوائی رایگان عمان برخوردارمی شوند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ابراز علاقه چند کشور آسیایی برای خرید آب سنگین ایران و انجام مذاکره میان طرفین خبر داد.
بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت فروش آب سنگین ایران به کشورهای اروپایی گفت: مذاکرات ما با اروپایی‌ها با پیشرفت‌هایی روبه‌رو بوده اما هنوز نهایی نشده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 


مخالفان قطری سندی جعلی منتشر کرده‌اند که در آن ادعا می‌شود تمیم بن حمد، امیر قطر، با هواپیمای اختصاصی آماده فرار به تهران است




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

صبح دیروز در اقدامی عجیب سران چهار کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و مصر اعلام کردند تمام روابط سیاسی و اقتصادی خود را با قطر متوقف می‌کنند. روابطی که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور تاثیراتی جدی در تبادلات اقتصادی منطقه از خود نشان خواهد داد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

لطفا برای تماشای کلیپ بر روی تصویر کلیک نمائید.



وزیر دفاع روسیه از تولید بمب افکن های تی یو ۱۶۰ با تغییرات جدید و پیشرفته تر شدن آن ها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه گفت روسیه تولید بمب افکن استراتژیک تی یو ۱۶۰ را با تغییراتی جدید و بهبود کیفیت آن از سر گرفته است.
شویگو با اشاره به تولید اجزای اصلی این بمب افکن ها در روسیه گفت: اقدامات مقدماتی و روش های منحصر به فرد فنی برای ساخت این بمب افکن انجام شده است.
شویگو این مسئله را نیز گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در فوریه ۲۰۱۷ دستور داده است تا بمب افکن تی یو ۱۶۰ با طراحی جدید در کارخانه توپولوف، باز تولید شود.
پیش تر نیز یکی از مقامات وزارت دفاع روسیه از در دستور کار بودن ساخت این بمب افکن ها خبر داده بود. 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

.جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بحث تامین امنیت زائران مرقد مطهر امام(ره) نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ما به طور کامل

آمادگی دارند و اشراف خیلی خوبی را دارا هستند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رئیس پیشین اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حربه جدید آمریکایی‌ها در خصوص جاسوسی از جمهوری اسلامی ایران قطعا به نتیجه‌ای نخواهد رسید.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به امامت جمعه تبریز را تبریک گفت.
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشورطی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تبریک گفت.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

مقام‌های چین، بالاجبار مردم منطقه مسلمان‌نشین سینکیانگ را مجبور کرده‌اند اسامی مذهبی را از کودکان خود برداشته و تغییر دهند.
 همچنین این مقام‌ها بزرگسالان را در منطقه سینکیانگ مجبور به حضور در تجمع‌هایی برای نشان دادن سرسپردگی به حزب حاکم کمونیست کرده‌اند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

منابع خبری بامداد شنبه گزارش داده‌اند سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، سازمانی جدید را با مأموریت گردآوری و تحلیل اطلاعات مربوط به ایران تشکیل داده است.
روزنامه وال‌استریت‌ژورنال با نقل این خبر از قول مقام‌های آمریکایی این تصمیم را نشان دهنده تصمیم ترامپ برای قرار دادن ایران در اولویت‌های اصلی جاسوسان آمریکایی تعبیر کرده است. 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

در حاشیه جلسه هیئت دولت

وزیر امور خارجه، ماجرای ورود غیرمجاز هواپیمای عربستان سعودی به آسمان ایران را تشریح کرد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

پرتاب موشک از ناوهای جنگی روس به سمت مواضع داعش در پالمیرا ترس در وجود این تروریستها انداخته است.

داعش به دنبال لانه موش از ترس موشک های روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 4 فروند موشک از زیردریایی ها و ناوهای جنگی روسیه به طرف مقر داعش در نزدیکی پالمیرای سوریه شلیک شد که عده از آنها را به هلاکت رساند و باقی را هم تا سرحد مرگ به وحشت انداخت.
 فیلمی که تماشا می کنید ناوها و زیردیایی های روس را در دریای مدیترانه هنگام پرتاب موشک ها برای انهدام نیروهای داعشی در سوریه را نشان می دهد که این موشک ها از نوع کروز بوده است. چند روز قبل نیز یک بالگرد هوایی کا- ۵۲ روسیه با حمله به مواضع داعش در جنوب شرقی پالمیرا ادوات نظامی آنها را هدف قرار داد. از دیگر حملات روسیه برای نابود سازی عناصر تروریستی میتوان به هجوم 3 نوع بالگرد به نام «می – ای ام تی ش» «می – 24 بی» و «می 35 ام» در منطقه التنف در روزهای گذشته اشاره کرد که عملیات موفق آمیزی را پشت سرگذاشتند و عده زیادی از افراد داعش را در التنف به هلاکت رساندند.
 
 
دوستان عزیزم برای دیدن این کلیپ زیبا اینجا کلیک کنید.

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با اسپوتنیک تصریح کرد که قطر به منظور مهار فشارهای عربستان در صدد بهبود روابط با ایران است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

فارس/ روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال رویکرد تقابل‌جویانه دولت آمریکا با ایران را برای این کشور خطرناک توصیف کرده است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 
فارس/ رئیس یک گروه لابی عربستان سعودی در آمریکا تهدید کرد امیر قطر به دلیل حمایت از ایران و توهین به ریاض به سرنوشتی
همانند محمد مرسی، رئیس‌جمهور مخلوع مصر دچار خواهد شد.

«سلمان الانصاری»، رئیس کمیته امور روابط عربستان و آمریکا در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «به امیر قطر: با توجه به جانبداری شما از دولت افراطی ایران و توهین شما به خادم الحرمین الشریفین، می‌خواهم به شما یادآوری کنم که محمد مرسی همین کار را انجام داد و در نهایت منزوی و زندانی شد.»



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

از یک فروند ناو و یک زیردریایی جنگی روسیه مستقر در دریای مدیترانه، به سوی مواضع داعش در شهر پالمیرای سوریه موشک شلیک شده است.به نقل از وزارت دفاع روسیه در مسکو گزارش داد از یک ناو و یک زیردریایی جنگی روسیه در دریای مدیترانه، چهار موشک کروز به مواضع گروه اسلامگرای افراطی داعش مستقر در نزدیکی شهر باستانی پالمیرا در سوریه شلیک شده است.
به گفته این وزارتخانه، روسیه قبل از این حمله، ایالات متحده آمریکا، ترکیه و اسراییل را مطلع کرده بود.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

ایران منتظر نهایی شدن تحقیقات در رابطه با ادعای یک عضو داعش دستگیر شده در افغانستان است که گفته می‌شود تابعیت ایرانی دارد.
یک منبع در سفارت ایران در افغانستان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ادعای مقام‌های محلی ولایت ننگرهار در شرق افغانستان مبنی بر این‌که چند تن از اعضای داعش را بازداشت کرده و یکی از آنها ادعا می‌کند، شهروند ایرانی است، گفت: ما منتظر اتمام بررسی‌های اولیه مقام‌های مربوطه در افغانستان هستیم و پس از نهایی شدن این تحقیقات اعلام موضع خواهیم کرد.
این منبع آگاه تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره برای مقابله با تروریسم و افراطی‌گری در هر لباسی اعلام آمادگی کرده است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سال‌ها خدمات مجاهدت‌آمیز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز منصوب کردند




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

جانشین فرمانده کل ارتش قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی را عامل اقتدار ایران دانست و گفت: وقتی مردم صدای هواپیماهای ارتش را می شنوند امنیت روانی پیدا می‌کنند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر افزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت که نیروهای مسلح محور امنیت در کشور هستند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم اقامه‌ نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه‌روزه به جز جمعه‌ها تا پایان ماه مبارک در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برقرار است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: خلبانان بایستی دانش خود را به روز نگه دارند و همواره با قدرت به دنبال دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای ایران اسلامی باشند

امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی سی و پنجمین دوره خلبانان این نیرو که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان این نیرو در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد ضمن تبریک به خلبانان جوان نیروی هوایی، گفت: پوشیدن لباس نیروی هوایی افتخاری بزرگ برای همه است و مسئولیت سنگینی را نیز برای فرد ایجاد می کند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 


یک شبکه تلویزیونی در مجارستان بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری درباره «جورج سوروس»، میلیاردر آمریکایی و پدر انقلاب‌های رنگی را پخش کرد.
مقام معظم رهبری در سخنرانی چند هفته پیش در در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین در اظهاراتی درباره «سوروس» گفت: «آن صهیونیست پول‌دار آمریکایی خبیث که گفت من گرجستان را با 10میلیون دلار توانستم زیر و رو کنم، در سال 88 هم با حماقت به این فکر افتاد که بر جمهوری اسلامی اثر بگذارد؛ با دیوار مستحکم اراده و عزم ملی برخورد کردند؛ امروز هم همین‌جور است».

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

یک گروه فعال در فضای مجازی که در راستای تولید و انتشار محتوای ضد دینی و ضد نظام فعالیت داشت، شناسایی و متلاشی شد.

این گروه که با شبکه سازی بیش از ۲ هزار نفر از پروفایل های مجازی در حال فعالیت بود توسط کارشناسان سایبری اطلاعات سپاه شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه شناسایی و غیر فعال شد.در این رابطه ۷ نفر از سرشبکه های این گروه بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شدند و بررسی ها برای شناسایی عقبه احتمالی این گروه ادامه دارد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

عقد قرارداد فروش سلاح‌ میان امریکا و عربستان و اظهارات مقامات سعودی علیه ایران، از سوی رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و مقامات نظامی ایران بی‌پاسخ نماند و عواقب هرگونه فکر و خیال ماجراجویانه به سعودی‌ها گوشزد شد.

دونالد ترامپ یک روز بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و در آستانه سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به عربستان رفت و در ریاض ضمن گزافه‌گویی هایی درباره ایران، قراردادی بالغ بر 400 میلیارد دلار را با سران عربستان سعودی امضا کرد، قراردادی که 110 میلیارد دلار آن به فروش اسلحه و تجهیزات نظامی از جمله تجهیزات تبدیل بمب های معمولی به بمب های هوشمند اختصاص دارد.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رسانه های عرب زبان بیانات مقام معظم رهبری در محفل نورانی انس با قرآن کریم را که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ایراد گردید، انعکاس دادند.
 بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان که طی محفل نورانی انس با قرآن کریم ایراد گردید در رسانه های عرب زبان بازتاب و انعکاس داشت.
در همین راستا، پایگاه النشره با انتشار بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت که نباید فریب عربستان و ظواهر را خورد چرا که آنها باطل هستند و سقوط خواهند کرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم معارفه سردار تقی‌زاده به عنوان مسئول بنیاد تعاون بسیج، گفت: سپاه خوار چشم اسرائیل است و آنان که به سپاه حمله می‌کنند آیا به عواقب‌ آن نیز اندیشیده‌اند؟ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بنیاد تعاون بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین و مسئولان این سازمان در حوزه ریاست بسیج برگزار شد.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 معاون هماهنگ کنند نداجا از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند خبر داد.دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند برای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد.
وی در رابطه با ماموریت‌ ناوگروه‌های چهل و ششم و چهل و هفتم نداجا، اظهار داشت: ماموریت‌ این ناوگروه‌ها برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در خلیج عدن، تنگه باب‌ المندب و اقیانوس هند است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با وجود اینکه در کشورهای منطقه، دشمنان اسلام نا امنی‌هایی بوجود آورده‌اند، اما در میهن ما امنیت پایدار و مناسبی وجود دارد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

در اولین روز ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، محفل نورانی انس با قرآن کریم در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد. در این مراسم که به صورت زنده از شبکه‌‌ی قرآن سیما و شبکه‌ی رادیویی قرآن پخش شد، جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان تاکید کرد که ایران زیرسایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و دولت «حسن روحانی» همچنان به حمایت خود از لبنان و ملت عزیز و مقاومت قهرمانش ادامه خواهد داد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

ملوان اوکراینی که به اتهام قتل ملوان ایرانی بازداشت شده است بزودی راهی دادسرای جنایی تهران می شود تا ازسوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرارگیرد.ین جنایت ساعت 8:40 دقیقه 28 دی سال گذشته(17 ژانویه 2017) و زمانی رخ داد که کشتی آرزو - متعلق به شرکت کشتیرانی اقیانوس خروشان کیش- در آب‌های چین در حال حرکت بود وهمان موقع خبر سقوط ملوان دوم - محمد حسین - در 30 مایلی آب‌های چین اعلام شد. 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 


روزنامه «عکاظ» چاپ ریاض در گزارشی مدعی شد که «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران برای مقابله با نشست سران کشورهای عربی اسلامی و آمریکا در ریاض دیدار و گفتگو کرده بودند. این دیدار با وساطت و تلاش مقامات عراق در هفته گذشته در بغداد برگزار شده بود. به گزارش عصرایران،رسانه‌های سعودی درباره جزئیات نشست وزیر خارجه قطر و سردار سلیمانی نوشتند: در این نشست توافق محرمانه‌ای میان ایران و قطر انجام شد که بر اساس آن قطر علیه نشست سران کشورهای عربی اسلامی با ترامپ در ریاض نافرمانی کند.هنوز هیچ منبع رسمی در قطر، عراق و ایران این خبر را تایید نکرده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

پادشاه سعودی در دیدار با رئیس جمهور آمریکا ضمن تلاش برای «بزرگنمایی» خطر ایران در صدد جلب حمایت ترامپ برای خلاصی از ایران به هر قیمت ممکن برآمد اما ترامپ درخواست او را غیرمنطقی دیده و با پیشنهاد او موافقت نکرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

پایگاه فارن‌ پالیسی در گزارشی به موقعیت دشوار تصمیم‌گیری دونالد ترامپ درباره چگونگی برخورد با قرارداد بین ایران و شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای فروش هواپیما پرداخت.
پایگاه تحلیلی «فارن‌پالیسی» درگزارشی ضمن اشاره به قرارداد فروش هواپیما بین ایران و شرکت هواپیماسازی بوئینگ می‌نویسد: قرارداد بین شرکت بوئینگ و ایران، ترامپ را در موقعیت تصمیم‌گیری سختی قرار داده‌ است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور با استعفای استاندار کرمان مخالفت کرده‌ است.

"یحیی کمالی پور" اظهار کرد: دقایقی پیش در گفت و گو با وزیر کشور جویای دلایل این موضوع شدم که ایشان با استعفای استاندار کرمان مخالفت کردند و این موضوع را تا پایان دولت یازدهم منتفی دانستند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

یک روزنامه کویتی مدعی شد که ایالات متحده آمریکا از طریق روسیه ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است.

 به نقل از روزنامه الرأی چاپ کویت، این روزنامه با درج خبری مدعی شد ایالات متحده آمریکا با ارسال پیامی از طریق روسیه به ایران، این کشور را تهدید کرده است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 


درنشست شورای رییسان مناطق روسیه بر همکاری بین منطقه‌ای میان روسیه و ایران تاکید شد.

به گزارش ایسنا از راسیا ۲۴، بیست و نهمین نشست شورای روسای مناطق روسیه وابسته به وزارت امور خارجه این کشور با ریاست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه برگزار شد.

در دستور کار این نشست، بر توسعه ارتباطات مناطق روسیه با کشورهای حاشیه دریای خزر تاکید شد. همچنین بررسی مسائل مهم همکاری‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و انسانی از دیگر محورهای این نشست بود.

مقامات روس بر توجه خاص خود برای حضور مناطق و جمهورهای مختلف روسیه با ایران، آذربایجان و قزاقستان تاکید کردند




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 دولت آمریکا اعلام کرد برای اجرای دستور جنجالی مرتبط با ممنوعیت سفر مسلمانان، به دادگاه عالی این کشور مراجعه خواهد کرد.
به گزارش سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این با صدور حکم اجرایی کوشید موقتاً از ورود شهروندان شش کشور مسلمان به این کشور جلوگیری کند. البته ممنوعیت جدید شامل عراق نمی شد.

 

 

 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 

مهر/ وزیر دفاع گفت:امروز ملت ما قدرت خود را به دشمنان تحمیل کرده و آنها را وادار به تسلیم نموده است.



دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 پرچم ایران در دستان هواداران حماس در تظاهرات غزه در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به سرزمینهای اشغالی



دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

معاون ترامپ: ارتش آمریکا را بازسازی می‌کنیم / معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید دولت ترامپ به تقویت و بهسازی ارتش این کشور متعهد است.



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 
خانه ملت/ معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور آمریکا اختیار دارد برای ۴ ماه تعلیق تحریم‌های هسته ای ایران را تمدید کند و در اصل این اولین آزمون ترامپ بود که این کار را انجام داد.





دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 منابع بحرینی اذعان کردند نیروهای امنیتی این کشور در یورش دیروز به منطقه محاصره شده الدراز ۵ نفر را به شهادت رساندند.





دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

الجبیر و تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که کشورش به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد.

 به نقل از روسیاالیوم، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و عادل الجبیر  وزیر خارجه سعودی روز یکشنبه در نشستی خبری در ریاض، بار دیگر ادعاهایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

وی با این ادعا که ایران به دخالت‌های خود در یمن، عراق و سوریه و حمایت از حزب‌الله ادامه می‌دهد، گفت که آمریکا به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

ادعای مضحک مکمستر: اقدامات ایران در منطقه با هدف فرو بردن جهان عرب در باتلاق جنگ صورت می‌گیرد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی بی‌پایه و اساس مدعی شد ایران در منطقه در جهت تضعیف جهان عرب گام بر می‌دارد.
 
از اقدامات ایران و تضعیف جهان عرب تا سخنان رییس جمهور دیوانه علیه تهران و دخیل ترامپ به دیوار ندبه+تصویر
 
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت سخنرانی ترامپ در نشست اسلامی-آمریکایی جعلی، مملو از دورویی و اظهارات مغرضانه علیه ایران و برای خوشامد عربستان بود.



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 فیلم/ مدال آل‌سعود برای ترامپ

رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 15 صفحه بعد