مدیر دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای تقوی کارمند دفتر وی در حادثه تروریستی امروز در مجلس به شهادت رسیدند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز (چهارشنبه 17 خرداد) در پارلمان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون امینت‌ملی مجلس قطعا به موضوع حادثه تروریستی مجلس ورود کرده و آن را پیگیری و بررسی می‌کنند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

خسرو رحمانی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ۴ مصدوم حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در بیمارستان امام حسین (ع) و ۱۱ مصدوم در بیمارستان طرفه بستری هستند.



فرد یا افرادی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده اند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

چهار نفر صبح امروز با لباس زنانه و با هدف اقدام تروریستی قصد ورود به مجلس را داشتند که با نیروهای امنیتی درگیر شدند.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

 

به دنبال حملات هکری به برخی وبسایت های دولتی، برخی از این پورتال‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به صورت موقت از دسترس خارج شدند اما مسئولان اعلام کردند که این حملات کنترل شده است.

در عصر روز یکشنبه هفتم خرداد، برخی وبسایت‌ها و پورتال‌های سازمان‌ها و نهادهای اجرایی از جمله ایرانسل، بانک مرکزی، وزارت تعاون، وزارت کار و رفاه اجتماعی و شرکت پست ایران بر اثر حملات هکری به صورت موقت از دسترس خارج شدند. امروز محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان فناوری اطلاعات ایران از کنترل حملات خبر دادند و جزئیاتی را از این حمله سایبری اعلام کردند.



ویروس های باجگیر یا Ransomware به ویروس هایی گفته می شود که با نفوذ به سیستم قربانی با جستجو در اطلاعات سیستم فایل ها را توسط کدهای رمزگذاری نظیر AES رمزگذاری کرده و سپس با ایجاد پیغام بر روی صفحه نمایش قربانی از او درخواست مبلغی پول را میکند که به صورت Bitcoin یا واحد پول اینترنتی است که قابلیت ردگیری ندارد.

 



دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,   , 

هکرز

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص انتشار ویروس باجگیر جدیدی که طی ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از سیستم‌های کامپیوتری بیش از ۷۲ کشور جهان در تمام قاره‌ها را آلوده کرده هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم علی نیک‌نفس در خصوص معرفی باج افزار wannacrypt  گفت: این باج افزار داده‌ها را رمز کرده و سپس درخواست  300 دلار در قالب بیت‌کوین در قبال رمز گشایی آن و اجازه دسترسی صاحبان اطلاعات را می‌کند. سپس عنوان می‌کند که اگر تا 3 روز مبلغ پرداخت نگردد میزان درخواستی آنها دو برابر خواهد شد و اگر مبلغ تا 7 روز پرداخت نگردد، داده‌های رمز شده حذف خواهند شد.




دسته بندی :  ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری شامگاه شنبه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند

 
 
 
 
 به گزارش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری شامگاه شنبه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند و فیلمی که مشاهده می‌نمایید توسط دوربین مدار بسته مغازه ضبط شده است.
 
 
 



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  حوادث و اتفاقات ,   , 

چگونه کسی از آمار معدنچیان حاضر در یورت اطلاع نداشته و ندارد؟!

به فاصله هفت روز از انفجار مهیب و مرگبار معدن زغال سنگ «زمستان یورت» در استان گلستان، هنوز عملیات امداد و نجات در این معدن پایان نیافته، چون ظاهرا معلوم نیست پیکر بی جان دیگری در محل انفجار به جا مانده یا خیر؟ وضعیتی عجیب که با توجه به وجود معادن مشابه یورت در کشورمان، هراس انگیز جلوه می‌کند.



دسته بندی : حوادث و اتفاقات ,   , 

خبرگزاری فارس: تونل یک مرکز هسته‌ای در آمریکا فرو ریخت

رسانه‌های آمریکایی از ریزش تونل یک مرکز هسته‌ای در ایالت واشنگتن در این کشور خبر می‌دهند.

رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند به صدها کارگر یک تأسیسات هسته‌ای در ایالت واشنگتن آمریکا دستور داده شده بعد از ریزش یک تونل در آن «پناه بگیرند.»

به گزارش «ایندیپندنت»، بعد از ریزش این تونل در صبح سه‌شنبه یکی از مدیران آن با ارسال پیامی به کارگران از آنها خواسته از تهویه هوای اتاق‌های خود اطمینان حاصل کرده و از خوردن و نوشیدن اجتناب کنند.

این تونل، حاوی مواد به شدت آلوده از جمله ترن‌های ضایعات هسته‌ای بوده که به منظور نقل و انتقال میله‌های سوختی رادیو اکتیو مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. 

این سایت هسته‌ای قبلاً مرکز تولید پلوتونیوم بوده و هفتاد سال پیش برای تولید سلاح‌های هسته‌ای آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

(( بنایی که به نا حق و برای ظلم پایه ریزی شود، به بادی فرو خواهد ریخت ))




دسته بندی :  ,  حوادث و اتفاقات ,   , 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد