افسران - علی یاسری فرمانده عراقی: آمریکا برای تجزیه عراق آمده، ولی ایران با تقویت جهاد مردمی عراق،مانع این کار شده است.

 

 




دسته بندی :  ,   , 

افسران - حجت الاسلام طائب:هدف برجام های دیگر تطهیر آمریکاست

 

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  جنگ نرم ,   , 

افسران -

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - امام خامنه ای: راه انقلاب راه خداست این را همه بدانند این راه بن بست ندارد + صوت

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - هدف نهایی قیام سیدخراسانی ، آزادی قدس شریف ....

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

افسران - ازآل سعودنخواهیم گذشت

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این میوه از خانواده میوه های تابستانی خربزه، ملون، دستنبو و تیل است که همگی خواص مشابهی را دارند. 
وی افزود: میوه‌های آبداری چون طالبی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند و به صورت فالوده، آبمیوه یا میوه معمول استفاده می شوند.
 فرحبخش با اشاره به شستن این میوه قبل مصرف تصریح کرد: بهتر است پوست طالبی را با مایع ظرفشویی شسته تا میکروب‌های سطح آن قبل از برش کاملا از بین بروند.
 
این متخصص تغذیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اضافه وزن و چاقی در کشور روبه افزایش است، به هنگام مصرف طالبی به شکل فالوده یا آبمیوه، افراد باید از حداقل میزان شکر برای آن استفاده کنند. 
وی درمورد تهیه و مصرف آبمیوه ها در بیرون از منزل توصیه کرد: برای خرید آبمیوه های مختلف حتما باید به آبمیوه فروشی های معتبر با مدارک بهداشتی مراجعه کرد، چرا که نوشیدنی های غیربهداشتی بخصوص در تابستان احتمالا ابتلا به بیماری های گوارشی و اسهال را در پی دارد. 
فرحبخش با تاکید بر لزوم گنجاندن میوه در برنامه غذایی، بیان کرد: به افراد با دیابت کنترل شده توصیه می شود با توجه به اینکه طالبی جزو میوه هایی با قند بالا است تنها یک سهم میوه خود را به آن اختصاص دهند و از خورن آب طالبی پرهیز کنند.
 
وی درباره افراد با دیابت کنترل نشده یادآوری کرد: این افراد تا زمانی که به دیابت کنترل شده نرسیده اند باید از مصرف طالبی را کنار گذارند و به جای آن میوه هایی با قند پایین تر را میل کنند.


 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت «میلیتاری امبدید» در مطلبی با توصیف ایران به عنوان چهارمین دشمن آمریکا پس از روسیه، چین و کره شمالی نوشت: ایران کشوری با جمعیتی بین 75 تا 80 میلیون نفر است که بیش از نیمی از آن را جوانان زیر 35 سال تشکیل می‌دهند. این کشور با وسعتی اندکی کمتر از آلاسکا، با 395 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی، پس از عربستان، مقام دوم را در خاورمیانه در اختیار دارد. 
ارتش این کشور بیش از 525 هزار نیروی نظامی فعال دارد که از این تعداد، حدود 350 هزار نفر را پرسنل کادر و 220 هزار نفر را سربازان کمتر آموزش دیده تشکیل می‌دهند. حدود 1.8 میلیون ایرانی نیز جزو نیروی احتیاط هستند. نیروی دریایی ایران دارای 18 هزار ملوان است و نیروی هوایی حدود 37 هزار پرسنل دارد. مابقی نیروهای نظامی این کشور را مرزبانان یا گروه‌های نظامی نخبه‌ای مانند سپاه ویژه قدس (با 15 هزار نیروی زبده) تشکیل می‌دهند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

چه مردانی آلزایمر می گیرند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشگاه آپسالا سوئد با مطالعه بیش از ۳۲۰۰ مرد دریافتند افراد مبتلا به آلزایمر حدود سه برابر بیشتر احتمال دارد که شاهد از بین رفتن کروموزوم Y در برخی از سلول های خونی شان باشند.  
همچنین مردان مسنی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند، با ریسک بالاتر ابتلا به آلزایمر در طول ۸ سال بعد مواجه هستند. 
 محققان در مطالعات اخیر خود دریافته اند مردان با افزایش سن کروموزوم Y خود را در برخی از سلول های خونی از دست می دهند. این روند بخش عادی افزایش سن است. 
 مطالعه سال ۲۰۱۴ نشان داده بود مردان مسن بدون کروموزوم Y بسیار در معرض ریسک ابتلا به سرطان قرار دارند و نسبت به سایر مردان عمر کوتاه تری دارند.  
به گفته محققان، مردانی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند در حدود هفت برابر بیشتر از در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند.  
یافته های این مطالعه مبتنی بر نمونه خون بیش از ۳۲۰۰ مرد اروپایی با میانگین سنی ۷۳ سال بود. در مجموع ۱۷ درصد از این مردان در برخی سلول های خونی شان کروموزوم Y خود را از دست داده بودند. 



 

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سری اول سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت "کلینیک آنلاین" مطرح کرده بودند، منتشر شد.  
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.
 
اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص "کبد چرب" كه توسط دکتر اکرم پورشمس و ناصر دریانی پاسخ داده شده است، به شرح زیر است:



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - شبکه های اجتماعی و نهاد خانواده.

 

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

افسران - نفوذ در مراکز تصمیم گیری؛ جنگ نرمی که سالهاست شروع شده !!!

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - مولا علی (ع)

 

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - مثالی زیبا از استاد قرائتی.

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

سردار سرلشکر  "محسن رضایی" فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی اظهارات درباره توان موشکی ایران عنوان داشت: برنامه موشکی ایران به هیچ وجه از خارج از مرزها دستور نمی گیرد و این برنامه برای ما در حکم سپر دفاعی است.

وی ادامه داد: موشک های ایران نقش بازدارندگی داشته و به هر مقدار که بخواهیم ، برای دفاع از خودمان موشک تولید می کنیم. 
فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: هیچ کس نمی تواند برای سیستم موشکی ما تعیین تکلیف کند و ما برای بالا بردن کیفیت موشک های خودمان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - اللهم احفظ امام خامنه ای ♥

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - اللهم احفظ امام خامنه ای ♥

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

این امتیاز را امریکایی ها ندادند بلکه ما در پرتو قدرت خود گرفتیم
افسران - این امتیاز را امریکایی ها ندادند بلکه ما در پرتو قدرت خود گرفتیم



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

افسران - سندی دیگر بر درست بودن حرفهای امام خامنه ای در مورد امریکا

 

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

اگر مدافعان حرم نبودند،  این صحنه ها را عیناً از نزدیک مشاهده می کردیم

افسران - بدون شرح

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

واشینگتن فری بیکن: اوباما در حال بررسی صدور مجوز فروش تسلیحات پیشرفته روسی به ایران
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی «واشینگتن فری بیکن» در گزارشی اختصاصی نوشت:‌ مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند فروش تسلیحات به ایران نقض تحریم‌های وضع شده در سازمان ملل علیه تهران است. 
به ادعای این گزارش، آمریکا قدرت تحریم‌ فروش تسلیحات مهم روسی به ایران را دارد؛ اما تا کنون از اعمال چنین تحریم‌هایی امتناع ورزیده است. همین مسئله این پرسش را در اذهان برخی نمایندگان کنگره آمریکا بوجود آورده که آیا دولت اوباما در قبال این موضوع تسلیم شده است.در ادامه این گزارش ادعا شده است: دولت اوباما تحت قوانین وضع شده در آمریکا از این اختیار برخوردار است که فروش سامانه اس-300 روسیه به ایران را غیرقانونی اعلام کند. با این وجود مقامات آمریکایی پس از گذشت چندین هفته از اعلام موضع صریح خود در این رابطه طفره رفته‌اند. اگرچه مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده‌اند؛ اما اقدامی عملی در این رابطه صورت نگرفته است.
واشینگتن فری بیکن در ادامه نوشت: مقامات دولت آمریکا همچنین از ابراز هرگونه اظهار نظر در رسانه‌ها درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور در حال بررسی اقداماتی در این رابطه در آینده است، خودداری کرده‌اند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران -  راهبرد نفوذ چه هدفی را دنبال می کند؟

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

کشور باید قوی بشود، اگر کشور ضعیف بود، استکبار که هیچ، ابرقدرت‌ها که هیچ، دولت های بی‌عُرضه و ضعیف و حقیر هم از آدم طلبکاری می کنند
افسران - کشور باید قوی بشود، اگر کشور ضعیف بود، استکبار که هیچ، ابرقدرت‌ها که هیچ، دولت های بی‌عُرضه و ضعیف و حقیر هم از آدم طلبکاری می کنند

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

افسران - مشت محکم امام خامنه ای بر دهان دیپلماسی انفعال!!...

 

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

         تیم پزشکی بیمارستان بعثت همدان، شهادت سرگرد«روزبه ناظریان» خلبان هواپیمای میگ۲۹ سانحه دیده را بر اثر جراحات وارده تأیید کردند/خلبان دیگر این پرواز به علت شکستگی مهره های کمر بستری است.

افسران - خلبان تیز پرواز ایران




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - «مرور»

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - مثل نماینده‌ی ایران اسلامی و نماینده‌ی اسلام پشت میز قرارداد بنشینید

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

در روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» و در سالگرد عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای درجه سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
 
نظم خاص دانش آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) در این مراسم مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
 
عکس از مشرق:
نظم خاص افسران جدید سپاه در حضور رهبر انقلاب



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

رهبر انقلاب فرمودند: خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.
خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است/ وظیفه همه در مقابل نفوذ دشمن، تبیین استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  همزمان با سوم خرداد سالروز عملیات افتخارآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح دیروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسألت کردند.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,   , 

نیروهای مسلح آماده دفاع همه جانبه از کشور هستند
امیر سرتیپ دوم ستاد "نوذر نعمتی" فرمانده تیپ ۶۵  نوهد در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام رزمایش بیت المقدس ۲۸ عنوان داشت: همه رزمایش هایی که در پهنه جمهوری اسلامی انجام می شود پیامش اقتدار ایران است.  
وی ادامه داد" پیام این رزمایش برای دشمنان این است که نیروهای مسلح با همه توان آماده دفاع از تمامیت ازضی کشور هستند. فرمانده تیپ ۶۵  نوهد در پایان خاطرنشان کرد: در این رزمایش همچنین پیام آمادگی به نزاجا برای دفاع از کشور برای دشمن ارسال می شود. 



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 
صفحه قبل 1 ... 44 45 46 47 48 ... 53 صفحه بعد