معاون هماهنگ کنند نداجا از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند خبر داد.دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند برای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد.
وی در رابطه با ماموریت‌ ناوگروه‌های چهل و ششم و چهل و هفتم نداجا، اظهار داشت: ماموریت‌ این ناوگروه‌ها برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در خلیج عدن، تنگه باب‌ المندب و اقیانوس هند است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با وجود اینکه در کشورهای منطقه، دشمنان اسلام نا امنی‌هایی بوجود آورده‌اند، اما در میهن ما امنیت پایدار و مناسبی وجود دارد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

در اولین روز ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، محفل نورانی انس با قرآن کریم در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد. در این مراسم که به صورت زنده از شبکه‌‌ی قرآن سیما و شبکه‌ی رادیویی قرآن پخش شد، جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان تاکید کرد که ایران زیرسایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و دولت «حسن روحانی» همچنان به حمایت خود از لبنان و ملت عزیز و مقاومت قهرمانش ادامه خواهد داد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

ملوان اوکراینی که به اتهام قتل ملوان ایرانی بازداشت شده است بزودی راهی دادسرای جنایی تهران می شود تا ازسوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرارگیرد.ین جنایت ساعت 8:40 دقیقه 28 دی سال گذشته(17 ژانویه 2017) و زمانی رخ داد که کشتی آرزو - متعلق به شرکت کشتیرانی اقیانوس خروشان کیش- در آب‌های چین در حال حرکت بود وهمان موقع خبر سقوط ملوان دوم - محمد حسین - در 30 مایلی آب‌های چین اعلام شد. 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 


روزنامه «عکاظ» چاپ ریاض در گزارشی مدعی شد که «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران برای مقابله با نشست سران کشورهای عربی اسلامی و آمریکا در ریاض دیدار و گفتگو کرده بودند. این دیدار با وساطت و تلاش مقامات عراق در هفته گذشته در بغداد برگزار شده بود. به گزارش عصرایران،رسانه‌های سعودی درباره جزئیات نشست وزیر خارجه قطر و سردار سلیمانی نوشتند: در این نشست توافق محرمانه‌ای میان ایران و قطر انجام شد که بر اساس آن قطر علیه نشست سران کشورهای عربی اسلامی با ترامپ در ریاض نافرمانی کند.هنوز هیچ منبع رسمی در قطر، عراق و ایران این خبر را تایید نکرده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

پادشاه سعودی در دیدار با رئیس جمهور آمریکا ضمن تلاش برای «بزرگنمایی» خطر ایران در صدد جلب حمایت ترامپ برای خلاصی از ایران به هر قیمت ممکن برآمد اما ترامپ درخواست او را غیرمنطقی دیده و با پیشنهاد او موافقت نکرد.




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

پایگاه فارن‌ پالیسی در گزارشی به موقعیت دشوار تصمیم‌گیری دونالد ترامپ درباره چگونگی برخورد با قرارداد بین ایران و شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای فروش هواپیما پرداخت.
پایگاه تحلیلی «فارن‌پالیسی» درگزارشی ضمن اشاره به قرارداد فروش هواپیما بین ایران و شرکت هواپیماسازی بوئینگ می‌نویسد: قرارداد بین شرکت بوئینگ و ایران، ترامپ را در موقعیت تصمیم‌گیری سختی قرار داده‌ است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور با استعفای استاندار کرمان مخالفت کرده‌ است.

"یحیی کمالی پور" اظهار کرد: دقایقی پیش در گفت و گو با وزیر کشور جویای دلایل این موضوع شدم که ایشان با استعفای استاندار کرمان مخالفت کردند و این موضوع را تا پایان دولت یازدهم منتفی دانستند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

یک روزنامه کویتی مدعی شد که ایالات متحده آمریکا از طریق روسیه ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است.

 به نقل از روزنامه الرأی چاپ کویت، این روزنامه با درج خبری مدعی شد ایالات متحده آمریکا با ارسال پیامی از طریق روسیه به ایران، این کشور را تهدید کرده است.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 


درنشست شورای رییسان مناطق روسیه بر همکاری بین منطقه‌ای میان روسیه و ایران تاکید شد.

به گزارش ایسنا از راسیا ۲۴، بیست و نهمین نشست شورای روسای مناطق روسیه وابسته به وزارت امور خارجه این کشور با ریاست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه برگزار شد.

در دستور کار این نشست، بر توسعه ارتباطات مناطق روسیه با کشورهای حاشیه دریای خزر تاکید شد. همچنین بررسی مسائل مهم همکاری‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی و انسانی از دیگر محورهای این نشست بود.

مقامات روس بر توجه خاص خود برای حضور مناطق و جمهورهای مختلف روسیه با ایران، آذربایجان و قزاقستان تاکید کردند




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 دولت آمریکا اعلام کرد برای اجرای دستور جنجالی مرتبط با ممنوعیت سفر مسلمانان، به دادگاه عالی این کشور مراجعه خواهد کرد.
به گزارش سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این با صدور حکم اجرایی کوشید موقتاً از ورود شهروندان شش کشور مسلمان به این کشور جلوگیری کند. البته ممنوعیت جدید شامل عراق نمی شد.

 

 

 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 

مهر/ وزیر دفاع گفت:امروز ملت ما قدرت خود را به دشمنان تحمیل کرده و آنها را وادار به تسلیم نموده است.



دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 پرچم ایران در دستان هواداران حماس در تظاهرات غزه در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به سرزمینهای اشغالی



دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 

معاون ترامپ: ارتش آمریکا را بازسازی می‌کنیم / معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید دولت ترامپ به تقویت و بهسازی ارتش این کشور متعهد است.



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 
خانه ملت/ معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور آمریکا اختیار دارد برای ۴ ماه تعلیق تحریم‌های هسته ای ایران را تمدید کند و در اصل این اولین آزمون ترامپ بود که این کار را انجام داد.





دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 منابع بحرینی اذعان کردند نیروهای امنیتی این کشور در یورش دیروز به منطقه محاصره شده الدراز ۵ نفر را به شهادت رساندند.





دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

الجبیر و تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که کشورش به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد.

 به نقل از روسیاالیوم، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و عادل الجبیر  وزیر خارجه سعودی روز یکشنبه در نشستی خبری در ریاض، بار دیگر ادعاهایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

وی با این ادعا که ایران به دخالت‌های خود در یمن، عراق و سوریه و حمایت از حزب‌الله ادامه می‌دهد، گفت که آمریکا به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

ادعای مضحک مکمستر: اقدامات ایران در منطقه با هدف فرو بردن جهان عرب در باتلاق جنگ صورت می‌گیرد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی بی‌پایه و اساس مدعی شد ایران در منطقه در جهت تضعیف جهان عرب گام بر می‌دارد.
 
از اقدامات ایران و تضعیف جهان عرب تا سخنان رییس جمهور دیوانه علیه تهران و دخیل ترامپ به دیوار ندبه+تصویر
 
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت سخنرانی ترامپ در نشست اسلامی-آمریکایی جعلی، مملو از دورویی و اظهارات مغرضانه علیه ایران و برای خوشامد عربستان بود.



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 فیلم/ مدال آل‌سعود برای ترامپ

رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

ترامپ سعودی

ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

   امیر قطر با دمپایی در حضور ترامپ




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

"دونالد ترامپ" در سفر به عربستان، لقب جدیدی از مردم این کشور دریافت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس‌آنجلس تایمز؛ در سفر "دونالد ترامپ"، رئیس  جمهور آمریکا، به عربستان، آنچه بیش از خود او مورد توجه قرار گرفته، دخترش "ایوانکا ترامپ" است.
 
هشتگ‌های ساخته شده در توییتر به "دونالد ترامپ" یا "ملانیا ترامپ" توجهی ندارند؛ بلکه همگی به "بنت ترامپ" به معنی دختر رئیس جمهور آمریکا (ایوانکا) اشاره می‌کنند. 
 
اعطای لقب عجیب سعودی‌ها به ترامپ!



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

تصویری از همسر رئیس جمهور آمریکا در عربستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که دستمایه طنز کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر ترامپ و همسرش به عربستان از همان ساعات اول با حواشی همراه بود. ورود بدون حجاب ملانیا ترامپ به فرودگاه، نوع پوشش او و دست دادن پادشاه عربستان با وی در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. اما صبح امروز تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن نوع نگاه ملک سلمان به ملانیا ترامپ به سوژه داغی تبدیل شد. این تصویر در حالی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که چشمان ملک سلمان هنگام نگاه کردن به همسر ترامپ مورد تمسخر قرار می‌گیرد.
 
نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس 
 
چشم چرانی مترجم ملک‌سلمان هم از چشم کاربران پنهان نماند و این تصویر را هم به  اشتراک گذاشتند.
 
 نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس
 
در این سفر ایوانکا ترامپ و همسرش نیز به عنوان مشاوران رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را همراهی می‌کنند. در مورد ایوانکا نیز شامگاه گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک شهروند عربستانی از ملک سلمان خواسته تا ایوانکا را برای او خواستگاری کند. این در حالی است که ایوانکا ترامپ همسر و 3 فرزند دارد.
 
نگاه متفاوت ملک سلمان به ملانیا ترامپ +عکس

 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

واشنگتن پست مدعی شد دونالد ترامپ در خلال دیدار هفته گذشته وی با مقامات روسیه اطلاعاتی فوق محرمانه در اختیار آنها گذاشته است.

 

   



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 رئیس‌جمهوری روسیه تأکید کرد که مسکو آمادگی دارد تا فایل صوتی دیدار وزیر خارجه روسیه با رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کند.

پس از جنجال‌های بوجود آمده در خصوص گزارشی که اخیرا یک نشریه آمریکایی درباره افشای اسرار فوق محرمانه در نشست رئیس‌جمهوری آمریکا و وزیر خارجه روسیه منتشر کرده بود، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه امروز چهارشنبه تأکید کرد، مسکو آمادگی دارد تا فایل صوتی دیدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه را منتشر کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد، مسکو آماده است تا فایل مربوط به گفت‌وگوها میان ترامپ و لاوروف را در صورت صلاحدید واشنگتن در اختیار کنگره آمریکا قرار دهد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 




دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

برخی منابع از ورود هواپیمای «آ50 او» یا رادار پرنده روسی که به عنوان مخوف ترین هواپیمای نظامی روسیه نیز معرفی شده است به سوریه خبر دادند.

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریهبه گزارش منابع آگاه ،  این هواپیما چندی پیش به سوریه اعزام شده است. 
 رسانه روسی اسپوتنیک هم نوشت که ابتدا عکس این هواپیما در آسمان سوریه، در شبکه های اجتماعی منتشر شد و سپس تصاویر ماهواره ای به دست آمده از ماهواره های رژیم صهیونیستی تائید کرد، هواپیمای آ50 او در پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه مستقر شده است. 
 در گزارش آمده، این هواپیما نوع مدرنیزه شده هواپیمای ردیابی راداری دوربرد آ50 است که بر اساس هواپیمای ایلیوشین ایل 76 دوران شوروی ساخته شده است. 
 هواپیمای روسی به رادار «سمل ام» که در بخش عقبی بدنه نصب شده است، مجهز است و با سرعت شش دور چرخش در دقیقه توان ردیابی اهداف زمینی تا 300 کیلومتر و اهداف هوایی تا 600 کیلومتر دورتر از خود را دارد. 
 مجله آمریکایی National Interest نیز هواپیمای آ50 او را که به «رادار پرنده» مشهور است، مخوف ترین هواپیمای نظامی ارتش روسیه معرفی کرده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

سوریه در 24 ساعت گذشته تحولات مختلفی را پشت سر گذاشته است. در این زمینه باید به پاکسازی محله تشرین و قابون اشاره کرد. همچنین باید به مسئله خروج حزب الله از سوریه پرداخت که در چند روز اخیر مباحث زیادی پیرامون آن مطرح شده است که همچنان نیز ادامه دارد.

گمانه زنی ها در مورد خروج حزب الله از سوریه و اعلام فتوا برای ورود نیروهای ترکیه به استان ادلب

 



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 در حالی که اخبار انتخاباتی از داخل ایران در کمتر از یک هفته مانده به برگزاری انتخابات در روز جمعه، مورد توجه رسانه های بین المللی و سیاستمداران در سراسر جهان قرار گرفته است، یک موضوع اساسی همچنان به عنوان مبحثی مهم برای گمانه زنی های پیش از انتخابات باقی مانده است. اینکه ایا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آخرین لحظات اقدام به لغو تحریم های هسته ای ایران خواهد کرد یا نه؟

 تصمیم آتی دونالد ترامپ؛ انتخاباتی یا سیگنالی از رهیافت آمریکا به برجام؟



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

پاسخ های متفاوت شش نامزد ریاست جمهوری به دهمین سوال مشترک باشگاه خبرنگاران جوان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

پاسخ های متفاوت شش نامزد ریاست جمهوری به دهمین سوال مشترک باشگاه خبرنگاران جوان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

 

 

 

لینک دانلود




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

برای رای دادن به حرف من گوش می‌دی؟ + فیلم

لینک دانلود




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

وزارت امور خارجه آمریکا امروز با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه‌، ضمن حمایت از فرقه انحرافی بهائیت خواستار آزادی سرکردگان این فرقه شد.

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در دفاع از فرقه انحرافی بهائیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت امور خارجه آمریکا امروز (یک‌شنبه)، با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه‌، ضمن حمایت از فرقه انحرافی بهائیت خواستار آزادی 7 تن از سرکردگان این فرقه شد. 

 
در این بیانیه که در پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، جمهوری اسلامی ایران به دلیل بازداشت این افراد -که به جرم جاسوسی برای کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در زندان به سر می‌برند - به نقض حقوق بشر متهم شده است. 
 
شایان ذکر است فرقه انحرافی بهائیت ساخته و پرداخته استعمار انگلیس برای ضربه زدن به دین اسلام و مذهب تشیع است و مرکز اصلی تجمع پیروان این فرقه ضاله نیز در اسرائیل قرار داد.



دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 بر اساس گزارشهای منتشر شده، پیونگ یانگ بامداد امرورز (یکشنبه) اقدام به پرتاب و آزمایش یک موشک بالستیک دیگر کرده است و این اقدام علیرغم گفته های چند روز پیش مقامات این کشور برای امکان تعامل و گفتگو با ایالات متحده است. همچنین شلیک موشک جدید چندی بعد از تحولات سیاسی در کره جنوبی و به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور صورت گرفته است.

  برد موشک های کره شمالی به هاوایی آمریکا رسید / جدی ترین آزمایش موشکی پیونگ یانگ در بامداد یکشنبه




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم
  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد. 

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

روزنامه انگلیسی دو نفر را به عنوان خطرناک‌ترین اشخاص در جهان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،از نگاه یک روزنامه نگار انگلیسی که در نشریه ایندیپندنت قلم می زند، از دونالد ترامپ و شاهزاده محمد بن سلمان 31 ساله جانشین ولیعهد عربستان که با توجه به ناتوانی و سن بالای پدرش به عبارتی اکنون به طور غیر رسمی پادشاه این کشور به حساب می آید،خطرناک تر روی کره خاکی وجود ندارد.
 
 
از این دو نفر خطرناک‌تر روی کره خاکی وجود ندارد!
 
دوستان عزیزم با دیدن این دو خبیث روزگار، یاد آیه نورانی سوره مبارکه اعراف افتادم :



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

سفیر سابق ترکیه در آمریکا، تصمیم دونالد ترامپ برای دادن سلاح های سنگین به گروه های مسلح کُرد در سوریه را موجب بحرانی تر شدن اوضاع ارزیابی کرد.
 
ترامپ «سیلی محکمِ» ترامپ به صورت اردوغان
 
به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، سفیر سابق ترکیه در آمریکا، تصمیم دونالد  ترامپ برای دادن سلاح های سنگین به گروه های مسلح کُرد در سوریه را موجب بحرانی تر شدن اوضاع ارزیابی کرد.

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

تلاش روسیه برای دور کردن نیروهای ایران و ترکیه از سوریه و آخرین وضعیت عملیات آزادسازی رقه

یک روزنامه روسی خبر داد که این کشور در تلاش برای دور کردن ایران و ترکیه از چهار بخش تشنج زا در سوریه است تا بدین ترتیب بتواند زودتر بحران سوریه را به سرانجام برساند. همچنین، منابع وابسته به مخالفان سوریه می‌گویند ارتش این کشور به دنبال تحرکات آمریکایی-اردنی-انگلیسی، نیروهای خود را در مرزهای جنوبی مستقر کرده است.

 



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

‌براساس ماده 68 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران  مصوب1 /3 /1375 با اعمال آخرين اصلاحات وظايف و اختيارات شوراي اسلامي روستا عبارت است از:
 
الف - نظارت و پيگيري بر حسن اجراء مصوبات شوراي اسلامي روستا.
 
ب - ارائه پيشنهاد جهت رفع كمبودها، نارسايي‌ها و نيازها به مقامات ذي‌ربط.
 



دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: بشار اسد -- رییس جمهور سوریه -- در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «او ان تی» بلاروس گفت من خسته نشده ام و عقب نشینی نخواهم کرد.
 
رئیس جمهور سوریه افزود پیشنهاد روسیه برای ایجاد مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه به صورت اصولی یک ایده مناسبی است.
 
بشار اسد با بیان اینکه از طرح ایجاد مناطق عاری از تنش دفاع خواهد کرد گفت با حمایت ایران و جنبش حزب الله آنهایی را که تلاش خواهند کرد توافق درباره ایجاد این مناطق را نقض کنند، هدف قرار خواهیم داد.
 
وی افزود ایجاد مناطق عاری از تنش فرصتی در اختیار عناصر مسلح مخالف قرار می دهد تا سلاح هایشان را زمین بگذارند و روند آشتی با دولت را در پیش گیرند.

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

دیدار ترامپ و لاوروف در کاخ سفید (+عکس)معاون وزیر روسیه روز پنج شنبه در اظهاراتی به دو مسئله مهم اشاره کرد. نخست تلاش برای میانجی گری میان ایران و آمریکا در موضوع سوریه و دوم ایجاد شوراهای محلی در مناطق «کاهش تنش». این اظهارات به ویژه پس از دیدار سرگئی لاوروف با دونالد ترامپ در واشنگتن جالب توجه است.

 
 



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

 

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  گفت: برخی مدعی بودند جاسوسی دری‌اصفهانی در موضوع مذاکرات برجام دروغ است اما وی به اتهام جاسوسی در حال محاکمه است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر چند جلسه از دادگاه دری اصفهانی برگزار شده و اعترافات وی به زودی منتشر خواهد شد. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: بنده خواهان این هستم که مردم با طوماری از قوه قضاییه بخواهند تا اعترافات دری اصفهانی منتشر شود. 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اعترافات دری اصفهانی درباره پشت پرده‌های برجام بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 

 




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

العهد: حاکمان سعودی نگران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند

پایگاه العهد نوشت نگرانی از ظهور حضرت مهدی (عج) خواب را از چشمان محمد بن سلمان و سران آل‌سعود ربوده است.

عربستان ید طولایی در دامن زدن به اختلافات طایفه ای و مقابله با تلاش ها برای نزدیک کردن مذاهب اسلامی به یکدیگر دارد از این رو وقتی محمد بن سلمان چنین سخنانی بیان می کند در واقع طبق عقیده وهابی خود عمل می کند که از هر اختلافی در داخل جوامع اسلامی برای تقویت دو دستگی بر مبنای مذهبی بهره برداری می کند. 
 
فؤاد ابراهیم افزود برنامه وهابیت که در سخنان بن سلمان بروز یافته است، فقط گروهی از مسلمانان را هدف قرار نمی دهد بلکه همه مسلمانان را هدف قرار می دهد. وی گفت: «حاکمان سعودی نگران ظهور امام مهدی (عج) هستند و حتی افرادی را به یمن فرستاده اند زیرا اعتقاد دارند افرادی  «یمنی» بخشی از برنامه ظهور هستند از این رو بدون شک از این مسئله می ترسند و آن را در مناسبت های متعدد بیان کرده اند. این ها از هر چیزی که خطری برای حکومتشان باشد می ترسند». 



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

دردسر جدید روسیه برای دونالد ترامپ؛ رئیس «اف.بی.آی» برکنار شد!

روز سه شنبه، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، «جیمز کومی» رئیس اداره تحقیقات فدرال این کشور (اف.بی.آی) را از سمت خود برکنار کرد. جیمز کومی، رئیس اف بی آی، چندی پیش در اقدامی که خشم ترامپ را برانگیخت، تأیید کرده بود، تحقیقاتی در خصوص احتمال ارتباط نزدیکان ترامپ با روسیه در جریان است.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

دستور ترامپ برای ارسال سلاح های سنگین به کردهای سوریه و فراخوان جدید ابوبکر البغدادی

سوریه در 24 ساعت گذشته، تحولات مهم دیگری را به خود دیده است. در این میان، دستور ترامپ برای ارسال سلاح های سنگین به کردهای سوریه از اهمیت بسیاری برخوردار است. این در حالی است که ترکیه در ماه‌های گذشته، بارها با توجه به نگرانی از افزایش نفوذ کردها در شمال سوریه، از کمک‌های آمریکا به آنها انتقاد کرده است.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد