انتصاب جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتشحضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

 
متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد، تجربه و شایستگی، شما را به سمت "جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع معضلات معیشت کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ موسوی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای
 
۲۹ آبان ۱۳۹۵    
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت "فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
تلاش شایسته برای ارتقای تحرّک و کارآمدی یگان‌ها برابر با نیازهای عملیاتی روز، مورد انتظار است.
 
از تلاش‌های مؤثر امیر سرتیپ پوردستان در دوره‌ی تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای



دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 یکی از مشکلاتی که امروزه میلیون ها انسان در سراسر جهان با آن مواجه هستند ریزش موی سر است. بر اساس آمارها ریزش مو در مردان شدیدتر از زنان است.
 
حفظ زیبایی و سلامت موهای سر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود و در مقابل، ریزش موهای سر افسردگی و فاصله از سن بیولوژیک را به همراه دارد.
 
پژوهشگران اعتقاد دارند عوامل مختلفی باعث ریزش موهای سر می شود از جمله عوامل وراثتی، سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری ها، مصرف برخی داروها، وسواس کندن موهای سر، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری آلوپسی آره آتا، استرس، مشکلات تیروئیدی و نیز ابتلا به دیابت که همگی می توانند حتی در سنین جوانی فرد را با ریزش موهای سر مواجه کنند.



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

تانک کرار

 

وزیر دفاع از رونمایی تانک پیشرفته کرار و بالگرد ملی صبا ۲۴۸ در آینده نزدیک خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش اعلام کرد: بالگرد ملی صبا 248 و تانک پیشرفته بومی کرار در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

رادار نظیر

 

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به راهپیمایی میلیونی زائران اربعین حسینی(ع) از افزایش توان موشکی، راداری و اطلاعاتی این قرارگاه در مرزهای غربی و جنوب‌غربی کشور خبر داد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - حاجی...خوب نگاه کن...




دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,   , 

ناوگروه روسیه

یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس‌شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

ناوگروه روسیه

یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس‌شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

6 راه کم دردسر برای کاهش وزن!کاهش وزن کار ساده‌ای نیست و اتفاقا می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. اکثر افراد نیز به خاطر عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و یا تمرین کافی قادر به کاهش وزن نیستند. دلیلش البته واضح است: دنبال کردن یک رژیم غذایی پیچیده و انجام فعالیت‌های بدنی بیشتر، کاری طاقت‌فرسا است!


قرار نیست شما حتما از رژیم غذایی سرسختانه‌ای پیروی کنید و تمرین‌های سخت ورزشی را انجام دهید. راه‌های آسان‌تر و کم‌دردسرتری هم برای کاهش وزن وجود دارند.



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

افسران - جریان نفوذ و خیانت آنها در حق مردم ایران




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 



 

امروز مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان، استان اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

هادی العامری

 

رئیس سازمان «بدر» عراق اعلام کرد، نیروهای حشد الشعبی بعد از آزادسازی این کشور، به درخواست دمشق، وارد سوریه خواهند شد.

  «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و از فرماندهان «حشد الشعبی» (بسیج مردمی)، روز سه‌شنبه اعلام کرد: نیروهای حشد بعد از آزادسازی عراق از اشغال گروه تروریستی داعش، وارد سوریه خواهند شد.




دسته بندی :  ,   , 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است.
تمدید تحریمها به معنی لگد زدن به برجام است"علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره سرداران و4 هزار شهید استان گلستان که درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است و ملت ایران این لگد زدن را بی پاسخ نمی گذارد.
 
وی ادامه داد : بسته فنی فراهم کرده ایم که اگر این لگد زدن حاصل شد آن بسته فنی را عمل کنیم به نفعی که آنها مات و مبهوت شوند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 
سوخو 27

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - ۲۰۱۶، عازم ایران شدند.

  تیم آکروباتیک شوالیه‌های نیروی هوایی روسیه برای حضور در نمایشگاه هوایی کیش 2016 (KISH 2016) عازم ایران شدند.

این تیم، متشکل از  4 فروند جنگنده سوخو 27 ارتش روسیه است و قرار است که در طول حضور در جزیره کیش، 2 برنامه نمایش هوایی داشته باشند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

در فصل پاییز به سادگی سریع وزن کم کنید+توصیه‌ها راههای مختلفی برای لاغری و بدست آوردن تناسب اندام وجود دارد از جمله بررسی لباس های روزانه و اینکه آیا لباس های چند سال پیش هنوز اندازه شما است یا دیگر نمی توانید آنها را بپوشید و سالهاست که در کمد لباس ها به فراموشی سپرده شده است. 

در فصول سرد سال به دلیل ماهیت سرد هوا و کم تحرکی افراد بیشتر به نسبت فصول گرم سال با افزایش وزن و چاقی مواجه می شوید برای کاهش وزن می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید و در کمترین زمان به وزن ایده آل خود دست یابید.



دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

طبق دستور سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط خروج مشمولان غیر غایب از کشور سپردن وثیقه 3 میلیون تومانی است که پس از آن مجوزهای لازم برای این افراد صادر خواهد شد.


جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی با بیان اینکه وثیقه 30 میلیون ریالی، ظرف سه تا چهار روز از بازگشت مشمولان سرباز به حساب آنها عودت داده می شود، تصریح کرد: در صورتی که این مبلغ به حساب آن ها واریز نشد، می توانند به حوزه های نظام وظیفه با در دست داشتن گذرنامه، مراجعه کنند تا ورود آنها به کشور ثبت شود.

وی در مورد نحوه خروج و شرکت سربازان در راهپیمایی اربعین، گفت: این افراد باید به واحد نیروی انسانی مراجعه و تقاضای خود را ثبت و وثیقه لازم را پرداخت کنند.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

1

دو برادر پاکستانی در طول روز زندگی کاملا عادی دارند اما زمانی که خورشید غروب می‌کند به طور کامل فلج می‌شوند.



با فرض براینکه رژیم صهیونیستی یک روز بخواهد اقدام نظامی انجام دهد؛ موشک های ایرانی اثری از شهرهای مهم سرزمین های اشغالی باقی نخواهند.

قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران/موشک های بالستیک چگونه

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 در تصویر به نمایش در آمده از قایق پرنده بدون سرنشین جدید ایران می‌توان سطح آیرودینامیکی بین بال‌ها و بدنه پهپاد را ملاحظه کرد. برخی از این قایق‌های پرنده پهپادی حتی قادر به عملیاتی کلاسیک  چون جنگنده‌ها هستند.

ایران از اولین قایق پرنده بدون سرنشین خود رونمایی کرد

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

سردار دهقان و وزیر دفاع چین

 

وزرای دفاع ایران و چین در تهران موافقتنامه همکاری دفاعی ــ نظامی امضا کردند.

"گسترش همکاری‌های دفاعی ــ نظامی" و "تبادل تجربیات در زمینه‌های نظامی به‌ویژه در حوزه‌های آموزشی" و "مبارزه همه‌جانبه با تروریسم و مؤلفه‌های ناامنی در منطقه" از مفاد این موافقت‌نامه به شمار می‌رود.

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

 

ترشی نخورید، درد زانو می گیرید   دکتر علی پناهی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددردهای طبیعی هستند.

 

 
 

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معرفه فرماندهان نیروی زمینی ارتش که صبح امروز برگزار شد، نیز ضمن قرائت احکام فرماندهان اظهار داشت: امیدواریم فرماندهان قدم بزرگی را بردارند و با فکر و تدبیر خواسته های رهبری معظم انقلاب را اجرا کنند.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , نیروی زمینی , سردار شیرازی 

ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه یکم آذر ۱۳۹۵ | 10:42 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در نشست خبری که در آستانه 7 آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، اعزام 44 ناوگروه به آب‌های ازاد و بین‌تالمللی را نشسانه افقتدا نروی درایی ارتش دانست و گفت: علاوه بر این، تاکنون 5 ناوگروه صلح و دوستی نیز به دیگر کشورها رفته‌اند.
سیاری با تاکید بر استمرار حضور در خلیج عدن به جهت ایجاد امنیت پایدار اظهار داشت: تاکنون 3 هزار و 844 فروند نفتکش و تجاری را در خلیج عدن اسکورت کردیم تا اقتصاد کشور دچار آسیب نشود.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , نیروی دریایی , امیرسیاری 

تاريخ : دوشنبه یکم آذر ۱۳۹۵ | 10:37 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات
 ، آبمیوه و آب سبزیجات تازه یک نوشیدنی عالی برای تامین برخی از نیازهای بدن است. این نوشیدنی ها سرشار از مواد مغذی و انرژی بخش هستند. نوشیدن آبمیوه و آب سبزیجات تازه به صورت روزانه نه تنها سلامت کلی انسان را حفظ می کند، بلکه در سم زدایی و خروج سموم از بدن نیز تاثیر گذار است. افزون بر این، آنها می توانند به روند کاهش وزن کمک کنند. در ادامه برخی از بهترین ترکیب ها برای آبمیوه و سبزیجات تازه را ارائه می کنیم. شما می توانید با نسبت دو به یک با یخ آنها را تهیه کنید.

برچسب‌ها: اخبار روز 

ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه یکم آذر ۱۳۹۵ | 10:17 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

دختری با لباسای نه خیلی مذهبی

 اما ساده توی خیابون راه میرفت..

 پسرخطاب به دختر:سیبیلو؛سیبیلو؛سیبیلو

 

 دختر جواب داد:

وقتی تو ابرو بر میداری من مجبورم سیبیل بذارم تا این جامعه یه مرد

 هم داشته باشه


برچسب‌ها: اخبار روز 

تاريخ : دوشنبه یکم آذر ۱۳۹۵ | 9:44 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات
نشست خبری امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

 مراسم تودیع امیر احمدرضا پوردستان فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش و معارفه امیر کیومرث حیدری فرمانده جدید این نیرو صبح امروز در محل سالن شهیدمطهری نزاجا برگزار شد.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , نیروی زمینی , امیر پوردستان 

تاريخ : دوشنبه یکم آذر ۱۳۹۵ | 9:41 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد

امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد.
 
وی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی نیروها را مورد ارزیابی قرار داد.
 
امیر اسماعیلی همچنین از گروه‌های پدافند هوایی تبریز و ارومیه و ایستگاه رادار بیله سوار در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بازدید و سطح آمادگی عملیاتی این یگان‌ها را مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در آنجا تقدیر کرد.

برچسب‌ها: اخبار روز , پدافند , امبر اسماعیلی 

تاريخ : یکشنبه سی ام آبان ۱۳۹۵ | 0:21 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

انتصاب جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
 
متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد، تجربه و شایستگی، شما را به سمت "جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع معضلات معیشت کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ موسوی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای
 
۲۹ آبان ۱۳۹۵    
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری
 
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت "فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
 
تلاش شایسته برای ارتقای تحرّک و کارآمدی یگان‌ها برابر با نیازهای عملیاتی روز، مورد انتظار است.
 
از تلاش‌های مؤثر امیر سرتیپ پوردستان در دوره‌ی تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سیّد علی خامنه‌ای
 
۲۹ آبان ۱۳۹۵    

برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش 

تاريخ : شنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۵ | 20:14 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

 یکی از مشکلاتی که امروزه میلیون ها انسان در سراسر جهان با آن مواجه هستند ریزش موی سر است. بر اساس آمارها ریزش مو در مردان شدیدتر از زنان است.
 
حفظ زیبایی و سلامت موهای سر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود و در مقابل، ریزش موهای سر افسردگی و فاصله از سن بیولوژیک را به همراه دارد.
 
پژوهشگران اعتقاد دارند عوامل مختلفی باعث ریزش موهای سر می شود از جمله عوامل وراثتی، سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری ها، مصرف برخی داروها، وسواس کندن موهای سر، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری آلوپسی آره آتا، استرس، مشکلات تیروئیدی و نیز ابتلا به دیابت که همگی می توانند حتی در سنین جوانی فرد را با ریزش موهای سر مواجه کنند.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۵ | 0:49 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات

هند6


در پی سفر شش روزه «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی به هند، مردم این کشور به خیابانهای پایتخت آمدند و با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین زنده باد»، «مرگ بر امپریالیسم» خواستار خروج «ریولین» از خاک هند شدند.

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اخبار روز 

تاريخ : شنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۵ | 0:38 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات
مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دفاعی 

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۵ | 0:28 | نویسنده : اسکندری | آرشیو نظرات
تانک کرار

 

وزیر دفاع از رونمایی تانک پیشرفته کرار و بالگرد ملی صبا ۲۴۸ در آینده نزدیک خبر داد.




دسته بندی : طب اسلامی  ,   , 

مسائل دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست / اجازه طرح و مذاکره در مورد توان دفاعی و موشکی را نخواهیم داد

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گفت: برنامه موشکی کشورمان ماهیت کاملاً دفاعی دارد و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان مسائل دفاعی کشور را قابل مذاکره نمی‌داند و در مورد آن حاضر به گفتگو با هیچ طرف خارجی نیست.

به گزارش صدخبر؛ "سیدعباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص پرتاب ماهواره فجر به فضا اظهار داشت: ارسال ماهواره فجر به فضا و قرار دادن آن در مدار زمین، که به پشتوانه فناوری و دانش علمی پیشرفته فرزندان این مرز و بوم صورت گرفته است، در راستای رویکرد دراز مدت جمهوری اسلامی ایران برای حضور در فضا و تقویت زیر ساخت‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی کشور صورت گرفته است. 
وی با اشاره به ماهیت کاملاً علمی و اقتصادی این پرتاب گفت: ماهواره بر سفیر که این ماهواره را در مدار زمین قرار داده است نیز به دست توانای متخصصین سازمان هوافضای وزارت دفاع به منظور حضور در فضا با اهداف کاملاً صلح آمیز طراحی و ساخته شده است. 

عراقچی در عین حال اضافه کرد: برنامه موشکی کشورمان ماهیت کاملاً دفاعی دارد و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان مسائل دفاعی کشور را قابل مذاکره نمی‌داند و در مورد آن حاضر به گفتگو با هیچ طرف خارجی نیست. 

وی افزود: بدین لحاظ هیچگاه در چارچوب گفتگوهای هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ چه در گذشته و چه در حال حاضر اجازه طرح و مذاکره درخصوص توان دفاعی و موشکی کشور داده نشده و در آینده نیز داده نخواهد شد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی هم در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود در نیروی هوایی جمهوری اسلامی را تعمیر اساسی کند. این تنها بخشی از توانمندی هوایی ارتش و بعد دیگر قدرت نهاجا در تولید جنگنده ها در منطقه غرب آسیا است. 

 

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده
 
مقامات آمریکایی پس از ساخت این جنگنده شدیدا از توانمندی آن ابراز نگرانی کردند.  پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی عنوان داشت: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما اکنون ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم. 



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - ♥اللهم احفظ قائدنا مرجعنا و ولینا امام خامنه ای♥



دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - حاج محمد اسماعیل دولابی



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - شهید آوینی



دسته بندی :  ,   , 

در این مراسم که با حضور میلیونی عاشقان امام امت آغاز شده است، پس از ذکر مصیبت یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت. لحظاتی پیش نیز رهبر انقلاب سخنرانی خود را در حرم حضرت امام آغاز کرد.
 
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ساعت 9 صبح امروز در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. در همین حال، دقایقی پیش سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 به گزارش «تابناک»، در این مراسم که با حضور میلیونی عاشقان امام امت آغاز شده است، پس از ذکر مصیبت یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت. لحظاتی پیش نیز رهبر انقلاب سخنرانی خود را در حرم حضرت امام آغاز کرد.

 
امام مؤمن است، متعبد است و انقلابی است/ تبیین پنج شاخص انقلابی‌گری

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

شهید ارتشی

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محسن قوطاسلو، شهید مدافع حرم ارتش از تیپ ۶۵ نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) امشب و مراسم تشییع پیکر مطهر او فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محسن قوطاسلو، شهید مدافع حرم ارتش از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) امشب 25 فروردین ماه 95 همزمان با نماز مغرب و عشا در پاکدشت برگزار می‌شود. این مراسم همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسجد سید الشهدا واقع در پاکدشت، شهرک شهید نامجو(دو هزار واحدی) با حضور عموم مردم پاکدشت برپا خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این تکاور شهید صبح فردا 26 فرودین ماه 95 برگزار خواهد شد. این مراسم ساعت 9 صبح از سر مامازند (شهرستان پاکدشت) آغاز خواهد شد و پیکر مطهر شهید قوطاسلو روی دستان مردم زادگاهش به سمت مصلای پاکدشت تشییع می‌شود و سپس جهت انجام مراسم خاکسپاری به قطعه 50 گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی و در سن 25 سالگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران،شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران،سروان «شهید مرتضی زرهرند» فرزند محمد علی متولد 1358 یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» متولد 1356 از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان نخستین شهدای مدافع حرم ارتشی هستند.




دسته بندی :  ,   , 

مادرانه‌های جوانترین تکاور شهید ارتش: فرزندم فدای امام خامنه‌ای/ روز تولد و شهادتش یکی شد

 

مادر شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تسنیم می‌گوید: بچه‌ام فدای اهل‌بیت(ع)، بچه‌ام فدای رهبر، فدای رهبری امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره). پسرم راه اینان را رفت. این فقط از تقدیر خداوند است که شهادت و تولدش هم‌زمان شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، وقتی غیرت شیعه به جوش می‌آید دیگر برای کسی ملیت، سن و سال، ارتشی یا سپاهی و کرد یا بلوچ تفاوتی نمی‌کند، همه به خروش می‌آیند، بزرگ و کوچک، پیر و جوان از شرق و غرب و شمال و جنوب برای حقانیت اسلام صف می‌کشند. در سوریه نیز هر خونی که ریخته شد، غیرتی جوشید و همتی برای حماسه حضور شد. خیلی‌ها برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام و مقابله با جریان‌های ضداسلامی که با بدنام کردن دین قصد لشکرکشی و تجاوز به مظلومان را دارند، آماده می‌شوند و مقابل سپاه کفر قد علم می‌کنند، به‌خصوص اگر کسی تکاوری زبده باشد و مهارتش مقابله با جگرخوارانی باشد که به ایجاد توحش در میان مردم فخر می‌کنند، قطعاً پیشروتر از دیگران برای پرچمداری مدافعان حرم حرکت خواهد کرد.

چند روز پیش بود که 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شده بودند، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

جوانترین آنها ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 است که در سن 24سالگی به شهدای مدافع حرم پیوست. او که یکی از تکاوران زبده تیپ 65 نوهد (نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران بوده است، داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله در سوریه حضور پیدا کرد و کنار سایر همرزمانش به شهادت رسید.

آرزوی دامادی‌اش را داشتم اما شهادتش نصیبم شد/ روز تولد و شهادتش یکی شد

مادر شهید یداللهی بعد از وداع آخر با پیکر فرزند جوان خود صبورانه از افتخار این روزهایش چنین می‌گوید: پسر من راه امام حسین(ع)، زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) را داوطلبانه رفت. برای رضای خدا و به‌عشق اهل بیت امام حسین(ع) به سوریه رفت. آرزوی دامادی‌اش را داشتم اما شهادتش نصیبم شد. خدا گلچینش کرد. بچه من هم مثل خانم فاطمه زهرا(س) از پهلو تیر خورده بود و به شهادت رسید.

او ادامه می‌دهد: پدرش مداح اهل بیت(ع) است. از بچگی با حضور در هیأت‌ها آن‌قدر عشق امام حسین(ع) در وجود مجتبی افتاده بود که دیگر شیفته شده بود. روز تولد و شهادت پسرم یکی شد. این فقط از تقدیر خداوند است که شهادت و تولدش هم‌زمان شده است. خدا خودش او را انتخاب و گلچین کرد تا راهش را بروند.

بچه‌ام فدای امام خامنه‌ای/ پسرم ایرانشهر را به‌خاطر امام خامنه‌ای برای خدمت انتخاب کرد

مادر جوان‌ترین تکاور شهید ارتش که چند روزی بیشتر نیست که به جمع شهدای حرم پیوسته است، با صلابت می‌گوید: بچه‌ام فدای اهل بیت(ع). بچه‌ام فدای رهبر، فدای رهبری امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره). پسرم راه اینان را رفت. مجتبی می‌گفت: «امام خامنه‌ای اولین جایی که رفت ایرانشهر (یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان) بود (ساواک او را به این منطقه تبعید کرده بود) و من هم می‌خواهم اولین منطقه‌ای که به‌انتخاب خود می‌روم ایرانشهر باشد.» از آنجا راهی حرم اهل بیت(ع) شد.

مادر است دیگر، شاید در روزهایی سعی کرد او را راضی کند که به فعالیت در مرزهای کشور اکتفا کند و همین‌جا بماند، اما کسی که مدتها آرزوی جهادی زیستن را در سر پرورانده بود، نمی‌توانست خود را محدود به جغرافیای شهرش بکند. مادر می‌گوید: گاهی سعی می‌کردم منصرفش کنم ولی همیشه می‌گفت: «مامان ما عاشق امام حسینیم.»، زینب‌وار رفت، عاشقانه رفت. این یک ماه آخر خیلی مهربان شده بود. خدا به من دختر نداده است. بچه من خواهر نداشت، اما همیشه خودش کمک‌دستم بود و می‌گفت: «دخترت هم می‌شوم».

تنها برادرش را هم عاشق و داوطلب شهادت کرده بود

مادر شهید یداللهی دو فرزند داشته که حالا با شهادت فرزند ارشدش فقط یک پسر دیگر دارد. او درباره عشق فرزندانش به انقلاب، مقاومت و شهادت می‌گوید: یک پسر دیگر هم دارم که متولد 1374 است. مجتبی برادرش را هم علاقه‌مند و داوطلب شهادت کرد. آن‌قدر برایش از راه شهادت صحبت کرد که او را هم علاقمند کرد. هرچه گفتم «مادر منصرف شو». گفت: «مادر! نگران نباش! پشت و پناه ما خداست. پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) پشت و پناه ما هستند».

شهادت مدافعان حرم افتخار است

او در پایان جملاتی را خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم می‌گوید و ادامه می‌دهد: خانواده شهدای مدافع حرم باید به شهادت این بچه‌ها افتخار کنند. شهادت بهترین سعادتی بود که نصیب این بچه‌ها شد. مجتبی همیشه به من توصیه‌اش صبوری بود و می‌گفت: «مادر، بعد از شهادت من زینب‌وار صبور باش و گریه نکن.»، این توصیه همیشگی‌اش بود. او می‌گفت: «بعد از شهادت من شما باید برادر و پدرم را دلداری بدهی».




دسته بندی :  ,   , 
صفحه قبل 1 ... 42 43 44 45 46 ... 53 صفحه بعد