راي گيري از پرسنل ناو خارك روی دریا



دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 سوال : نحوه محاسبه حق بیمه درمان چگونه است ؟  بیمه شدگان قطعی و غیر قطعی چه کسانی هستند؟ 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

  به لحاظ استقبال بازنشستگان نیروهای مسلح از خدمات تخفيف 30 درصدي خريد اقلام سوپري از فروشگاه هاي اتكا و توزيع چهار قلم كالا علاوه بر اقلام مصوب طرح حكمت و به منظور تداوم اين خدمات خرسند ساز، در تاريخ 96/02/10 توافق نامه استمرار ارايه اين خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 1396 به امضاء مسؤلين ساتا، سابا و اتكا رسيد.

بر اساس این گزارش؛ در این توافق نامه موارد زیر به تصویب رسید:

الف) اعطای تخفيف 30 درصدي خريد اقلام سوپري از اتكا به بازنشستگان نیروهای مسلح، علاوه بر تخفيف مصوب اتكا تا سقف 5 میلیون ریال خريد در هر ماه

ب) توزيع يك نوبت مرغ در ماه مبارك رمضان به ميزان يك برابر بيش از ميزان سهميه حكمت

ج) توزيع يك نوبت گوشت قرمز در هفته دفاع مقدس به ميزان يك برابر بيش از ميزان سهميه حكمت

د)  توزيع يك نوبت برنج در دهه مبارك فجر به ميزان سرانه 5 كيلو بيش از ميزان سهميه حكمت.

همچنين توافق شد به منظور كمك ويژه به بازنشستگان داراي شرايط خاص، در دوره هاي زماني مشخص، اعتباري به صورت بن در كارت حكمت افراد مورد نظر شارژ و اتكا نيز  3 درصد به اين اعتبار اضافه نمايد.

شایان ذکر است؛ 50 درصد هزينه كالاهاي اساسي یادشده توسط بازنشستگان و 50 درصد توسط ساتا تأمين خواهد شد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بودشناسایی و دستگیر کنیم. 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

یگان نخبه صابرین در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/نزسا در اوج امادگی قرار دارد

سردار سرتیپ "علی اکبر پور جمشیدیان" معاون هماهنگ کننده نزسا  درباره توانمندی یگان های نزسا در مقابله با اشرار و تروریست ها اظهار داشت : یگان های نیروی زمینی همیشه اماده اند. 
وی افزود: یگان های نیروی زمینی در امادگی کامل به سر می‌برند و در مرزهای شمال غرب ، غرب و جنوب شرق کشور ماموریت و مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. 
سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: یگان های نزسا برای امنیت پایدار ماموریت دارند و این ماموریت را به شایستگی انجام می دهند. 
معاون هماهنگ کننده نزسا درباره امادگی یگان ویژه "صابرین" عنوان داشت : یگان ویژه "صابرین" به عنوان یک نیروی واکنش سریع در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا هر جا لازم باشد وارد عمل شوند. 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

تهران - ایرنا - رزمایش روی نقشه مشترک آبخاکی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس ارتش) صبح امروز(شنبه 23 اردیبهشت 96) به مدت 5 روز در محل این دانشگاه آغاز شد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

فارس/ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: سامانه‌های موشکی جدید هم پس از آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می پردازند.






دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید/ با هرگونه بی‌حرمتی به سربازان برخورد می‌کنم

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سرهنگ گل گلی مطرح کرد:

در پی وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد، یگان امداد و نجات تیپ ۱۳۰ نیروی زمینی ارتش در بجنورد به صورت آماده باش درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ «ابراهیم گل گلی» فرمانده تیپ ۱۳۰ بجنورد گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله جلسه ستاد بحران در تیپ تشکیل شد و یگان امداد و نجات و تجهیزات به حالت آماده باش درآمده و برابر ابلاغیه قبلی ستاد بحران و درخواست استانداری بجنورد به منطقه زلزله زده اعزام شدند. 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی سردار "قاسم سلیمانی" را قوی‌ترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی با نام "قاسم سلیمانی، چه گوارای ایرانی"، به تمجید از فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران پرداخت و نوشت: سردار قاسم سلیمانی در زمان جنگ ایران و عراق با فنون نظامی آشنا شد و با وجود گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی و حدود 30 سال از پایان جنگ، همچنان در حال خدمت به کشورش است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  به نقل از نشریه «آلگماینر»، تازه‌ترین رده‌بندی که تحلیلگران مسائل نظامی روز گذشته (جمعه) در وبسایت «گلوبال فایر پاور» منتشر کردند، نشان می‌دهد ارتش ایران در میان 25 ارتش قدرتمند نخست جهان قرار دارد.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: یکی از برنامه های اصلی و محوری نیروی زمینی تکریم جامعه سربازی است.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد نیروی زمینی و در جمع کارکنان پایور و وظیفه این نیرو با تبریک خجسته میلاد امام زمان (عج) گفت: یکی از برنامه های اصلی و محوری نیروی زمینی تکریم جامعه سربازی است و این امر در رئوس برنامه های نزاجا قرار دارد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 

امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بهداشت ، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

http://www.ajashohada.com/Image/templatemo_header_bg.jpg

 برای دانلود کلیک نمائید




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,  اندروید ,   , 

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سازمان نظام وظیفه عمومی شاهد اخباری از جمله فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد بوده است.

از فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

Image result for ‫آزمایش موشک S300 در ایران‬‎

لطفا برای پخش کلیپ اینجا کلیک کنید




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سرلشکر جعفری

 

  سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش  آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است

 مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

از 4 محصول جدید دفاعی رونمایی شد

 

  همزمان با جشنواره جوان سرباز  با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح، سلاح‌های انفرادی کلاش 133، تک تیرانداز 12.7 میلی‌متری نصر، رادیو نرم‌افزار مالتی‌باند حمایلی واسع یک و نصر 2 رونمایی شد.

این محصولات به دست متخصصان و صنعتگران سازمان صنایع دفاع و صاایران  طراحی و ساخته شده است.
 رادیو نرم‌افزار مالتی‌باند همایلی واسع یک و نصر 2، رادیوهای تاکتیکی کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباط صوتی و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانس بوده و قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را دارد.
 اسلحه کلاش 133 دیگر محصولی است که امروز رونمایی شد. 
سلاح تک تیرانداز 12.7 میلی‌متری نیز یکی دیگر از محصولاتی بود که همزمان با جشنواره جوان سرباز رونمایی شد .  



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد 

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم  دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز(چهارشنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.


 



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 

 

امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی،فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش،شرکت کننده در دوره بیست و یکم هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در گروه پدافند هوایی دزفول حضور یافت .
وی در جمع دانشجویان دانشگاهای  افسری ارتش، با اشاره به وظایف و ویژگی های معارف جنگ خاطرنشان کرد:هیئت معارف جنگ به دنبال بیان تفاوت جنگ و دفاع است. دفاع عموما بر خواسته از بطن مردم و با حقانیت و مقدس است. همانطور که جنگ تحمیلی هشت ساله ایران با رژیم بعثی عراق نیز صرفا دفاعی مقدس وبیانگر مظلومیت مردم ایران در این مصاف نابرابر بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه به نقش پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت : اگر در جنگ تحمیلی لیاقت دریافت صفت دفاع معجزه آسا را از لسان رهبر معظم انقلاب داشتیم اکنون با تلاش و ایثار گری همکارانم در پدافند صفت (اولویت اول در دفاع از کشور) از زبان فرماندهی معظم کل قوا منتصب شدیم و این برای ما هم باعث افتخار است و هم مسولیت سنگین به دنبال دارد.
امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش،آمادگی یگان های پدافند هوایی و سایر نیرو های مسلح ایران را برای دفاع از اقتدار و صیانت از مرز های کشور را در سطح بالایی دانست و تاکید کرد: ایران بیش از دویست هزار شهید نداده که آمریکا برای او تعیین تکلیف کند. بی تردید کشور های ابر قدرت و مزدوران منطقه ای آن ها به برکت خون شهدا و آمادگی نیرو های مسلح، جرئت تعرض به ایران اسلامی را ندارند واگر به ایران چشم طمع بدوزند و دست از پا خطا کنند حماسه های بی بدیل هشت سال دفاع مقدس را دوباره تکرار خواهیم کرد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

 
 
دوست عزیز ،برای شنیدن یا دانلود فایل صوتی لطفا اینجا کلیلک کنید



دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

     Image result for ‫برنامه تلویزیونی ارتش‬‎

دوستان عزیز به منظور تماشای کلیپ اینجا کلیک کنید 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با اشاره به لزوم آمادگی همیشگی ارتش گفت: احساس امنیت در جامعه و بازدارندگی از برکات آمادگی نیروهای مسلح است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهمین جشنواره علی اکبر علیه السلام (جوان سرباز) با بوسه بر دست سرباز نمونه جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقام سربازان و ایثارگران نیروهای مسلح ادای احترام کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معیار برقرای امنیت پایدار در کشور، نیروهای مسلح هستند که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند.

 

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معیار برقرای امنیت پایدار در کشور، نیروهای مسلح هستند که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری هنگام بازدید از منطقه سوم دریایی نداجا در سواحل مکران عنوان کرد.
وی در جریان این بازدید گفت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با حضور در منطقه سوم نبوت از نزدیک در جریان پیشرفت های عمرانی این منطقه قرار گرفت. همچنین وی از پایگاه پسابندر که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان قرار دارد و از اهمیت بسیار بالای بر خور دار است نیز دیدن کرد.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

رهبری

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای درجه سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) پیش از ظهر امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در مراسم‌های نظامی این‌چنینی روال معمول بر این است که در هنگام سخنرانی فرمانده معظم کل قوا، تمام حاضرین در میدان به حالت نظم نظامی و "خبردار" حضور می‌یابند و بیانات سخنران را می‌شنوند، با این حال در جلسه امروز مقام معظم رهبری پیش از آغاز سخنرانی خود با لحنی صمیمانه از حاضرین خواستند جلوی جایگاه جمع شده و راحت بنشینند. 

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در این مراسم حدود 35 دقیقه به طول انجامید؛ علیرغم اصرار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه برای جلوس ایشان بر روی صندلی، مقام معظم رهبری این موضوع را نپذیرفته و به صورت  ایستاده سخنرانی کردند.

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

دوست عزیز به منظور تماشای کلیپ « اینجا» کلیلک کنید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

در مبارزه با آمریکا با احدی تعارف نداریم/ غیرت مدافعان حرم؛ رمز شکست تکفیری‌هاست

خبرگزاری فارس: در مبارزه با آمریکا با احدی تعارف نداریم/ غیرت مدافعان حرم؛ رمز شکست تکفیری‌هاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با طلوع خورشید اسلام، عالم بشریت جان گرفت و روحی مجدد در کالبد انسان دمیده شد و انسان‌ها را از لبه پرتگاه و قتلگاه جاهلیت نجات داد.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس، اولین مراسم سالگرد شهدای واقعه خان طومان سوریه با حضور هزاران‌نفر از مردم مازندران با سخنرانی سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلای بزرگ شهر ساری برگزار شد.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با طلوع خورشید اسلام، عالم بشریت جان گرفت و روحی مجدد در کالبد انسان دمیده شده و انسانها را از لبه پرتگاه و قتلگاه جاهلیت نجات داد.

 وی اسلام را بزرگترین هدیه خداوند به همه انسان ها دانسته و افزود: متاسفانه افراد جاهل از همان روز نخست دشمنی با اسلام را آغاز نموده و 23 سال رنج و مشقت را بر وجود نازنین پیامبر تحمیل کردند.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد