اگر فواید دانه های هندوانه را بدانید آن ها را دور نخواهید انداخت؛ پس دانه ها را جدا کنید و بجوشانید، نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
جوشانده دانه های هندوانه وخواص شگفت انگیز آن روزهای گرم سال آرام آرام از راه می رسند. در هوای گرم شاید هیچ روشی بهتر از خوردن برش هایی از هندوانه نتواند گرمای هوا و خستگی ناشی از آن را از تن ما بیرون کند. هندوانه ها با پوست های تُرد و سبز رنگ و پالپ های قرمز آبدارشان، بسیار مناسب فصل گرما هستند؛ اما وقتی شما از این میوه خوشمزه می خورید، به دانه های کوچک آن توجهی نمی کنید و آن ها را جدا کرده و دور می اندازید و دلیل آن هم این می تواند باشد که فواید و مزایای دانه های هندوانه هنوز هم برای بسیاری از ما ناشناخته است. 


  سامانه باور ۳۷۳؛ رقیب جدی اس ۳۰۰ روس + تصاویر

افسران - سامانه باور ۳۷۳؛ رقیب جدی اس ۳۰۰ روس + تصاویر

جزئیات و تصاویر  atraknews.com/new.as 



افسران - مَمَّد نبودی ببینی شهر آزاد گشته ...(سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد)

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ماهنامه ارتش آمریکا در گزارشی نوشت: توسعه صنایع پهپادی ایران بی‌درنگ ادامه دارد و در عین حال این کشور نه تنها ‌پهپادهای جدیدی را بیرون داده بلکه پهپادهای موجودش را نیز ارتقا بخشیده است. در آخرین تحول در این زمینه فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است که ایران با بهره‌ وری از فن‌آوری موقعیت‌یاب جهانی (GPS)  در ردیف چین، آمریکا و اسرائیل قرار گرفته و نسبت به دیگر کشورهای منطقه چون ترکیه و پاکستان در سطح جلوتری قرار دارد

ژورنال ارتش آمریکا نوشت: اگر پهپادهای ایران مجهز به فن‌آوری موقعیت یاب جهانی باشند، به زودی قابلیت‌هایش را در عرصه های دیگر نیز بهبود خواهد بخشید. اگر ایران شبکه موقعیت یاب بومی خود را توسعه بخشیده باشد، این مسئله نه تنها برتری نظامی دیگر بازیگران منطقه چون اسرائیل را از لحاظ کیفی از بین می‌برد بلکه می‌تواند قابلیت عملیاتی نیروهای ایرانی در عراق، سوریه و شاید یمن را افزایش  دهد. اگر سپاه ایران فن آوری خود را انتقال دهد، این امر به نبردهای نیابتی این کشور از سوی حزب‌الله  نیز کمک می‌کند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - خطر سقوط آل سعود بر سر حجاج

فرهنگ نیوز: سعودی ها برای گرفتن انتقام از ایران و رقابت ناجوانمردانه با کشورمان، سنگ های بزرگی را بر سر راه داوطلبان حج ایرانی قرار داده، به نحوی که احتمال تعطیلی یا توقف حج تمتع سال 1395 نیز می رود. این کشور در سال گذشته به خاطر سومدیریت و بی تدبیری اش، هزاران نفر از حجاج را به کام مرگ کشاند و فاجعه منا را رقم زده بود.



افسران - نه ، ولی تمام شد ...

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل در گزارشی نوشت: هیچ شواهدی مبنی بر توقف حمایت‌های ترکیه از عملیات‌های داعش در منطقه دیده نمی‌شود. آنکارا با این گروه تروریستی پیوندهای سیاسی و اقتصادی دارد.
 
بر اساس این گزارش، با وجود آنکه احمد داوداوغلو -- نخست وزیر ترکیه -- اعلام کرد در پایان ماه میلادی جاری به دلیل مشاجره با رییس جمهور این کشور از سمت خود کناره می‌گیرد، به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک تغییر قابل توجهی در سیاست خارجی آنکارا روی دهد. در راستای افزایش قدرت رییس جمهور مستبد ترکیه، رجب طیب اردوغان این کناره‌گیری قابل پیش‌بینی بود. اردوغان پیشتر با اشاره به آلمان نازی به عنوان حاکمیتی موثر می‌کوشد آن مدل را در ترکیه پیاده کند.


 به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله اول و دوم رزمایش بیت المقدس با استفاده از آخرین تاکتیک‌های دفاع موشکی در حال برگزاری است.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفته می‌شود بسیاری از حیوانات بوی جسد را حس می‌کنند و از خود واکنش نشان می‌دهند. مطالعه‌ای جدید نشان داده انسان‌ها نیز مانند برخی حیوانات چنین بویی را منتشر می‌کنند. در واقع زمانی که حیوانات می‌میرند از خود بوی بسیار ناخوشایندی را منتشر می‌کنند.
 
این بو به دلیل انتشار ماده‌ای شیمیایی به نام پوترسین در فضا پخش می‌شود که از تجزیه اسیدهای چربی در بافت‌های فاسد شده بوجود می‌آید. این بو می‌تواند مدت زمان کوتاهی قبل از مرگ از طریق عرق فرد منتشر شود و گویای این موضوع باشد که زمان مرگ نزدیک است یا بخشی از بافت‌های بدن در حال فساد است.
 
در قلمرو حیوانات زمانی که این بو در محیطی منتشر می‌شود، از رفتن به آن محیط جلوگیری می‌شود و حیوانات را در موقعیتی همچون جنگ یا فرار قرار می‌دهد. به این دلیل که انسان‌ها مدام از عطرها و رایحه‌های متفاوت استفاده می‌کنند، تشخیص این بو دشوارتر و ممکن است اصلا حس نشود.


افسران - عادت کردن به صحبت با نامحرم خطرناک است

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

براساس مفاد قانون بودجه ۹۵ کل کشور که از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، هزینه آب و برق مصرفی شهروندان در سال ۹۵ افزایش یافت.
آب و برق گران شد/ قیمت آب ۱۵ تومان افزایش یافتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنکاران جوان،براساس بند «ج» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۵ کشور که از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب ‌بهای شهری به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب مبلغ ۱۵۰ ریال از مشترکان آب دریافت کند.

همچنین طبق بند «ه» این تبصره وزارت نیرو موظف است علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلووات ساعت برق فروخته شده مبلغ ۳۰ ریال به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه درج و از مشترکان برق به استثنای مشترکان خانگی روستایی و چاه‌های کشاورزی دریافت کند.


افسران - زیارت عاشوراء را توصیه کردند

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - استاد رائفی پور:

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

افسران - این جمله امام را خیلی دوست دارم



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

افسران - ایران قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی شد

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران با غلبه بر روسیه قهرمان جام جهانی شد. 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حقوق کارکنان دولت یکی از مهم ترین بخش های قانون بودجه سال 95 است که مورد توجه قرار گرفته و تا کنون در 2 ماه نخست سال جاری طبق مصوبه سال گذشته پرداخت شده است.

غلامرضا کاتب، سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزان افزایش حقوق کارمندان دولت اظهار داشت: روز گذشته قانون بودجه به ریس جمهور ابلاغ شد که حقوق کارمندان دولت نیز متناسب  با نرخ تورم،12درصد افزایش خواهد یافت.وی افزود: مابه‌التفاوت حقوق پرداخت شده در دو ماه نخست سال جاری نیز با نرخ های جدید محاسبه و به کارکنان پرداخت می شود.
اما تحقیقات میدانی ما در خصوص دریافتی برخی کارمندان  رقم  حداقل 14درصدی و حداکثر 20 درصدی افزایش را نشان می دهد که بر طبق آن حداقل حقوق کارمندان در سال گذشته  750  هزار تومان بوده و در سال جدید به 900 هزار تومان خواهد رسید. 
با ابلاغ  قانون بودجه از سوی رئیس جمهور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی از هفته آینده و عملیاتی شدن آن از سوی دستگاه های اجرایی کشور، بالاخره معلوم خواهد شد افزایش  رقم 12 درصدی یا 14 تا 20 درصد ،بر روی فیش حقوقی کارمندان اعمال خواهد شد یا خیر. 


نشنال اینترست: آمریکا در حال تدارک جنگ در برخی کشورها/ ایران، یکی از اهداف این سناریو
به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «ویرتوالاز،» نشنال اینترست در مقاله ای نوشت: «آمریکا برای جنگ در کشورهای مشخصی تدارک می بیند و البته، نام این کشورها را مخفی نگه می دارد. اما، از نام های مستعار و علائمی که در این تمرینات نظامی برای کشورهای مورد نظر استفاده می شود، می توان فهمید که کدام کشورها در تمرینات نظامی ارتش آمریکا مدنظر هستند.»
به ادعای این مقاله، پنج دولتی که با نام های مستعار معرفی شده بودند، دارای ساختار سیاسی، اقتصادی، نیروهای مسلح و تجهیزات نظامی و سایر ویژگی های مشابه هستند. دولتی که با نام مستعار آریانا معرفی شده، دارای ویژگی های مشابه ایران است. آتروپیا، مشابه جمهوری آذربایجان و لیماریا نیز مشابه ارمنستان است. در سناریوی این تمرینات نظامی ارتش آمریکا، دو کشور آتروپیا و لیماریا بر سر «گنجه سفلی» با یکدیگر اختلاف دارند. 
 در این سناریو، علائم کشور دوونیا با یکی از جمهوری های خودمختار روسیه و گورگاس با گرجستان همخوانی دارد. برای عملیات نظامی ارتش آمریکا در این کشورها 80 حالت مختلف در نظر گرفته شده است که شامل احتمالاتی نظیر «وقوع فجایع انسانی، شعله ور شدن ناگهانی تروریسم، بحران های داخلی و جنگ فراگیر در منطقه می شود.»



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی آنقدر برای مقام‌های "کاخ سفید" گران تمام شد که آن‌ها نمی توانند از این موضوع به آسانی عبور کنند.

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

بررسي منابع كهن تاريخي نشان مي‌دهد كه ايشان دو همسر داشتند. يكي آزاد و دومي كنيز بوده است كه در ادامه به نام و مشخصات كامل آنان اشاره مي‌شود:
1. نام و مشخصات نسبي همسر آزاد ايشان چين بود: «لبابه دختر عُبَيْدالله ‌بن‌ عباس ‌بن ‌عبدالمطلب».[1]
2. ايشان كنيزي نيز داشته كه از او صاحب فرزندي به نام حسن شده است.[2] اما از نام و مشخصات بيشتر ايشان اطلاع دقيقي در دست نيست
فرزندان اباالفضل العباس
درتعداد فرزندان عباس اختلاف نظر وجود دارد.
1. دو فرزند: برخي براي وي دو فرزند به نامهاي عُبَيْدالله و فضل ذكر كرده‌اند.[3] برخي نام فرزند دوم ايشان را حسن ذكر نموده‌اند.[4]
2. سه فرزند: ابن‌شهرآشوب علاوه بر دو فرزند فوق از فرزند ديگري به نام محمد نام مي‌برد كه در كربلا به شهادت رسيده است.[5]
3. چهار پسر و دو دختر: بعضي متأخرين چهار پسر به نام‌هاي عُبَيْدالله، فضل، حسن و قاسم[6] و دو دختر[7] براي ايشان نام برده‌اند.
4. پنج پسر: برخي ديگر افزون بر اين چهار پسر، پسر ديگري به نام عبدالله را جزء فرزندان عباس شمرده‌اند كه وي نيز در كربلا به شهادت رسيده است.[8]
پي نوشت: ————————–
[1]. ابن‌قتيبه، المعارف، ص127؛ ابن‌حبيب، المحبر، ص441.
[2]. ابن‌قتيبه، المعارف، ص127.
[3] . علوي(عمري)، اَلْمُجْدِي في انساب الطالبيين، ص436.
[4] . ابن‌قتيبه، المعارف، ص127.
[5] . مناقب آل‌ابي‌طالب، ج4، ص122
[6] . مقرّم، العبّاس، ص350.
[7] . مقرّم، العبّاس، ص350.
[8] . امين، اعيان الشيعة، ج1، ص610.



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

گروه اجتماعی: فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود در بین اجزا و سازمان های نظام اسلامی به خصوص بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می هراسند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از فارس، امیر سرتیپ علی سامانی، فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 اردیبهشت ماه در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: هر چند ارتش و سپاه در ظاهر دو ساختار سازمانی جدا از هم دارند اما از همان روزهای ابتداییانقلاب اسلامی و به گواه تاریخ در کنار هم بوده اند و هر روز هم که می گذرد این صفا، صمیمیت و اُخوت بیشتر می شود. وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن از برکات انقلاب اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی نیز هست، گفت: مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از بدو تولد تاکنون وظایفی را که برایش تعریف شده در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیار خوب به انجام رسانده است. فرمانده ارشد ارتش در استان فارس با تأکید بر اینکه دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود در بین اجزا و سازمان های نظام اسلامی به خصوص بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می هراسند، گفت: یکی از نکات مهمی که همواره باید از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد تقویت همین همکاری و تعامل تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) است. وی با بیان اینکه ارتش و سپاه همچون دو بالِ رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: محبت موجود بین نیروهای ارتش و سپاه مثال زدنی است و دل های آنان به هم نزدیک هستند، تنها رنگ لباس ها متفاوت است. سامانی ضمن قدردانی از اجرای بسیار خوب یادواره 450 شهید یگان های زرهی استان فارس از سوی سپاه، گفت: زحمات بسیاری برای سازماندهی این یادواره کشیده شد و به شکل بسیار خوبی هم اجرا شد، مهمانان ارتشی در این مراسم از نحوه اجرا بسیار خرسند بودند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

1453963662716_AMIN KHOSROSHAHI-28.jpg

فرمانده نیروی دریایی با حضور در تیپ تفنگداران امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با تفنگداران این تیپ و تکاوران تیپ مسلم ابن عقیل دیدار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه تیپ تفنگداران دریایی امام حسین (ع) سابقه‌ای درخشانی دارد گفت: نامگذاری این تیپ به نام تیپ امام حسین (ع) به این دلیل است که تکاوران این تیپ در دفاع مقدس از جزایر و مرزهای آبی با جانفشانی دفاع کردند و مردانه ایستادند و اجازه نداد دشمن به جزایر ما دست درازی کند و با اقتدار جنگید و نام نیکی از خود بر جای گذاشت.

 

امیر دریادار سیاری در ادامه گفت: تیپ مسلم بن عقیل و تکاوران دریایی دلاور آن، ریشه پرافتخاری دارند. شما وارث راه تکاورانی هستید که کمر دشمن را شکستند و در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی فقط با یک گردان در مقابل ۲ لشکر دشمن، ۳۴ روز مقاومت کردند و توانستند راهبرد دشمن را در تسلط سریع بر خرمشهر شکست دهند.

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه عملیات رعدی که شما در خلیج عدن انجام دادید در نوع خود بی‌نظیر و نمونه است، خاطر نشان کرد: شما در آن عملیات ویژه در فاصله ۳۰۰۰ کیلومتر دور‌تر از مرز این میهن توانستید از منافع کشور و انقلاب دفاع کنید و این نشان از روحیه و اعتقاد بالای شماست و الان با این اقتدار در دریای سرخ حضور دارید و با حفظ امنیت خطوط مواصلاتی بر اقتصاد کشور نیز تاثیر گذار هستید. قدر اینجایگاه خود را بدانید و امروز به برکت وجود انقلاب و به ویژه تدابیر مقام معظم رهبری در جنوب کشور دیوار دفاعی به وجود آورده‌اید که هیچ دشمنی جرأت جسارت را به خود نمی‌دهد که به مرزهای آبی و خاکی ما نزدیک شود.

 

امیر دریادار سیاری در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی خود را بالا ببرید تا از غافلگیری جلوگیری کنید، زیرا هر روز تهدید‌ها و شکل آنها در حال تغییرند، پس باید تلاش کنیم تا غافلگیر نشویم و این می‌سر نمی‌شود مگر با استفاده از اعتقادات، ایمان و روحیه وآمادگی در نیروی انسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

1450178032264__MG_0080 copy.jpg

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راه اندازی اردوی دانشجویی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را به عنوان یکی از یادگاران ارزشمند سپهبد صیاد شیرازی دانست و از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سند افتخار کشور یاد کرد.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا که در تیپ 72 مکانیزه دوکوهه که با حضور امیر سرتیپ آراسته و سایر مسئولین هیت معارف جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا برگزار شد، ضمن بیان اهداف بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به اهمیت توجه به بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) درباره نفوذ دشمن اشاره کرد.

 

وی در ادامه سخنانش به برخی الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر نفوذ دشمن از جمله وحدت و همدلی آحاد ملت، اقتدار نیروهای مسلح، مأنوس شدن با قرآن و فرهنگ قرآنی، مبارزه هوشیارانه با دشمن، حفظ روحیه انقلابی و اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین یکی از مهم ترین الزامات را تداوم راه امام (ره) دانسته و خاطر نشان کرد: کسانی که پیرو امام خمینی (ره) هستند باید از مقام معظم رهبری تبعیت محض نمایند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن بیان اهمیت اقتدار نیروهای مسلح گفت: اگر نیروهای مسلح ما مقتدر باشند دشمن به هیچ وجه فکر نفوذ در بُعد نظامی و سایر ابعاد را نخواهد کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

 

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 
افسران - اعتراف جالب وندی شرمن: سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

 

به گزارش فارس، رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده آمریکایی (وندی شرمن) گفت:
«نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است، این است که شکی وجود ندارد که ایران می‌تواند این پول را برای مقاصد دیگر استفاده کند و سوالی وجود ندارد که با رفع تحریم‌ها، اقتصاد ایران می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و شک ندارم که با بهبود وضعیت اقتصادی، سپاه پاسداران هم پول بیشتری به دست می‌آورد. اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که سپاه پاسداران و نیروی قدس، با همان مبالغ کم، توانسته بود کارهای زیادی انجام دهد.»




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

نیمه شعبان

چند روز مانده به نیمه شعبان و باید گفت این روز از جمله ایامی است که باید برای ورود به آن آماده شد و ارزش دارد بدانیم وارد چه شبی و با چه فضیلتی می‌شویم. برای چند ساعتی که ارزش شب قدر را دارد باید همان‌طور که کم‌کم کوچه‌ها را چراغانی می‌کنیم... .




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیشتر افراد به محض استفاده از محتوای تخم مرغ، پوست‌های آن را دور می‌اندازند در حالی که با این کار خود را از خواص آن ماده محروم می‌کنند. در واقع، پوست تخم مرغ سرشار از مواد معدنی مختلف همچون کلسیم است. جذب و هضم این منبع کلسیم برای بدن بسیار آسان‌تر از منابع دیگر است. 
تحقیقات نشان داده کلسیم موجود در پوست تخم مرغ شبیه به کلسیم موجود در استخوان‌ها و دندان‌ها است. این نوع کلسیم علاوه بر استحکام دندان و استخوان، کلسیم مورد نیاز بافت‌ها و عصب‌ها را تامین می‌کند. از طرف دیگر، پودر پوست تخم مرغ سبب کاهش فشار خون و کلسترول می‌شود. 
نصف قاشق پودر پوست تخم مرغ حاوی حدود 1000 تا 1500 میلی گرم کلسیم است. برای بهره‌مند شدن از خواص پوست تخم مرغ ابتدا چند تخم مرغ را به مدت 10 دقیقه بجوشانید تا باکتری‌ها و میکروب‌های آن زدوده شود. بگذارید سرد شوند سپس آن‌ها را خرد کرده تا به پودر تبدیل شوند و آن پودر را در شیشه‌ای تمیز نگه دارید. می‌توانید از آن در غذاها، نوشیدنی‌ها و اسموتی‌ها استفاده کنید. 


افسران - پیام امام خمینی:دست از تقلید غرب بردارید

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

در این مطلب مبارزه شیرهای نر و ماده در پارک ملی کنیا را مشاهده می کنید.
عکس/ دعوای زن و شوهری


افسران - نحن قوه

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پیشگیری طبیعی از سرطان به اعمال تغییراتی در الگوی زندگی بستگی دارد که در اینجا به 18 مورد از موثرین آنها اشاره شده است.
 
1-پرهیز از نوشیدنی های شیرین
 
2-مصرف نشاسته مقاوم 3-تحرک بدنی
 
 
 
4-مصرف کلم بروکلی     5-مصرف آجیل    6-مصرف سیر    7-مصرف خانواده کلم  8-خوردن کنگر فرنگی
 
9-قرار گیری 15 دقیقه ای در معرض خورشید  10-پرهیز از مصرف گوشت گریل 11-نوشیدن چای سبز
 
12-مصرف ماهی  13-تاریک نگه داشتن اتاق خواب  14-مصرف پیاز   15-پیاده روی در روز به مدت 30 دقیقه
 16-پرهیز از برنزه کردن   17-نوشیدن شیر   18-مصرف انواع توت ها

صفحه قبل 1 ... 45 46 47 48 49 ... 53 صفحه بعد